CALIFORNIA ZIN & CHOCOLATE - ŁĄCZ WINO Z CZEKOLADĄ
Kategoria: Wino

Od 12 lutego do 31 maja California Wines Polska, marka Lindt oraz Taste It All zapraszają restauracje do udziału w akcji specjalnej California Zin & Chocolate. Importerzy wina przygotowali dla restauracji specjalne rabaty i pakiety win zinfandel.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Akcja polega na promocji nietypowego połączenia kulinarnego, mianowicie: kalifornijskiego wina szczepu zinfandel z deserami (lub daniami) z wykorzystaniem gorzkiej czekolady marki Lindt. Organizatorzy proponują stworzenie dwóch zestawów promocyjnych dla gości restauracji. Pierwszy z nich to kieliszek wina zinfandel z Kalifornii oraz deser czekoladowy na bazie czekolady Lindt. Druga propozycja zestawu to butelka wina zinfandel z kolacją i deserem czekoladowym również na bazie tej samej czekolady.

Poza tym desery stworzone do akcji będą mogły być zgłoszone do konkursu, w którym jury wybierze trzech zwycięzców. Nagrodą dla nich będzie: publikacja deseru (przepis i zdjęcie) i prezentacja sylwetki szefa i samej restauracji w social mediach oraz zestaw czekoladek dla gości zwycięskich restauracji. Organizatorzy przygotowali narzędzia pomocnicze, m.in. edukacyjny manual o łączeniu wina zinfandel z czekoladą i innymi daniami oraz listę dystrybutorów wina, którzy oferują to wino w specjalnych cenach.

Aktualnie akcja jest prowadzona, m.in. w restauracjach: Flaming (Warszawa), Tamka 43 (Warszawa), Merliniego 2 (Warszawa), El Popo (Warszawa), Aruana (Serock), Delicja (Poznań), oraz hotelach: Regent (Warszawa), Stara Wozownia w hotelu Pałac Mała Wieś, Hilton Garden Inn (Kraków).

Aby przystąpić do akcji, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online pod adresem: www.zinandchocolate.evenea.pl

Bliższych informacji udziela Agnieszka Wojtowicz-Jach, reprezentująca California Wines Polska, pod adresem: tratoria@tratoria.pl

Autor tekstu: Patrycja Siwiec
O AUTORZE
Patrycja Siwiec
Zastępczyni redaktor naczelnej magazynu „Food Service”, w którym redaguje dział Wino. Autorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”. Doświadczenie zdobywała m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii i El Celler de Can Roca w Hiszpanii. Absolwentka Wine & Spirits Education Trust.
Zobacz także
BIAŁE CZERWONE Festiwal Wina Polskiego - w czerwcu w Warszawie

Druga edycja imprezy, na której pojawią się najciekawsi producenci reprezentujący wszystkie polskie regiony winiarskie odbędzie się 16-17 czerwca w stołecznej Fortecy u Kręglickich.

Wino i kino

Już za miesiąc rozpoczyna się Przegląd Filmów o Winie, czyli cykl czterech spotkań, na których będzie można zapoznać się z najważniejszymi filmami o świecie wina.

(DYS)KOMFORT NIEWIEDZY

Pisząc ten tekst, siedzę sobie na pokładzie samolotu niosącego mnie po raz kolejny do jednego z kultowych regionów winiarskich Europy. Regionu, który na pewno ma co najmniej jedną wspólną cechę z bohaterem tekstu, który ukaże się już za chwilę, tuż poniżej tego wstępu.

ADAM PAWŁOWSKI: RAPORT Z ARGENTYNY

Trzy lata temu miałem przyjemność odwiedzać winnice Chile. Bylem pod ogromnym wrażeniem win, przyrody i lokalnej kultury. Podziwiałem szczyty i zachodnie stoki zjawiskowych Andów i już wtedy marzyłem o tym, żeby sprawdzić, co znajduje się po drugiej stronie pasma górskiego.

KWESTIONARIUSZ SOMMELIERA: MONIKA WŁOSIŃSKA

Zainteresowanie, wdzięczność i powroty gości przynoszą największą przyjemność. Długie rozmowy toczone z nimi o winie, choć bardzo się spieszyli… To, że przyczyniamy się do tworzenia gustów i kreowania wiedzy - tak na pytanie o ulubione aspekty w pracy sommeliera odpowiada Monika Włosińska.

KALIFORNIA: GRA W CIEPŁO-ZIMNO

5 marca w Warszawie odbyła się 6. edycja największej ogólnopolskiej konferencji branży HoReCa - Food Service Summit. Podobnie jak w ubiegłych latach we współpracy z California Wines Polska przygotowano branżowe seminaria degustacyjne.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej