Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Patryk Le Nart

Dyrektor i założyciel Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, właściciel portalu MojBar.pl i eventowego Bar Cateringu. Sprawuje nadzór programowy nad prowadzonymi w MSBiS zajęciami. Posiada wykształcenie kierunkowe zdobyte w USA i wieloletnie doświadczenie zawodowe w najlepszych lokalach Nowego Jorku. Od wielu lat sędziuje i prowadzi konkursy barmańskie.

Matias Glusman

Beverage & HoReCa Consultant. Wine Educator (WSET) & Certified Water Sommelier. Posiada także tytuł Sake Educator, jako jedyna osoba w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jest sędzią podczas International Taste Awards w Brukseli. Polak z pochodzenia, urodzony w Argentynie, który kształcił się w Wielkiej Brytanii, a w Polsce mieszka od 2004 r.

Hot buttered rum
Kategoria: Akademia Horeca - przepisy

Przepis na Hot buttered rum

• 50 ml rumu typu spiced
• 15 ml falernum
• 10 ml syropu miodowego
• łyżeczka przyprawowego masła*
• 150 ml wrzątku

Wszystkie składniki łączymy ze sobą w uprzednio podgrzanym kubku, mieszamy do momentu rozpuszczenia masła.
* Przyprawowe masło – do rondelka wrzucamy kostkę masła, kilka gwiazdek anyżu, szczyptę tartego cynamonu, szczyptę tartej gałki muszkatołowej oraz skórę otartą z jednej pomarańczy. Delikatnie podgrzewamy do momentu, aż masło będzie całkowicie rozpuszczone. Po około 20 minutach cedzimy masło przez sito i chowamy je do lodówki. Gotowe.
* Śliwkowe masło – do rondelka wrzucamy garść goździków, szczyptę soli i kostkę masła. Podgrzewamy na małym ogniu. Kiedy masło się rozpuści, dodajemy ok. 150 g drobno posiekanych suszonych śliwek kalifornijskich. Przetrzymujemy całość pod przykryciem przez około 30 minut, cedzimy masło przez sito i chowamy do lodówki. Gotowe.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej