Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Patryk Le Nart

Dyrektor i założyciel Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, właściciel portalu MojBar.pl i eventowego Bar Cateringu. Sprawuje nadzór programowy nad prowadzonymi w MSBiS zajęciami. Posiada wykształcenie kierunkowe zdobyte w USA i wieloletnie doświadczenie zawodowe w najlepszych lokalach Nowego Jorku. Od wielu lat sędziuje i prowadzi konkursy barmańskie.

Matias Glusman

Beverage & HoReCa Consultant. Wine Educator (WSET) & Certified Water Sommelier. Posiada także tytuł Sake Educator, jako jedyna osoba w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jest sędzią podczas International Taste Awards w Brukseli. Polak z pochodzenia, urodzony w Argentynie, który kształcił się w Wielkiej Brytanii, a w Polsce mieszka od 2004 r.

Koku Sushi
Kategoria: Akademia Horeca - testimoniale

Koku Sushi jest restauracją myślącą o gościach, którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niezwykłych połączeń smaków.

Profil restauracji: casual. Idealna na rodzinny obiad, spotkanie towarzyskie czy biznesowy lunch. Obecnie w Polsce działa 18 lokali franczyzowych i 2 lokale własne. W tym roku planowanych jest kolejnych 5 otwarć.
Rodzaj kuchni: sushi oraz inne potrawy kuchni japońskiej
Szef kuchni: Mariusz Olechno. Kontroluje jakość wydawanych dań i dba o nowe propozycje w menu.
Liczba miejsc: 32
Charakterystyka oferty napojów: oferta napojów i alkoholi łączy się z potrawami. Jako składniki napojów używane są produkty kojarzące się ze smakami dań, np. mango, ogórek, liczi.

O Akademii HoReCa mówi Urszula Olechno, general manager oraz współwłaścicielka sieci sushi barów Koku Sushi:

Dlaczego zdecydowali się państwo wziąć udział w projekcie Akademia HoReCa?
Bardzo zainteresował nas temat szkoleń. Chcieliśmy się dowiedzieć czegoś więcej o produkcie, który sprzedajemy, poznać, jakie są techniki sprzedaży wody i w jaki sposób można ją łączyć z potrawami.

Czego się państwo nauczyli, jakie zmiany wprowadzili w restauracji, jakie są wyniki?
Wprowadziliśmy w naszych lokalach dwie pojemności wody. Mogliśmy dzięki szkoleniom poznać, jaka jest różnica w smaku wody, lepiej doradzać naszym gościom i pewniej polecać ze względu na zdobytą wiedzę na temat produktu. Otworzyło nam to również możliwość łączenia wody Kropla Delice oraz Kropla Beskidu z innymi naszymi napojami i drinkami.

Dlaczego i komu zarekomendowałaby pani udział w Akademii HoReCa?
Polecałabym szkolenie każdemu właścicielowi restauracji i menedżerowi. Jest to na pewno przydatne do zwiększenia sprzedaży napojów w restauracji, co jest efektem rozwijania wiedzy naszych pracowników.

kokusushi.pl

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej