Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny
Kategoria: Twój biznes - oferta

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Tegoroczna kampania promuje „Urodzinową karuzelę okazji”, dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.
Z okazji 24. urodzin Makro przygotowane zostały również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzona została loteria zdrapkowa w aplikacji mobilnej, w której przewidziano 100 000 nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

– W tym roku kampanii urodzinowej przyświeca hasło: "Dziękujemy, że jesteście z nami!". I to właśnie jest jej celem – podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i za to, że są z nami od 24 lat. To właśnie dla nich nieustannie wprowadzamy innowacje i nowoczesne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na ich potrzeby oraz robimy wszystko, by je spełniać i być dla nich najlepszym partnerem w biznesie – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

Sieć hurtowni przygotowała także w ramach 24. urodzin spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio Zet oraz w internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i bannery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
Food Service Summit 2017 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 2
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 3
więcej