x

Sfinks z pierwszą restauracją Lepione & Pieczone

Kategoria: Miejsca

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Wook, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining.

Nowy koncept Lepione & Pieczone nawiązuje bezpośrednio do charakterystycznych smaków Chłopskiego Jadła, łącząc przy tym tradycję z nowoczesnością. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, szczególnie tych młodszych, którzy z jednej strony chcą zjeść zdrowy, domowy posiłek w wysokiej jakości i niewygórowanej cenie, a jednocześnie zależy im na szybkiej i sprawnej obsłudze. Liczymy, że nowy format przypadnie do gustu klientom, tym bardziej że kuchnia polska to numer jeden na liście gastronomicznych preferencji – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy marka Lepione & Pieczone. Pierwszy lokal Lepione & Pieczone zajmuje powierzchnię ponad 100 mkw. Jego wnętrze ma charakter nowoczesny, a wiodącym elementem dekoracyjnym są zdjęcia pokazujące proces lepienia pierogów. Główną część lokalu stanowi otwarta kuchnia, dzięki czemu gość może zobaczyć pracę kucharzy przygotowujących na miejscu zdrowe domowe jedzenie na każdą porę dnia. Dania są inspirowane kartą Chłopskiego Jadła, stąd w menu Lepione & Pieczone znalazł się szeroki wybór pierogów z wody i z pieca, kasze, tradycyjne polskie podpłomyki, a także pieczone mięsa i ryby. W ofercie są również sałatki dnia podawane w charakterystycznych słoikach, zupa, desery oraz napoje. Sfinks Polska zarządza 180 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 67 pubami Piwiarnia Warki (segment gastropubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami Wook (segment casual dining), 5 restauracjami Fabryka Pizzy oraz kultowym pubem Bolek w Warszawie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej