x

KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW

Kategoria: Produkty    30.04.2018

Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220°C to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii. Kruszwica Olej z Esencją Masła doskonale sprawdza się do tworzenia dań między innymi z mięs, ryb, owoców morza oraz warzyw.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Kruszwica Olej z Esencją Masła to produkt łączący w sobie zalety użytkowe oleju rzepakowego – funkcjonalność, wytrzymałość w szerokim zakresie temperatur, wydajność, łatwość i szybkość pracy oraz walory masła klarowanego, które nadaje potrawom maślany smak oraz złocistą barwę. Dzięki połączeniu dwóch prostych i naturalnych składników – oleju rzepakowego i oleju maślanego, bez sztucznych dodatków i zagęstników produkt cechuje się wysoką stabilnością, co pozwala precyzyjnie kontrolować proces przygotowywania dań. Zawartość oleju maślanego sprawia z kolei, że smażone potrawy zyskują złocistą barwę i naturalny maślany smak. Wygodne i optymalne cenowo połączenie właściwości oleju rzepakowego i masła klarowanego docenili zawodowi kucharze, opatrując produkt rekomendacją Klubu Szefów Kuchni. Produkt dystrybuowany jest w wygodnych butelkach 3 l.

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA, ul. Niepodległości 42 88-150 Kruszwica,
tel.: 52 353 51 00, www.smazymy.com

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

NATURALNE I NIEZAWODNE SOSY DLA RESTAURACJI

Greenyard Frozen Poland wprowadził właśnie na rynek 4 idealnie kremowe i pełne smaku sosy: holenderski, pieczarkowy, pieprzowy i berneński w 1-kg opakowaniach pod dobrze znaną w kanale HoReCa marką Pinguin.

Nowa platforma B2B Fanex już dostępna

Fanex - polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom przeznaczoną dla nich platformę B2B.

JUŻ 200 PRODUKTÓW NOWYCH MAREK WŁASNYCH W MAKRO

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych przeznaczonych dla specjalistów w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 r. w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset pozycji tych marek oraz kilkanaście produktów z linii Makro Premium

NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO DLA WIZJONERÓW W GASTRONOMII

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Nowość od Wine Direct

Ferrari Maximum to lekkie, odświeżające wino musujące, które pasuje do wielu okazji - możemy je pić przed posiłkiem, a nawet bez obawy pomyłki podawać w zasadzie do wszystkich potraw.

WOŁOWINA TRUDNA CZY ŁATWA

Wołowina w kuchni polskiej nigdy nie była tak popularna jak obecnie. Jednak podawana jest na zaledwie kilka sposobów. Najczęściej jest to pieczeń, bitki, tatar i szponder jako podstawa do rosołu lub zup.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej