Konsumenci mogą łatwo odnaleźć firmy biorące udział w akcji i proponowane przez nich oferty specjalne dzięki interaktywnej mapie Google, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Oferty można wyszukiwać na różne sposoby, m.in. poprzez wybranie jednej z dziewięciu kategorii takich jak restauracje, bary i puby, kawiarnie, podróże i wypoczynek, sklepy i sklepiki czy wydarzenia kulturalne) lub przy wykorzystaniu geolokalizacji. Platforma umożliwia także zapisanie oferty w kalendarzu, podzielenie się nią ze znajomymi czy oddanie na nią głosu – „oklasku”. Na konsumentów czekają m.in. zniżki (nawet 50%) na produkty i usługi, kawy gratis do zamówienia, rabaty na masaże czy lunche w specjalnych cenach.
To już trzecia edycja Dnia Własnego Biznesu w Polsce. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszy ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki MAKRO Polska. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET. Sieć hurtowni poprzez akcję chce docenić niezależnych przedsiębiorców za codzienny wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie własnych biznesów oraz zachęcić konsumentów do odkrywania nowych lokali czy sklepów.


25 tys. ofert specjalnych na Dzień Własnego Biznesu


Już 9 października odbędzie się Dzień Własnego Biznesu - święto małych i średnich przedsiębiorców. Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych - w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.
Zobacz także

#WspieramLokalneLokale - kampania społeczna Smazymy.com

20 marca ruszyła kampania społeczna #WspieramLokalneLokale. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do składania zamówień z dostawą do domu w lokalnych restauracjach i tym samym wsparcie lokali w czasie wprowadzonego na terenie kraju stanu zagrożenia epidemicznego.

Der Elefant z nagrodą Tripadvisor Travellers’ Choice Award 2020

Warszawska restauracja Der Elefant została doceniona przez gości z całego świata korzystających z portalu Tripadvisor - otrzymała nagrodę Travellers’ Choice Award 2020, czyli wyróżnienie przyznawane markom, które stale zdobywają świetne recenzje użytkowników strony.

Pasibus włącza się w akcję #PosiłekDlaSeniora Grupy Warszawa

Sieć burgerowni Pasibus przygotuje posiłki dla wrocławskich seniorów. Pierwsze dostawy jedzenia trafią do nich w piątek, 24 kwietnia.

AGENDA INSPIRACJI

Zagraniczne kongresy gastronomiczne są doskonałą okazją do nawiązywania nowych ciekawych kontaktów oraz do poszukiwania inspiracji. Podsuwamy kilka wskazówek na przyszłoroczne wyjazdy.

WRĘCZENIE PLAKIET PRZEWODNIKA MICHELIN

W dniach 4-5 grudnia w Warszawie i Krakowie odbyło się wręczenie Plakiet Przewodnika Michelin 2017 Main Cities of Europe, zorganizowane przez prezydenta Akademii Gastronomicznej w Polsce Macieja Dobrzynieckiego - partnera Przewodnika Michelin.

Makarun w nowej odsłonie w Gliwicach

6 lutego w gliwickiej Galerii Forum została otwarta nowa restauracja sieci Makarun Spaghetti and Salad, pierwsza po totalnym redesignie marki.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

