x

REKORDOWA EDYCJA FESTIWALU RESTAURANT WEEK!

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    14.11.2018

Za nami absolutnie rekordowa edycja największego wydarzenia kulinarnego w Polsce. Wzięło w nim udział aż 85 tysięcy Gości w 36 miastach. Odwiedzili prawie 400 restauracji, pośród których znalazła się rekordowa liczba prawie 100 debiutantów.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Festiwal najlepszych restauracji był tym razem rekordowy pod wieloma względami. Rekordowi liczby gości (aż 85 tysięcy!) towarzyszyła rekordowa liczba miast (36) dzięki debiutowi regionu Podhale, gdzie w premierowej edycji Festiwalu wzięło udział prawie dwa tysiące gości. Ogromna kampania reklamowa festiwalu, która objęła także bilboardy w największych aglomeracjach przyniosła zaskakujące rezultaty w postaci ogromnego zainteresowania. W rezultacie stronę www.RestaurantWeek.pl, gdzie dokonuje się rezerwacji, w czasie Festiwalu odwiedzono ponad 571 tysięcy razy. Festiwalowi przybyło także 22 tysiące nowych facebookowych fanów oraz ponad 20 tysięcy nowych kont gościa, których liczba osiągnęła już rekordowe 158 tysięcy.

- Rosnąca popularność festiwalu to przede wszystkim zasługa restauracji, które z ogromną dbałością przyjmują festiwalowych gości. Managerowie i restauratorzy dobrze wiedzą, że zadowoleni goście nie tylko będą promować restauracje w swoich mediach społecznościowych, ale przede wszystkim do nich wrócą - podkreśla Marcin Wawrzeń, Head of Restaurants po stronie organizatorów Festiwalu - Według naszych badań aż dwie trzeci restauracji uważa, że “Dzięki Festiwalowi Restauracja dociera do nowych gości, na których mi zależy”. To owi nowi, powracający goście sprawiają, że aż 87,6% restauracji jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z Festiwalu.

Rekordowa, w tej edycji festiwalu najlepszych restauracji, okazała się też liczba partnerów i ich zaangażowanie. Dzięki partnerstwu z globalną aplikacją muzyczną Tidal wszyscy, którzy założyli festiwalowe konto gościa otrzymali aż 90 darmowych dni używania aplikacji (o wartości ponad 100zł). Dodatkowo ponad pięć tysięcy gości wzięło udział w konkursie zdjęciowym, w którym dzięki markom GRUNDIG i LOT do wygrania były rejsy LOT-em i rezerwacje w Osteria Francescana (nr 1 restauracja świata) oraz Los Angeles, a także wysokiej jakości sprzęt AGD Grundig.

Zgodnie z tradycją Restaurant Week wszyscy pełnoletni goście otrzymali w prezencie koktajl festiwalowy Martini Tonic, z dodatkiem toniku Kinley. W ostatniej edycji Festiwalu, wraz z koktajlami kupowanymi dodatkowo w restauracji, było to rekordowe prawie 110 tysięcy koktajli.

Tradycyjnie także Festiwalowi towarzyszył ogólnopolski Plebiscyt Gości, w którym oceniane są dania, obsługa i atmosfera. Następnie w oparciu o średnią ważoną przez liczbę gości wyłaniane są najlepsze restauracje w tym największym Plebiscycie Gości w naszym kraju. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Restaurant Week w Warszawie 25 maja. Poprowadzi ją Lara Gessler, wyjątkową trzydaniową podróż kulinarną przygotuje Andrzej Polan, a całe wydarzenie uświetni koncert Reni Jusis.

Kolejna edycja Restaurant Week już w dniach 3-17 kwietnia 2019 roku. Trwają już wcześniejsze rezerwacje zapewniające dostęp do systemu rezerwacyjnego na 24 godziny przed innymi. Organizatorzy zachęcają do zakupu rezerwacji w charakterze świątecznego prezentu. Niepowtarzalne doświadczenie restauracyjne z pewnością cieszyć się będzie rosnącym zainteresowaniem jako oznaka uczuć, jakimi darzymy naszych bliskich.

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MAKRO Polska świętuje setną rocznicę niepodległości

11 listopada 2018 r. świętujemy setną rocznicę odzyskania niepodległości przez Polskę. Z tej okazji sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczyna Kulinarne Zjednoczenie Polski - edycję specjalną programu Polskie Skarby Kulinarne.

Wilanowski projekt kulinarny z Nagrodą Europa Nostra 2019!

"Miejsce przy królewskim stole", projekt Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie realizowany w Villi Intrata znalazł się wśród zwycięzców Nagród Dziedzictwa Europejskiego - Nagród Europa Nostra 2019. Jury doceniło warsztaty, pokazy i konferencje naukowe związane z rekonstrukcją staropolskich przepi

Ponad 800 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem od marki Koral!

Koral to prywatna firma rodzinna i jednocześnie największy producent lodów w Polsce, który od ponad 40 lat działa na polskim rynku. Dowiedz się, jak postanowiła pomóc w czasie pandemii.

Trendy w turystyce kulinarnej pod lupą ekspertów

Kim jest współczesny turysta kulinarny? Jakie są jego potrzeby? Jak budować jego świadomość i wiedzę? Nad tymi zagadnieniami debatowali eksperci IV konferencji "Międzykulturowa turystyka kulinarna pokoleń", organizowanej przez Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

KULINARNY TRANSATLANTYK

Zbliża się VII edycja wydarzenia - odbędzie się już w dniach 15-19 lipca w Łodzi. Kino Kulinarne na Transatlantyku to dokumenty i filmy fabularne o tematyce okołokulinarnej - przedstawiające sylwetki szefów kuchni, ale też odsłaniające kulisy produkcji żywności oraz wina.

Kolejna edycja Terra Madre Salone del Gusto

Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-24 września w Turynie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej