Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Patryk Le Nart

Dyrektor i założyciel Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, właściciel portalu MojBar.pl i eventowego Bar Cateringu. Sprawuje nadzór programowy nad prowadzonymi w MSBiS zajęciami. Posiada wykształcenie kierunkowe zdobyte w USA i wieloletnie doświadczenie zawodowe w najlepszych lokalach Nowego Jorku. Od wielu lat sędziuje i prowadzi konkursy barmańskie.

Matias Glusman

Beverage & HoReCa Consultant. Wine Educator (WSET) & Certified Water Sommelier. Posiada także tytuł Sake Educator, jako jedyna osoba w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jest sędzią podczas International Taste Awards w Brukseli. Polak z pochodzenia, urodzony w Argentynie, który kształcił się w Wielkiej Brytanii, a w Polsce mieszka od 2004 r.

Restauracja Amber Room
Kategoria: Akademia Horeca - testimoniale

To miejsce na biznesowe spotkania w luksusowej atmosferze zabytkowego Pałacu Sobańskich w Warszawie.

Profil restauracji: Fine dining
Rodzaj kuchni: Tradycyjna polska kuchnia połączona z najlepszymi elementami i trendami kuchni europejskiej
Szef kuchni: Robert Skubisz
Ilość miejsc: ok 50
Charakterystyka oferty napojów: Posiadamy dwie karty napojów i alkoholi: kartę alkoholi i soft drinków oraz kartę win. Karta alkoholi zawiera wyselekcjonowane alkohole i soft drinki, głównie klasy premium i superpremium oraz wiele produktów krajowych producentów. Karta win Amber Room utrzymuje co roku ekskluzywne wyróżnienie Wine Spectator Best of Award of Excellence.

O Akademii HoReCa mówi Patryk Rudzki, menedżer restauracji Amber Room:

Dlaczego zdecydowali się państwo wziąć udział w projekcie Akademia HoReCa?
Projekt Akademia HoReCa jest doskonałym wydarzeniem, dzięki któremu można utrwalić oraz poszerzyć wiedzę na temat trendów obowiązujących w świecie gastronomii. Dodatkowo jest to szansa na spotkanie z zacnym gronem ludzi ze świata gastronomi i podzielenie się swoimi doświadczeniami z branży.

Czego się państwo nauczyli, jakie zmiany wprowadzili w restauracji, jakie są wyniki?
Akademia HoReCa z pewnością otwiera wiele horyzontów na działania marketingowe restauracji. Przedstawiane podczas szkolenia rozwiązania oraz formy działań sprzedażowych mogą przełożyć się na zyski restauracji. Chociażby omawiane formy sprzedażowe upselling, cross selling mogą mieć ogromny wpływ zarówno na zadowolenie gościa z pobytu w restauracji, jak i na znaczące zwiększenie obrotów firmy.

Dlaczego i komu zarekomendowałby pan udział w Academii HoReCa?
W szkoleniu powinien wziąć udział każdy, kto na poważnie traktuje misję propagowania dobrej kuchni w połączeniu z odpowiednio dobranymi zarówno napojami bezalkoholowymi, jak i alkoholowymi. Obydwa te elementy uzupełniają się nawzajem i odpowiednio skomponowane mają ogromny wpływ na doznania naszych gości w restauracji i na sukces całego zespołu. Z pewnością tego typu szkolenia przydadzą się zarówno właścicielom, menedżerom, szefom kuchni i innym osobom, które mają bezpośredni wpływ na funkcjonowanie restauracji.

Amber Room
Pałac Sobańskich
Al. Ujazdowskie 13
Warszawa

www.amber-room.pl

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Z szacunkiem dla tradycji
Bogactwo regionalnych deserów, Część 2
Wszystko dla gastronomii
Food Service Summit - Cool Cat
Maciej Wroński
Karta napojów - Szkolenia obsługi restauracji (odc. 1)
więcej