x

Akademia Horeca

Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Patryk Le Nart

Dyrektor i założyciel Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, właściciel portalu MojBar.pl i eventowego Bar Cateringu. Sprawuje nadzór programowy nad prowadzonymi w MSBiS zajęciami. Posiada wykształcenie kierunkowe zdobyte w USA i wieloletnie doświadczenie zawodowe w najlepszych lokalach Nowego Jorku. Od wielu lat sędziuje i prowadzi konkursy barmańskie.

Matias Glusman

Beverage & HoReCa Consultant. Wine Educator (WSET) & Certified Water Sommelier. Posiada także tytuł Sake Educator, jako jedyna osoba w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jest sędzią podczas International Taste Awards w Brukseli. Polak z pochodzenia, urodzony w Argentynie, który kształcił się w Wielkiej Brytanii, a w Polsce mieszka od 2004 r.

Restauracja Amber Room

Kategoria: Akademia Horeca - testimoniale    21.09.2018

To miejsce na biznesowe spotkania w luksusowej atmosferze zabytkowego Pałacu Sobańskich w Warszawie.

Profil restauracji: Fine dining
Rodzaj kuchni: Tradycyjna polska kuchnia połączona z najlepszymi elementami i trendami kuchni europejskiej
Szef kuchni: Robert Skubisz
Ilość miejsc: ok 50
Charakterystyka oferty napojów: Posiadamy dwie karty napojów i alkoholi: kartę alkoholi i soft drinków oraz kartę win. Karta alkoholi zawiera wyselekcjonowane alkohole i soft drinki, głównie klasy premium i superpremium oraz wiele produktów krajowych producentów. Karta win Amber Room utrzymuje co roku ekskluzywne wyróżnienie Wine Spectator Best of Award of Excellence.

O Akademii HoReCa mówi Patryk Rudzki, menedżer restauracji Amber Room:

Dlaczego zdecydowali się państwo wziąć udział w projekcie Akademia HoReCa?
Projekt Akademia HoReCa jest doskonałym wydarzeniem, dzięki któremu można utrwalić oraz poszerzyć wiedzę na temat trendów obowiązujących w świecie gastronomii. Dodatkowo jest to szansa na spotkanie z zacnym gronem ludzi ze świata gastronomi i podzielenie się swoimi doświadczeniami z branży.

Czego się państwo nauczyli, jakie zmiany wprowadzili w restauracji, jakie są wyniki?
Akademia HoReCa z pewnością otwiera wiele horyzontów na działania marketingowe restauracji. Przedstawiane podczas szkolenia rozwiązania oraz formy działań sprzedażowych mogą przełożyć się na zyski restauracji. Chociażby omawiane formy sprzedażowe upselling, cross selling mogą mieć ogromny wpływ zarówno na zadowolenie gościa z pobytu w restauracji, jak i na znaczące zwiększenie obrotów firmy.

Dlaczego i komu zarekomendowałby pan udział w Academii HoReCa?
W szkoleniu powinien wziąć udział każdy, kto na poważnie traktuje misję propagowania dobrej kuchni w połączeniu z odpowiednio dobranymi zarówno napojami bezalkoholowymi, jak i alkoholowymi. Obydwa te elementy uzupełniają się nawzajem i odpowiednio skomponowane mają ogromny wpływ na doznania naszych gości w restauracji i na sukces całego zespołu. Z pewnością tego typu szkolenia przydadzą się zarówno właścicielom, menedżerom, szefom kuchni i innym osobom, które mają bezpośredni wpływ na funkcjonowanie restauracji.

Amber Room
Pałac Sobańskich
Al. Ujazdowskie 13
Warszawa

www.amber-room.pl

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej