x

Akademia Horeca

Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Patryk Le Nart

Dyrektor i założyciel Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, właściciel portalu MojBar.pl i eventowego Bar Cateringu. Sprawuje nadzór programowy nad prowadzonymi w MSBiS zajęciami. Posiada wykształcenie kierunkowe zdobyte w USA i wieloletnie doświadczenie zawodowe w najlepszych lokalach Nowego Jorku. Od wielu lat sędziuje i prowadzi konkursy barmańskie.

Matias Glusman

Beverage & HoReCa Consultant. Wine Educator (WSET) & Certified Water Sommelier. Posiada także tytuł Sake Educator, jako jedyna osoba w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jest sędzią podczas International Taste Awards w Brukseli. Polak z pochodzenia, urodzony w Argentynie, który kształcił się w Wielkiej Brytanii, a w Polsce mieszka od 2004 r.

Restauracja Mandala

Kategoria: Akademia Horeca - testimoniale

To miejsce na rodzinne i zawodowe spotkania w miłej atmosferze i niekonwencjonalnym, stylowym otoczeniu.

Rodzaj kuchni: Kuchnia indyjska, nepalska z wpływami tajskimi. Oryginalne dania oparto na tradycyjnych recepturach. Uwspółcześnione serwowane są przez ośmiu wykwalifikowanych kucharzy z Nepalu. Zdobywali oni doświadczenia kulinarne w wielu krajach Azji Południowej. Jakość dań to połączenie wiedzy i pasji, komponowane są wyłącznie ze świeżych składników i najlepszej jakości przypraw.
Szef kuchni: Prakash Tiwari
Ilość miejsc: 70
Charakterystyka oferty napojów: Mandala to przede wszystkim koktajle lassi, które swój niepowtarzalny smak zawdzięczają jogurtowi, który wytwarzany jest przez naszych kucharzy według tradycyjnych indyjskich receptur. Nie dodajemy mleka w proszku ani gotowych jogurtów. W ofercie mamy również lemoniady o egzotycznych smakach przygotowane na miejscu ze świeżych owoców.

O Akademii HoReCa mówi Tomasz Baranowski, menedżer restauracji Mandala:

Dlaczego zdecydowali się państwo wziąć udział w projekcie Akademia HoReCa?
Wspólnie z Coca-Colą uczestniczyliśmy w wielu festiwalach, jak na przykład Restaurant Week. Poza tym wzmacnialiśmy relacje poprzez współtworzenie materiałów wizerunkowych dla sieci naszych restauracji. Cenimy sobie profesjonalizm i dobre stosunki z firmą Coca-Cola. W związku z tym było dla nas czymś naturalnym, by zgłosić się do udziału w projekcie Akademia HoReCa.

Czego się państwo nauczyli i jakie zmiany wprowadzili w restauracji?
Cenną wiedzą przekazaną w trakcie trwania Akademii zdecydowanie była nauka o właściwościach poszczególnych rodzajów wód i przełożenie tej wiedzy na atut biznesowy w gastronomii. Inspirujące było również poznanie faktów na temat serwowania drinków oraz zajęcia praktyczne z miksologii. Przekonaliśmy się jak małym nakładem i w prosty sposób można osiągnąć wyjątkowo skuteczne efekty.

Komu i dlaczego zarekomendowałby pan udział w Academii HoReCa?
Udział w Akademii polecam menedżerom restauracji, którzy interesują się trendami na rynku gastronomii i chcą być na bieżąco i w czołówce najlepszych restauracji. Wiedza przekazywana jest rzetelnie i w przystępnej formie. Zajęcia prowadzone są w sposób aktywizujący i inspirujący uczestników. Z Akademii wraca się z workiem pomysłów i chęcią wdrażania nowych usprawnień dla biznesu.

Mandala Śródmieście
ul. Emilli Plater 9/11
Warszawa

Mandala Mokotów
ul. Etiudy Rewolucyjnej 9
Warszawa

www.mandalaklub.com

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej