x

II EDYCJA AKCJI "KUKBUK POLECA" Z DWIEMA NOWYMI KATEGORIAMI

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    26.03.2018

"Kukbuk poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny "Kukbuk". Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub online. Ubiegłoroczna, I edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Do redakcji dotarło ponad 450 produktów od ponad 100 wytwórców. Certyfikat został przyznany 15 z nich.

W tegorocznej edycji pojawiły się dwie nowe kategorie. O wyróżnienie „Kukbuk poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych.

Nagrody będą wręczane w siedmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (kosmetyki ekologiczne) oraz za miastem dla relaksu (agroturystyka). Dodatkowo przyznane zostaną nagrody od partnerów akcji „Kukbuk poleca”. Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych – opisu obiektu z cechami szczególnymi oraz zdjęciami i/lub filmami najwierniej oddającymi jego atmosferę. Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Grzegorz Łapanowski, Anna i Urszula Bieluń, Agata Kiedrowicz, Piotr Więcławski „Vienio”, David Gaboriaud oraz Agnieszka Saternus, wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie „Kukbuk poleca”. Zwycięzców poznamy 25 maja na uroczystej gali finałowej. O wszystkich wyróżnionych w tegorocznej edycji będzie można przeczytać na www.kukbuk.com.pl oraz w magazynie „Kukbuk”.

– Pierwsza edycja pokazała nam, że spektrum jakościowych produktów jest w Polsce naprawdę duże. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie i czego szukać. My tę wiedzę chcemy upowszechniać i pokazywać, że można lepiej, smaczniej, zdrowiej, piękniej. I to jest na wyciągnięcie ręki. Na gali finałowej przekonaliśmy się, że za każdym kapitalnym produktem stoi wspaniały człowiek, a najczęściej cała rodzina i jej fascynująca historia. To są ludzie, którzy wkładają w pracę całe swoje serce i to serce czuć i widać w ich produktach – mówi Daria Pawlewska, redaktor naczelna i wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego „Kukbuk”.

„Food Service” jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej