x

Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny

Kategoria: Twój biznes - oferta    29.09.2018

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Tegoroczna kampania promuje „Urodzinową karuzelę okazji”, dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.
Z okazji 24. urodzin Makro przygotowane zostały również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzona została loteria zdrapkowa w aplikacji mobilnej, w której przewidziano 100 000 nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

– W tym roku kampanii urodzinowej przyświeca hasło: "Dziękujemy, że jesteście z nami!". I to właśnie jest jej celem – podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i za to, że są z nami od 24 lat. To właśnie dla nich nieustannie wprowadzamy innowacje i nowoczesne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na ich potrzeby oraz robimy wszystko, by je spełniać i być dla nich najlepszym partnerem w biznesie – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

Sieć hurtowni przygotowała także w ramach 24. urodzin spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio Zet oraz w internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i bannery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Świeżo odmrożone i wypieczone

Różnego rodzaju mrożone wypieki, pieczywo i ciastka zawojowały rynek gastronomiczny i dostępne są nie tylko w sklepach, piekarniach, ale także w hotelach i restauracjach.

Fine dining podczas lockdownu

Zamknięcie restauracji wpłynęło na nasze zwyczaje związane z jedzeniem. W restauracjach nie ma możliwości obchodzenia ważnych okazji, organizowania spotkań biznesowych czy umawiania się na randki. Ich właściciele próbują utrzymać się na rynku w różnorodny sposób.

Na dobry początek - śniadanie

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Jak przygotować urozmaiconą ofertę śniadaniową w hotelu, aby spełniała różnorodne oczekiwania gości?

ZDROWIE Z PIECA

Techniki gotowania bardzo się zmieniły na przestrzeni ostatnich kilku lat, podobnie jest ze sprzętem. Piekarniki starego typu wypierane są przez znacznie nowocześniejsze piece. A do panteonu niezbędnych urządzeń restauracyjnych weszły urządzenia, które jeszcze niedawno uważane były za kosmiczne.

Nowe, ekologiczne rozwiązania na Pol’and’Rock Festival - Tork partnerem imprezy

W tym roku największy i jeden z najbardziej ekologicznych polskich festiwali muzycznych zmienił nazwę - Przystanek Woodstock od tegorocznej edycji nazywać się będzie Pol’and’Rock Festiwal.

Oferta knajp.pl i blinkee.city alternatywą dla drogich dostaw w gastronomii

Knajp.pl założony przez polskich restauratorów portal do zamówień przez internet i blinkee.city - polska marka skuterów i hulajnóg elektrycznych - zawiązały współpracę, aby obniżyć koszty dostaw posiłków do klientów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej