x

CALIFORNIA ZIN & CHOCOLATE - ŁĄCZ WINO Z CZEKOLADĄ

Kategoria: Wino    30.04.2018

Od 12 lutego do 31 maja California Wines Polska, marka Lindt oraz Taste It All zapraszają restauracje do udziału w akcji specjalnej California Zin & Chocolate. Importerzy wina przygotowali dla restauracji specjalne rabaty i pakiety win zinfandel.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Akcja polega na promocji nietypowego połączenia kulinarnego, mianowicie: kalifornijskiego wina szczepu zinfandel z deserami (lub daniami) z wykorzystaniem gorzkiej czekolady marki Lindt. Organizatorzy proponują stworzenie dwóch zestawów promocyjnych dla gości restauracji. Pierwszy z nich to kieliszek wina zinfandel z Kalifornii oraz deser czekoladowy na bazie czekolady Lindt. Druga propozycja zestawu to butelka wina zinfandel z kolacją i deserem czekoladowym również na bazie tej samej czekolady.

Poza tym desery stworzone do akcji będą mogły być zgłoszone do konkursu, w którym jury wybierze trzech zwycięzców. Nagrodą dla nich będzie: publikacja deseru (przepis i zdjęcie) i prezentacja sylwetki szefa i samej restauracji w social mediach oraz zestaw czekoladek dla gości zwycięskich restauracji. Organizatorzy przygotowali narzędzia pomocnicze, m.in. edukacyjny manual o łączeniu wina zinfandel z czekoladą i innymi daniami oraz listę dystrybutorów wina, którzy oferują to wino w specjalnych cenach.

Aktualnie akcja jest prowadzona, m.in. w restauracjach: Flaming (Warszawa), Tamka 43 (Warszawa), Merliniego 2 (Warszawa), El Popo (Warszawa), Aruana (Serock), Delicja (Poznań), oraz hotelach: Regent (Warszawa), Stara Wozownia w hotelu Pałac Mała Wieś, Hilton Garden Inn (Kraków).

Aby przystąpić do akcji, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online pod adresem: www.zinandchocolate.evenea.pl

Bliższych informacji udziela Agnieszka Wojtowicz-Jach, reprezentująca California Wines Polska, pod adresem: tratoria@tratoria.pl

Autor tekstu: Patrycja Siwiec
O AUTORZE
Patrycja Siwiec
Zastępczyni redaktor naczelnej magazynu „Food Service”, w którym redaguje dział Wino. Autorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”. Doświadczenie zdobywała m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii i El Celler de Can Roca w Hiszpanii. Absolwentka Wine & Spirits Education Trust.

Zobacz także

Słoweńska Istria - raj dla foodies

Istria to półwysep podzielony między trzy kraje: Chorwację, Włochy i Słowenię. Słoweńska część zapewnia mieszkańcom tego kraju dostęp do morza. Miejsce słynie z trufli, oliwy, ryb oraz oczywiście wina. Jego produkcja i konsumpcja zakorzenione są głęboko w słoweńskim DNA i sięgają czasów rzymskich.

Sommelier Norbert Dudziński wrócił do Polski

Norbert Dudziński, do niedawna head sommelier w 3-gwiazdkowej restauracji Geranium w Kopenhadze, wrócił do Polski i objął stanowisko general managera oraz head sommeliera w warszawskim wine barze Dyletanci.

Winobranie w Fortecy

O tym, jak smakują wina od 39 czołowych polskich winiarzy, przekonali się uczestnicy drugiej już edycji Festiwalu Polskiego Wina Białe Czerwone, która odbyła się 16 i 17 czerwca w stołecznej Fortecy. Głównemu wydarzeniu towarzyszyły degustacje komentowane, dyskusje z winiarzami i różne spotkania.

Mołdawskie winnice czekają na turystów i wzbogacają ofertę

Oferta turystyczna Mołdawii poszerzyła się o Winne Szlaki Mołdawii - gdyby przeliczyć powierzchnię winnic przypadającą na osobę, Mołdawia zajęłaby pierwsze miejsce na świecie. Mołdawianie już zachęcają do eksplorowania kraju poprzez wirtualne wycieczki, zanim podróże znów będą możliwe.

13 marca - urodziny rieslinga

Najważniejsza odmiana winogron w Niemczech, riesling, obchodzi 13 marca swoje 586. urodziny. W tym dniu w 1435 roku po raz pierwszy pojawiła się w dokumencie wzmianka o tej odmianie winogron.

Adam Pawłowski: sztuka dekantacji

Dekantacja ma nieoceniony walor praktyczny. Pomaga uzyskać z wina maksimum potencjału. Nie jest jednak sprzymierzeńcem każdego typu win, dlatego powinna być stosowana z rozwagą, na podstawie wiedzy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej