x

Sukces Festiwalu Wódki i Zakąski 2018

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    26.10.2018

W dniach 19-20 października 2018 r. kilka tysięcy gości odwiedziło Festiwal Wódki i Zakąski w Reducie Banku Polskiego.

Podczas dwóch dni wydarzenia goście mieli okazję degustować kilkaset rodzajów alkoholi, zarówno polskich,  jak i uznanych światowych marek. Festiwalowe zakąski przygotowali zaś warszawscy szefowie kuchni restauracji Elixir by Dom Wódki, Folk Gospody oraz Oberży pod Czerwonym Wieprzem.

- Tegoroczny Festiwal przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Pojawiło się jeszcze więcej wystawców i gości, widzimy jeszcze większe zainteresowanie mediów, a bilety wyprzedały się na kilka dni przed wydarzeniem, co tylko pokazuje, jak ważne dla Polaków są narodowe trunki i kuchnia. Ideą Festiwalu Wódki i Zakąski jest kultywowanie najlepszych polskich tradycji gorzelniczych i kulinarnych – mówi Piotr Popiński, warszawski restaurator, pomysłodawca i organizator Festiwalu Wódki i Zakąski. – W tym roku, oprócz degustacji, zorganizowaliśmy również Strefę Edukacji, która w naszym odczuciu, wciąż jest tematem niewyczerpanym. Wódka ma swoją kilkusetletnią  historię, o której warto mówić. Podobnie, jak  np. wino, również ma swoje smaki, aromaty, a my zadbaliśmy o to, aby uczestnicy dowiedzieli się możliwie jak najwięcej o tym, jak należy spożywać ten trunek i z czym go łączyć, aby maksymalnie uwydatnić  jego walory. Cieszy nas też ogromnie wysokie zainteresowanie licznymi warsztatami kulinarnymi i barmańskimi, panelami dyskusyjnymi z udziałem osobistości świata alkoholi, gastronomii oraz wybitnymi postaciami świata kultury i sztuki – podkreśla Piotr Popiński.
Uczestnicy mieli możliwość skorzystania z licznych atrakcji. Oprócz degustacji szlachetnych wódek, nalewek i miodów pitnych, rekordy popularności biły pokazy mistrzów świata w barmańskim stylu „flair”, spotkanie z barmanami legendarnego American Bar w Hotelu The Savoy w Londynie, wybranego najlepszym koktajlowym barem świata minionego roku oraz „pojedynek na tatary” z Robertem Sową.
Ideą Festiwalu jest również przywrócenie polskiej tradycji „wódki i zakąski” należnej rangi na tle innych narodowych kultur alkoholowych i gastronomicznych. Warte podkreślenia jest również to, że tegoroczna edycja Festiwalu Wódki i Zakąski była pierwszym tego typu wydarzeniem organizowanym w oparciu o zasady „zero waste”, tj. ograniczenia odpadów i redukcji zużycia plastiku. „Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

KULINARNY TALENT 2019 JUŻ NIEBAWEM

11. edycja autorskiego konkursu Roberta Sowy Kulinarny Talent 2019 odbędzie się podczas targów Euro Gastro 28 marca o godz. 11.00 w Warsaw Ptak Expo. To prestiżowy konkurs pozwalający odkryć wybitne zdolności wśród rozpoczynających życie zawodowe uczniów kierunków gastronomicznych.

Premiera kolekcji Nespresso Ispirazione Italiana

W środę, 29 stycznia odbyła się premiera najnowszej kolekcji kaw Nespresso - Ispirazione Italiana. Goście spotkania przenieśli się do słonecznych i pełnych kawowego aromatu Włoch.

10. EDYCJA WINE & FOOD NOBLE NIGHT

Jak co roku we wrześniu organizowany jest uroczysty finał konkursu kulinarnego Wine & Food Noble Night. W jubileuszowej 10. edycji tego wydarzenia o podium zawalczą kuchnie z całej Polski.

E.Wedel patronuje wystawie Banksy’ego w ramach jubileuszu 170-lecia

Z okazji jubileuszu 170-lecia E.Wedel został partnerem jednego z najciekawszych warszawskich wydarzeń kulturalnych - wystawy ,,The Art of Banksy. Without Limits". Marka od początku swego istnienia współpracuje z cenionymi artystami i projektantami.

Dzień Babci i Dzień Dziadka inaczej. Kup lunch i pomóż seniorom

Stołeczne lokale proponują nietypowe obchody dnia babci i dziadka. Kupując lunch możemy przekazać go potrzebującym seniorom w całej Polsce. Dodatkowo, restauracje podwoją ilość sprzedanych posiłków.

AGENDA INSPIRACJI

Zagraniczne kongresy gastronomiczne są doskonałą okazją do nawiązywania nowych ciekawych kontaktów oraz do poszukiwania inspiracji. Podsuwamy kilka wskazówek na przyszłoroczne wyjazdy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej