REKORDOWA EDYCJA FESTIWALU RESTAURANT WEEK!
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Za nami absolutnie rekordowa edycja największego wydarzenia kulinarnego w Polsce. Wzięło w nim udział aż 85 tysięcy Gości w 36 miastach. Odwiedzili prawie 400 restauracji, pośród których znalazła się rekordowa liczba prawie 100 debiutantów.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Festiwal najlepszych restauracji był tym razem rekordowy pod wieloma względami. Rekordowi liczby gości (aż 85 tysięcy!) towarzyszyła rekordowa liczba miast (36) dzięki debiutowi regionu Podhale, gdzie w premierowej edycji Festiwalu wzięło udział prawie dwa tysiące gości. Ogromna kampania reklamowa festiwalu, która objęła także bilboardy w największych aglomeracjach przyniosła zaskakujące rezultaty w postaci ogromnego zainteresowania. W rezultacie stronę www.RestaurantWeek.pl, gdzie dokonuje się rezerwacji, w czasie Festiwalu odwiedzono ponad 571 tysięcy razy. Festiwalowi przybyło także 22 tysiące nowych facebookowych fanów oraz ponad 20 tysięcy nowych kont gościa, których liczba osiągnęła już rekordowe 158 tysięcy.

- Rosnąca popularność festiwalu to przede wszystkim zasługa restauracji, które z ogromną dbałością przyjmują festiwalowych gości. Managerowie i restauratorzy dobrze wiedzą, że zadowoleni goście nie tylko będą promować restauracje w swoich mediach społecznościowych, ale przede wszystkim do nich wrócą - podkreśla Marcin Wawrzeń, Head of Restaurants po stronie organizatorów Festiwalu - Według naszych badań aż dwie trzeci restauracji uważa, że “Dzięki Festiwalowi Restauracja dociera do nowych gości, na których mi zależy”. To owi nowi, powracający goście sprawiają, że aż 87,6% restauracji jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z Festiwalu.

Rekordowa, w tej edycji festiwalu najlepszych restauracji, okazała się też liczba partnerów i ich zaangażowanie. Dzięki partnerstwu z globalną aplikacją muzyczną Tidal wszyscy, którzy założyli festiwalowe konto gościa otrzymali aż 90 darmowych dni używania aplikacji (o wartości ponad 100zł). Dodatkowo ponad pięć tysięcy gości wzięło udział w konkursie zdjęciowym, w którym dzięki markom GRUNDIG i LOT do wygrania były rejsy LOT-em i rezerwacje w Osteria Francescana (nr 1 restauracja świata) oraz Los Angeles, a także wysokiej jakości sprzęt AGD Grundig.

Zgodnie z tradycją Restaurant Week wszyscy pełnoletni goście otrzymali w prezencie koktajl festiwalowy Martini Tonic, z dodatkiem toniku Kinley. W ostatniej edycji Festiwalu, wraz z koktajlami kupowanymi dodatkowo w restauracji, było to rekordowe prawie 110 tysięcy koktajli.

Tradycyjnie także Festiwalowi towarzyszył ogólnopolski Plebiscyt Gości, w którym oceniane są dania, obsługa i atmosfera. Następnie w oparciu o średnią ważoną przez liczbę gości wyłaniane są najlepsze restauracje w tym największym Plebiscycie Gości w naszym kraju. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Restaurant Week w Warszawie 25 maja. Poprowadzi ją Lara Gessler, wyjątkową trzydaniową podróż kulinarną przygotuje Andrzej Polan, a całe wydarzenie uświetni koncert Reni Jusis.

Kolejna edycja Restaurant Week już w dniach 3-17 kwietnia 2019 roku. Trwają już wcześniejsze rezerwacje zapewniające dostęp do systemu rezerwacyjnego na 24 godziny przed innymi. Organizatorzy zachęcają do zakupu rezerwacji w charakterze świątecznego prezentu. Niepowtarzalne doświadczenie restauracyjne z pewnością cieszyć się będzie rosnącym zainteresowaniem jako oznaka uczuć, jakimi darzymy naszych bliskich.

 

 

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej