Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny
Kategoria: Twój biznes - oferta

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Tegoroczna kampania promuje „Urodzinową karuzelę okazji”, dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.
Z okazji 24. urodzin Makro przygotowane zostały również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzona została loteria zdrapkowa w aplikacji mobilnej, w której przewidziano 100 000 nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

– W tym roku kampanii urodzinowej przyświeca hasło: "Dziękujemy, że jesteście z nami!". I to właśnie jest jej celem – podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i za to, że są z nami od 24 lat. To właśnie dla nich nieustannie wprowadzamy innowacje i nowoczesne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na ich potrzeby oraz robimy wszystko, by je spełniać i być dla nich najlepszym partnerem w biznesie – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

Sieć hurtowni przygotowała także w ramach 24. urodzin spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio Zet oraz w internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i bannery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

ODETCHNIJ PEŁNĄ PIERSIĄ W KUCHNI

Kuchnia bez systemu wentylacyjnego przypomina dzban bez ucha - gotowanie w niej jest możliwe, ale wyjątkowo trudne i męczące. Szczególnie ważne jest zbieranie zysków ciepła i wilgoci bezpośrednio nad stanowiskami, które je generują. Sama wentylacja nie wystarczy dlatego z pomocą przychodzą okapy.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

ROZWIĄZANIE DLA CUKIERNIKÓW: SCHŁADZARKOZAMRAŻARKI SZOKOWE

Współczesna cukiernia to już nie miejsce do którego wpada się na kawę i wuzetkę. Klienci oczekują coraz więcej, a cukiernie aby wyróżnić swoją ofertę, muszą proponować coraz bardziej wyszukane desery. Zadanie to niewątpliwie ułatwia stosowanie schładzarkozamrażarek szokowych.

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej