THE COOL CAT TR
Kategoria: Miejsca

The Cool Cat TR otworzyli w połowie maja 2018 Zosia Pazik i Jakub Kaftański. To ich drugi lokal, pierwszy na Solcu powstał w październiku 2015 r. Szefem kuchni w obydwu Cool Catach jest Jakub "Kaftan" Kaftański znany z udziału w jeden z edycji programu "Top Chef ". ul. Marszałkowska 8, Warszawa

The Cool Cat TR mieści się w budynku Teatru Rozmaitości, wcześniej przez wiele lat funkcjonowała tam restauracja Delikatesy Esencja. Szefem kuchni w obydwu Cool Catach jest Jakub „Kaftan” Kaftański znany z udziału w jeden z edycji programu „Top Chef ”. Miejsce przy teatrze utrzymane jest w prostej i surowej estetyce, a przez całą długość lokalu ciągną się okna, co sprawia, że do środka wpada naturalne, przyjemne światło. Latem na gości czeka ogródek pełen zieleni. 100-metrowy Cool Cat TR pomieści 40 osób przy stolikach, 15 przy barze oraz 20 w ogródku.
Oferta to połączenie kuchni azjatyckiej z lokalnymi i sezonowymi produktami. Obecnie najpopularniejszymi pozycjami z karty są: surowy tuńczyk w peruwiańskiej marynacie Leche de Tigre z chrupiącym, zielonym ryżem, japońską fasolką edamame i sałatą w dressingu yuzu (37 zł); K-fries, czyli koreańskie frytki z wołowiną w sosie bulgogi, z kimchi, kolendrą, dymką, kwaśną śmietaną (32 zł); tteokbokki - koreańskie kluski ryżowe z klasycznym pesto, parmezanem, tartym suszonym żółtkiem i nori (27 zł). Ceny przystawek zamykają się w przedziale od 5 zł do 18 zł, dań głównych: 25-45 zł. W ofercie znajdziemy też śniadania (podawane cały dzień!), lunche (zestaw składający się z wegetariańskiej zupy, drugiego dania w opcji wege albo mięsnej i deseru – 25 zł) oraz weekendowe brunche (zestaw meksykański, śródziemnomorski lub azjatycki – 30 zł). Interesującą kartę dań uzupełniają równie ciekawe napoje: kawa parzona metodami alternatywnymi, niszowe lemoniady, starannie dobrane piwa rzemieślnicze, wino oraz autorskie koktajle. Właściciele organizują wydarzenia specjalne: Taco Wtorki, Środa Ramen czy Czwartki z Mulami, a także huczne premiery nowych kart koktajlowych, wernisaże czy... wieczory karaoke.

Autor tekstu: Agata Godlewska
O AUTORZE
Agata Godlewska
Redaktor naczelna magazynu „Food Service” oraz portalu Ouichef.pl. Magister kulturoznawstwa w SWPS. Przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczęła blisko 10 lat temu pod okiem Macieja Nowaka. Autorka niezliczonej ilości wywiadów z najważniejszymi polskimi szefami kuchni i restauratorami. Współtworzy i prowadzi coroczną konferencję Food Service Summit.
Zobacz także
Van Dog - nowa marka Foodio Concepts

Od 26 kwietnia 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie Foodio Concepts z grupy Helios otworzyło nowy lokal. Jego klienci będą mogli skosztować zarówno meksykańskich przysmaków Papa Diego, jak i oferty zupełnie nowej marki Van Dog.

Bobby Burger łączy siły z Wegeguru

Do sieci Bobby Burger dołączył Michał Kiciński z konceptem Wegeguru, tworząc Real Food SA. Nowy podmiot wystartuje w maju ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony złotych na nowe lokale.

Koku Sushi w Gnieźnie i w Grudziądzu

Sieć Koku Sushi powiększyła się o dwa nowe sushi bary - w marcu otwarto je w Gnieźnie i w Grudziądzu. Pod szyldem marki działają już 22 lokale w 19 polskich miastach.

PROSCIUTTERIA

Prosciutteria to miejsce poświęcone przede wszystkim wspólnemu spędzaniu czasu i długim rozmowom, do których jedzenie i wino są tylko dodatkiem. Lokal odwołuje się do włoskiej tradycji niewielkich barów, do których zagląda się na kawę, kieliszek wina lub aby po prostu miło spędzić czas.

Papa Diego w formacie restauracyjnym

We wtorek, 19 lutego otwarty został drugi katowicki lokal meksykańskiej sieci Papa Diego. Tym razem jest to lokal ze stolikami restauracyjnymi.

WIELKI BŁĘKIT

W Båly na południu Norwegii powstanie pierwsza w Europie podwodna restauracja. Under będzie pełniło także funkcję nieformalnej pracowni naukowej u skalistego wybrzeża Lindesnes. O tym niezwykłym projekcie rozmawialiśmy z szefem kuchni Nicolai Ellitsgaardem.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej