– Marka jest bardzo ciekawa, wyróżnia się na tle innych restauracji włoskich, a do tego jest formatem sieciowym, w czym się specjalizujemy. Teraz dodatkowo dysponujemy wynikami praktycznego testu, jakim było uruchomienie własnych Fabryk Pizzy. Pozwoliło to nam ocenić rzeczywisty potencjał tego konceptu, co się w nim sprawdza, co można ulepszyć i gdzie osiągnąć synergię z sieciami Sfinks Polska SA. Wnioski były na tyle pozytywne, że zdecydowaliśmy o zakupie sieci – komentuje Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Fabryka Pizzy to sieć restauracji z kuchnią włoską, działających m.in. w Warszawie, Krakowie oraz Trójmieście. Sieć aktualnie liczy 14 lokali, z czego trzy (w Warszawie, podwarszawskim Piastowie i Zgierzu) uruchomiła grupa Sfinks. Spółka ma w planie dalszy rozwój sieci. Aktualnie przygotowywane są otwarcia Fabryki Pizzy w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Łodzi.


SFINKS KUPI CAŁĄ SIEĆ FABRYKA PIZZY


Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx , Piwiarnia czy Chłopskie Jadło, nie później niż do końca marca 2021 r. stanie się właścicielem marki Fabryka Pizzy i obejmie w zarządzanie wszystkie restauracje tej sieci.
Zobacz także

Makłowicz zaprasza do Chefs for Change: "zmiana zaczyna się na talerzu"

Robert Makłowicz zaprasza do dołączenia do Chefs for Change - społeczności szefów i szefowych kuchni, którzy dzielą się wiedzą i inspiracjami w zakresie kuchni roślinnej. Wszystko po to, by serwować dania, które pomogą w rozwiązaniu problemów współczesnego świata.

World Chocolate Masters 2020/2021

World Chocolate Masters to jedyny na świecie konkurs skierowany do utalentowanych i kreatywnych profesjonalistów zajmujących się czekoladą. Zawody zaplanowane na lata 2020/2021 to już 8. edycja pojedynku cukierników i czekoladziarzy, do których tym razem będą mogli dołączyć również szefowie kuchni.

Biznes HoReCa to gra!

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

S.PELLEGRINO YOUNG CHEF 2018

Znamy regionalnych półfinalistów tegorocznej edycji konkursu S.Pellegrino Young Chef - aż czterech z nich to Polacy. SPYC to międzynarodowy konkurs dla młodych szefów kuchni, który ma na celu wspieranie ich rozwoju, a co za tym idzie - również rozwoju światowej gastronomii, zwłaszcza fine diningu.

SEDNO SMAKU

"Do Sedna. Zapomniane umiejętności" to nowa inicjatywa warszawskiej restauracji Bazar Kocha. Kolacja inaugurująca cykl odbyła się 29 czerwca. Tematem pierwszej odsłony jest mleko i ziarno. Każda kolacja będzie składała się z sześciu elementów: dwóch przystawek, zupy, dwóch dań głównych i deseru.

Sydney czeka na najlepszego barmana w Polsce

Ruszyła 6. edycja World Class Poland. Ponad 20 godzin zajmie najlepszemu barmanowi w Polsce wyprawa do Sydney, w którym odbędzie się światowy finał.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

