x

Postaw na higienę z produktami Tork

Kategoria: Twój biznes - oferta    05.10.2018

Z badania Hygiene Matters przeprowadzonego w 2018 roku w grupie 15 530 respondentów wynika, że 44% gości unika wizyt w łazience, obawiając się o jej czystość.

Ponadto wrażenia klientów po wizycie w łazience mają bezpośredni wpływ na ocenę całego miejsca. Oferta Tork, globalnego lidera produktów do higieny, powstaje tak, aby móc stworzyć łazienkę, która wywiera jak najlepsze wrażenie na gościach. Nagradzane za design dozowniki Tork są niezwykle estetyczne, a przemyślane rozwiązania w zakresie uzupełniania wkładów zwiększają higienę. Dzięki temu goście z chęcią korzystają z łazienek wyposażonych w produkty Tork, a personel sprzątający z przyjemnością je obsługuje.

W parze z innowacją idzie wysoka jakość asortymentu. “Do produkcji mydeł marki Tork wykorzystywane są składniki, które nie zawierają szkodliwych, niebezpiecznych dla zdrowia substancji. Dodatkowo nasze kosmetyki doskonale nawilżają skórę. Ich formuły zostały przetestowane dermatologicznie w celu zapewnienia pełnej satysfakcji użytkownika. Tork dokłada wszelkich starań, aby produkty były przyjazne dla środowiska. Kosmetyki Tork nie są testowane na zwierzętach.” – mówi Wioletta Broda, Customer Marketing Manager CEE, Essity, podczas spotkania „Tork dla rąk” dla partnerów biznesowych.

Czy to możliwe, żeby mydło, zamiast myć, zakażało Twoje dłonie?
Odpowiedź brzmi: tak. Bardzo popularne w Polsce dozowniki z mydłem dolewanym często zawierają bakterie i inne zanieczyszczenia. Do skażenia dochodzi poprzez: obecność w dozowniku ciał obcych np. owadów, niski poziom higieny personelu sprzątającego, zakażenia z powietrza czy brak czyszczenia dozownika przed kolejnym uzupełnieniem. 25% dozowników na mydło dolewane jest skażonych bakteriami E.Coli, zapalenia płuc i pałeczkami krwawymi.
Marka Tork promuje, niezwykle popularną w Europie Zachodniej, alternatywę dla mydeł dolewanych - bezpieczne systemy mydeł hermetycznie zamkniętych. System mydeł Tork to 100% gwarancji higieny. Wśród głównych zalet produktu Tork należy wymienić:
    • Dozowniki są higieniczne i zapobiegają krzyżowemu przenoszeniu bakterii
    • Opakowania mydła są jednorazowe i hermetycznie zamknięte, co zapobiega dostępowi drobnoustrojów ze   środowiska zewnętrznego
    • Mydła Tork są łatwe w użyciu i przyjazne dla środowiska - posiadają międzynarodowe certyfikaty Ecolabel, Nordic Swan i Easy to use
    • Dzięki mechanizmowi zasysania butelki, zużywana jest cała zawartość wkładu
    • Każdy wkład mydła posiada nową, czystą pompkę dozującą

Mydło w płynie, pianie czy w sprayu?
Każde rozwiązanie ma swoje zalety. Na stronie www.tork.pl dostępny jest pełen katalog produktów Tork. Szeroki asortyment mydeł i dozowników Tork do wszystkich typów łazienek, od łazienek restauracyjnych, biurowych po łazienki szpitalne, pozwala na łatwy dobór odpowiednich rozwiązań zapewniających najwyższy poziom higieny.

Autor tekstu: Redakcja Foodservice

Zobacz także

Daj swojemu start-upowi szansę na sukces!

Wystartował konkurs przeznaczony dla start-upów - Food Innovation Challenge. Podczas kwietniowych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o nagrodę w wysokości 60 tysięcy zł. Już sam udział w rywalizacji umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

Nowe, ekologiczne rozwiązania na Pol’and’Rock Festival - Tork partnerem imprezy

W tym roku największy i jeden z najbardziej ekologicznych polskich festiwali muzycznych zmienił nazwę - Przystanek Woodstock od tegorocznej edycji nazywać się będzie Pol’and’Rock Festiwal.

Wentylacja w restauracji

Restauracje i inne lokale gastronomiczne powinny być wyposażone w odpowiednio przemyślaną i zaprojektowaną wentylację. Jej właściwe działanie jest niezbędne, by zapewnić komfort pracownikom kuchni i sali, a przede wszystkim - gości.

Coraz więcej słodkości na stacjach paliw

Zarówno punkty typu convinience store, jak i gastronomiczne lokale przystacyjne, poszerzają systematycznie swoją ofertę serwowanych produktów, a tzw. Food Service i Food to Go, budują wręcz przewagi na rynku stacji paliw. Na popularności zyskuje także coraz bardziej zróżnicowana oferta słodyczy.

Wytwórca wegańskiej mlecznej czekolady Las Vegan's zapowiada kampanię crowdfundingową

Manufaktura Czekolady Chocolate Story tworzy pierwszą wegańską, a zarazem mleczną tabliczkę - pod szyldem nowej spółki Las Vegan’s. Jej wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w listopadzie wystartuje na Crowdway.pl.

30 lat działalności firmy Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, w bieżącym roku obchodzi jubileusz 30-lecia istnienia firmy. W ciągu tego czasu z kilkuosobowej firmy powstał prężnie i dynamicznie działający podmiot, który zatrudnia obecnie ponad 300 osób.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej