x

II EDYCJA AKCJI "KUKBUK POLECA" Z DWIEMA NOWYMI KATEGORIAMI

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    26.03.2018

"Kukbuk poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny "Kukbuk". Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub online. Ubiegłoroczna, I edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Do redakcji dotarło ponad 450 produktów od ponad 100 wytwórców. Certyfikat został przyznany 15 z nich.

W tegorocznej edycji pojawiły się dwie nowe kategorie. O wyróżnienie „Kukbuk poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych.

Nagrody będą wręczane w siedmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (kosmetyki ekologiczne) oraz za miastem dla relaksu (agroturystyka). Dodatkowo przyznane zostaną nagrody od partnerów akcji „Kukbuk poleca”. Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych – opisu obiektu z cechami szczególnymi oraz zdjęciami i/lub filmami najwierniej oddającymi jego atmosferę. Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Grzegorz Łapanowski, Anna i Urszula Bieluń, Agata Kiedrowicz, Piotr Więcławski „Vienio”, David Gaboriaud oraz Agnieszka Saternus, wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie „Kukbuk poleca”. Zwycięzców poznamy 25 maja na uroczystej gali finałowej. O wszystkich wyróżnionych w tegorocznej edycji będzie można przeczytać na www.kukbuk.com.pl oraz w magazynie „Kukbuk”.

– Pierwsza edycja pokazała nam, że spektrum jakościowych produktów jest w Polsce naprawdę duże. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie i czego szukać. My tę wiedzę chcemy upowszechniać i pokazywać, że można lepiej, smaczniej, zdrowiej, piękniej. I to jest na wyciągnięcie ręki. Na gali finałowej przekonaliśmy się, że za każdym kapitalnym produktem stoi wspaniały człowiek, a najczęściej cała rodzina i jej fascynująca historia. To są ludzie, którzy wkładają w pracę całe swoje serce i to serce czuć i widać w ich produktach – mówi Daria Pawlewska, redaktor naczelna i wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego „Kukbuk”.

„Food Service” jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Neo(N) Bistro - pop’upowa restauracja na Nocnym Markecie

Wrzesień na warszawskim Nocnym Markecie zapowiada się interesująco. Rusza pop’upowa restauracja Neo(N) Bistro, która czynna będzie w każdy wrześniowy czwartek od godziny 18. Co tydzień inny znany kucharz zaskoczy gości swoją propozycją zasiadanej kolacji pod gwiazdami.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

PODSUMOWANIE RESTAURANT WEEK

W 378 najlepszych restauracjach i 30 miastach w całej Polsce przy wspólnym stole spotkało się 90 tys. osób - tak wyglądała kolejna edycja RW pod hasłem "Emocje na talerzach". Wyniki plebiscytu gości wiosennej edycji festiwalu zostały ogłoszone 17 maja br. na konferencji online.

Ruszyły rezerwacje na jesienną edycję Restaurant Week

Jesienna odsłona festiwalu potrwa od 28 października do 15 listopada - szefowie kuchni przygotowują trzy dania w cenie 49 zł. W menu na pierwszym miejscu pojawią się potrawy jarskie i rybne, promowane będą składniki zero-waste, a zakazane - plastikowe słomki i opakowania na wynos.

Der Elefant z nagrodą Tripadvisor Travellers’ Choice Award 2020

Warszawska restauracja Der Elefant została doceniona przez gości z całego świata korzystających z portalu Tripadvisor - otrzymała nagrodę Travellers’ Choice Award 2020, czyli wyróżnienie przyznawane markom, które stale zdobywają świetne recenzje użytkowników strony.

Sokołów Pomaga

Ponad 10 ton produktów od Sokołowa trafi do potrzebujących seniorów w ramach akcji Sokołów Pomaga.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej