x

Myjąc ręce możesz uszczęśliwiać innych i zachęcać ich do działania

Kategoria: Twój biznes - oferta    15.10.2018

Myjąc ręce nie tylko dbasz o zdrowie swoje i innych, ale sprawiasz radość swoim bliskim i poprawiasz poziom satysfakcji kolegów z pracy - dowodzą wyniki ankiety przeprowadzonej przez Essity.

Mycie rąk jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zapobieganie rozprzestrzeniania się infekcji i ma wpływ na życie milionów osób. Wyniki ogólnoświatowej ankiety przeprowadzonej na zlecenie Essity, producenta marki Tork, dowodzą, że dbanie o higienę rąk może również przyczyniać się do tego jak czują i zachowują się ludzie wokół nas. Czyste ręce pozwalają czuć się swobodniej w kontakcie z innymi. Prawie 50% ankietowanych podkreśla, że duże znaczenie ma dla nich świadomość przestrzegania higieny przez osoby, którym mają uścisnąć dłoń. Twoje czyste ręce mogą zwiększać u innych poczucie szczęścia i zadowolenia z życia. Aż 8 na 10 ankietowanych przyznaje, że ma to pozytywny wpływ na ich samopoczucie.

Czyste ręce mogą wpływać na rozwój firm. 4 z 10 pracowników pracujących na pełen etat przyznaje, że chciałoby, aby przywiązywano większą wagę do higieny rąk w ich miejscu pracy. 3 na 10 przyznaje, że odczuwałoby większą satysfakcję gdyby ich koledzy dokładnie myli dłonie. Właściwa higiena rąk może również wpływać na wzrost sprzedaży – świadomość, że personel restauracji przestrzega ściśle określonych procedur dotyczących higieny rąk sprawia, że ponad 50% ankietowanych chętnie zjadłaby tam ponownie. “Nasze ręcę mają moc wpływania na samopoczucie naszych bliskich, a mycie dłoni rozległe konsekwencje dla ludzi wokół nas. To coś, co powinniśmy mieć na uwadze codziennie, a nie tylko dzisiaj, w Światowym Dniu Mycia Rąk”, powiedział Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Essity.

Dla kogo myjesz swoje ręce?
Zdecydowana większość — 8 na 10 — myje ręce, aby chronić swoje zdrowie, a tylko 1 na 10 przyznaje, że robi to ze względu na innych. Jednak altruistyczne skupienie się na myciu rąk może być skutecznym bodźcem do poprawy nawyków związanych z higieną rąk. Co czwarty respondent przyznaje, że częściej myłby ręce, gdyby wiedział, że ma to pozytywny wpływ na innych. “Dla kogo dbasz o higienę swoich dłoni? Dla siebie, rodziny, a możesz kogoś innego? Jeśli zaczniemy zastanawiać się nad tym, jak nasze dłonie wpływają na ludzi wokół nas to wkrótce będziemy w stanie poprawiać higienę rąk w całym społeczeństwie. To ogromna moc”, dodaje Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Essity.

Kobiety myją dłonie o 30% częściej niż mężczyźni
Niewiele osób dba o higienę rąk w odpowiedni sposób. 3 na 10 ankietowanych nie myje dłoni przed posiłkiem, ponad 2 na 10 nie robi tego przed sporządzaniem jedzenia, a więcej niż 1 na 10 nie myje rąk po wyjściu
z toalety.1 Mężczyźni wypadają w tym badaniu znacznie słabiej – kobiety myją dłonie o 30% cześciej.2
“Mycie rąk mydłem, przez 20-30 sekund, a następnie suszenie ręcznikiem papierowym to klucz do utrzymania właściwej higieny dłoni. To proste, a jednocześnie bardzo istotne”, podkreśla Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Essity. Essity jest sponsorem Światowego Dnia Mycia Rąk 2018, międzynarodowej akcji organizowanej przez Global Handwashing Partnership w celu zwiększania świadomości społeczeństwa na temat znaczenia mycia rąk przy użyciu mydła. Światowy Dzień Mycia Rąk to odpowiedni czas, aby sprawdzić czy właściwie dbamy o higienę naszych rąk.

O badaniu Power of Hands:
Badanie przeprowadzono między 9 lipca a 6 sierpnia 2018 r. W badaniu wzięło udział 3060 respondentów
z sześciu różnych krajów.
O partnerstwie Essity w obchodach Światowego Dnia Mycia Rąk:
Global Handwashing Partnership to międzynarodowa koalicja organizacji zajmujących się promowaniem mycia rąk. Global Handwashing Partnership z dumą współpracuje z Essity -  organizacją wspierającą Światowy Dzień Mycia Rąk
Link do filmu: https://youtu.be/JzxuX4x8lok

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

Wsparcie dla gastronomii w MAKRO Polska

MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu jego klienci gastronomiczni mogą na korzystnych warunkach promować własne biznesy na tej platformie. Sieć stworzyła też stronę, na której właściciele małych sklepów oferują swoje usługi zakupów na telefon.

Jak wyposażyć ogródek, by przyciągnąć gości?

Wyposażenie ogródków i tarasów restauracji, kawiarni oraz hoteli to obszar, na który w sezonie od wiosny do jesieni właściciele powinni zwrócić szczególną uwagę.

Wentylacja w restauracji

Restauracje i inne lokale gastronomiczne powinny być wyposażone w odpowiednio przemyślaną i zaprojektowaną wentylację. Jej właściwe działanie jest niezbędne, by zapewnić komfort pracownikom kuchni i sali, a przede wszystkim - gości.

Kulturalne kulinaria

Kulturalno-kulinarny to ostatnio modne zestawienie - połączenie dwóch dziedzin i słów o bardzo szerokich znaczeniach. Jak zmaterializować to zgrabne hasło i stworzyć kulturalną knajpę? I to wyjątkowo kulturalną, bo działającą przy poważnej instytucji kultury.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej