Żołądkowa de Luxe pobiła rekord świata na Największy Toast Pod Ramię

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

18 października w krakowskim klubie Studio odbyło się wydarzenie bez precedensu. 1373 osób spotkało się w jednym miejscu o jednym czasie, żeby pobić rekord na Największy Toast Pod Ramię. Tym samym Żołądkowa de Luxe ustanowiła najlepszy w historii wynik i trafiła do księgi rekordów Guinnessa.

Akcja Żołądkowej oprócz ustanowienia nowego rekordu pobiła też rekordy popularności. Tego dnia klub Studio w całości wypełnił się ochotnikami, którzy chcieli wspólnie zdobyć tytuł. Zadanie było pozornie łatwe, goście mieli wziąć się pod ramię, utworzyć zamknięty krąg i po wygłoszeniu toastu Na zdrowie wypić jednocześnie kieliszek Żołądkowej de Luxe. Ale wystarczyło, że krąg by się przerwał a wynik zostałby nieuznany. Nad poprawnością realizacji wyzwania czuwali specjalni arbitrzy z ramienia biura rekordów Guinnessa, którzy po zakończonej akcji ogłosili, że całość przebiegła bez zarzutu. „Hasło Żołądkowa Łączy towarzyszy nam we wszystkich działaniach od momentu relaunchu marki. Chcieliśmy sprawdzić jak ta obietnica sprawdza się w praktyce, dlatego zdecydowaliśmy się na taką aktywację. Nasz wynik, czyli liczba osób, która wzięła udział w zabawie potwierdza, że Żołądkowa wie jak skutecznie łączyć ludzi a teraz ma nawet na to certyfikat, mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager w Stock Polska.

Żołądkowa łączy
Żołądkowa de Luxe łączy i zachęca do spotkań w gronie znajomych. Łagodna w smaku wódka, którą dobrze się pije to idealny kompan na wspólne spędzanie czasu. Od lat łączy nas, kiedy zasiadamy przy wspólnym stole i prowadzimy rozmowy, opowiadamy historie, wymieniamy się różnymi poglądami czy opiniami. Teraz Żołądkowa de Luxe udowodniła, że znakomicie też nadaje się do wspólnych toastów, kto wie może wkrótce pobije nowy rekord

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej