Postaw na higienę z produktami Tork

Kategoria: Twój biznes - oferta

Z badania Hygiene Matters przeprowadzonego w 2018 roku w grupie 15 530 respondentów wynika, że 44% gości unika wizyt w łazience, obawiając się o jej czystość.

Ponadto wrażenia klientów po wizycie w łazience mają bezpośredni wpływ na ocenę całego miejsca. Oferta Tork, globalnego lidera produktów do higieny, powstaje tak, aby móc stworzyć łazienkę, która wywiera jak najlepsze wrażenie na gościach. Nagradzane za design dozowniki Tork są niezwykle estetyczne, a przemyślane rozwiązania w zakresie uzupełniania wkładów zwiększają higienę. Dzięki temu goście z chęcią korzystają z łazienek wyposażonych w produkty Tork, a personel sprzątający z przyjemnością je obsługuje.

W parze z innowacją idzie wysoka jakość asortymentu. “Do produkcji mydeł marki Tork wykorzystywane są składniki, które nie zawierają szkodliwych, niebezpiecznych dla zdrowia substancji. Dodatkowo nasze kosmetyki doskonale nawilżają skórę. Ich formuły zostały przetestowane dermatologicznie w celu zapewnienia pełnej satysfakcji użytkownika. Tork dokłada wszelkich starań, aby produkty były przyjazne dla środowiska. Kosmetyki Tork nie są testowane na zwierzętach.” – mówi Wioletta Broda, Customer Marketing Manager CEE, Essity, podczas spotkania „Tork dla rąk” dla partnerów biznesowych.

Czy to możliwe, żeby mydło, zamiast myć, zakażało Twoje dłonie?
Odpowiedź brzmi: tak. Bardzo popularne w Polsce dozowniki z mydłem dolewanym często zawierają bakterie i inne zanieczyszczenia. Do skażenia dochodzi poprzez: obecność w dozowniku ciał obcych np. owadów, niski poziom higieny personelu sprzątającego, zakażenia z powietrza czy brak czyszczenia dozownika przed kolejnym uzupełnieniem. 25% dozowników na mydło dolewane jest skażonych bakteriami E.Coli, zapalenia płuc i pałeczkami krwawymi.
Marka Tork promuje, niezwykle popularną w Europie Zachodniej, alternatywę dla mydeł dolewanych - bezpieczne systemy mydeł hermetycznie zamkniętych. System mydeł Tork to 100% gwarancji higieny. Wśród głównych zalet produktu Tork należy wymienić:
    • Dozowniki są higieniczne i zapobiegają krzyżowemu przenoszeniu bakterii
    • Opakowania mydła są jednorazowe i hermetycznie zamknięte, co zapobiega dostępowi drobnoustrojów ze   środowiska zewnętrznego
    • Mydła Tork są łatwe w użyciu i przyjazne dla środowiska - posiadają międzynarodowe certyfikaty Ecolabel, Nordic Swan i Easy to use
    • Dzięki mechanizmowi zasysania butelki, zużywana jest cała zawartość wkładu
    • Każdy wkład mydła posiada nową, czystą pompkę dozującą

Mydło w płynie, pianie czy w sprayu?
Każde rozwiązanie ma swoje zalety. Na stronie www.tork.pl dostępny jest pełen katalog produktów Tork. Szeroki asortyment mydeł i dozowników Tork do wszystkich typów łazienek, od łazienek restauracyjnych, biurowych po łazienki szpitalne, pozwala na łatwy dobór odpowiednich rozwiązań zapewniających najwyższy poziom higieny.

Autor tekstu: Redakcja Foodservice

Zobacz także

Śliwkowe żniwa w Kalifornii

W sadach kalifornijskiej śliwy w Północnej Kalifornii trwają żniwa. Ze zbiorów powstaną suszone śliwki - Kalifornia jest ich największym globalnym producentem zaopatrującym 40 proc. światowych rynków.

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

Jak wybrać zmywarkę?

Czyste naczynia to wizytówka każdej gastronomii - od niewielkiego baru czy lokalnej kawiarni, przez street food, aż po restaurację fine dining. Dlatego zmywaka stała się nieodłącznym elementem wyposażenia każdego lokalu.

Ekologiczna rewolucja

Restauracje, bary, bistra, street foody, food trucki, kawiarnie, cukiernie - słowem, wszystkie lokale gastronomiczne, którym choć trochę zależy na modnym obecnie wizerunku eko, popadły w słomkowe szaleństwo. Jednak słomki to nie wszystko. Zmienia się cały rynek jednorazowych opakowań na żywność.

Cold brew i spółka

Cold brew, kawa, która powstaje na skutek powolnego macerowania w zimnej wodzie, pojawiła się na naszym rynku już kilka lat temu. Wszystko wskazuje jednak na to, że w tym roku, tak jak i w ubiegłym, cold brew będzie jednym z najpopularniejszych napojów kawowych podawanych na zimno.

Moda na food trucki

Już kilka lat temu food trucki podbiły serca Polaków. W sezonie letnim pojawiają się na festiwalach, w kurortach i przy miejskich plażach, prezentując coraz szerszą ofertę: od lodów i słodyczy przez frytki, hot dogi i burgery aż do orientalnego street foodu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej