x

ARIGATOR RAMEN SHOP

Kategoria: Miejsca    30.04.2018

Arigator Ramen Shop to nowy lokal otwarty pod koniec lutego 2018 przy ul. Pięknej 54 w Warszawie. Jego właścicielami są Agnieszka i Stanisław Szpilowscy oraz Bartłomiej Sobieraj (jednocześnie szef kuchni) odpowiedzialni za sukces takich miejsc jak Dziurka od Klucza i La Sireny.

Foto: materiały prasowe, Bartosz Dziamski
Foto: materiały prasowe, Bartosz Dziamski
Lokal nie jest duży (ma tylko 23 miejsca), a w przytulnym wnętrzu dominują drewno i ciepłe brązy. Arigator otwarty jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12:00-22:00 z przerwą techniczną w 16:00-17:00 – to zwyczaj obecny w coraz większej liczbie lokali. Jak nazwa wskazuje, miejsce specjalizuje się w ramenie, jednym z modniejszych w ostatnim czasie dań na stołecznej mapie gastronomicznej. W aktualnym menu Arigatora azjatyckie danie na bazie bulionu i makaronu ryżowego z dodatkami dostępne jest w pięciu mniej i bardziej klasycznych wersjach, m.in.: Shio (z chaschu, sercówkami, szczypiorem, pomidorkami cherry i naruto), Shoyu (z boczniakami kakuni, jajkiem, glonami wakame i prażonym czosnkiem) czy veggie ramen z wędzonym tofu, musztardowcem, grzybami shitake i porem. Wszystkie rameny mają taką samą cenę – 32 zł. Oprócz głównego punku programu w lokalu spróbujecie także małych przystawek: fasoli edamame z solą morską (10 zł), szpinaku wodnego z sosem sojowym i prażonym czosnkiem (12 zł) czy pierożków gyoza z wieprzowiną (16 zł). Natomiast na deser koniecznie zamówcie ciasto Matcha z kremem mascarpone (15 zł).

Autor tekstu: Jakub Gutek
O AUTORZE
Jakub Gutek
Kulturoznawca, dziennikarz kulinarny i kucharz amator. Od 2016 r. związany z magazynem „Food Service”. W swojej pracy łączy kulinaria i kulturę, a w szczególności film. Współtworzy inicjatywę Films For Food, która zajmuje się dystrybucją i promocją najciekawszych filmów dokumentalnych o tematyce kulinarno-gastronomicznej oraz organizuje wokół nich wiele wydarzeń specjalnych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej