Eksperyment marki Tork®
Kategoria: Twój biznes - oferta

Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni.

Wysoka temperatura, hałas, pośpiech - dla pracowników restauracji kuchnia jest wymagającym środowiskiem pracy. Jak wykazały badania przeprowadzone w jednej ze szwedzkich restauracji, na zlecenie wiodącej marki branży higienicznej Tork®, istotą doskonale działającej kuchni jest zapewnienie płynności działań na wszystkich etapach przygotowywania posiłków i obsługi gości. Sprzyja to współpracy w zespole, sprawnym wykonywaniu poszczególnych zadań i kreatywności szefów kuchni w tworzeniu wspaniałych dań.

Jakie działania mogą zwiększyć efektywność pracy? Tork® i Alan Kinsella, specjalista w zakresie rozwiązań optymalizacji pracy kuchni połączyli siły i przeprowadzili eksperyment. W kuchni jednej z popularnych restauracji zainstalowano produkty Tork® - między innymi nowe dozowniki Tork Reflex™. Zostały one rozmieszczone tak, aby poprawić dostęp do produktów higienicznych szczególnie podczas godzin szczytu. Zanim przystąpiono do eksperymentu, Kinsella określił elementy utrudniające wydajną i szybką pracę: nieopróżnione kosze, puste dozowniki ręczników papierowych i zagracone półki.

“Największym wyzwaniem w każdej kuchni jest znalezienie równowagi między zyskiem finansowym a wydajnością” - mówi Alan Kinsella. Inwestowanie w rozwiązania higieniczne to kluczowy element usprawniający codzienne czynności w kuchni, podnosi standard restauracji i poprawia środowisko pracy. Płynność działań ma znaczenie w każdym etapie - od rozbicia pierwszego jajka na śniadanie, do przyrządzenia ostatniego deseru wieczorem; od pierwszego "dzień dobry", do sprzątania stołów tuż przed zamknięciem. “Ważne, aby kucharze mieli do dyspozycji rozwiązania, które umożliwiają łatwe i efektywne wykonywanie obowiązków“ - dodaje Kinsella.

W przeciwnym razie, w kuchni łatwo o nieporządek i złą organizację pracy. To z kolei utrudnia przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny w kuchni, co ma kluczowe znaczenie dla powodzenia restauracji.
Kuchnia wyposażona w ramach eksperymentu w usprawnione produkty z linii Tork Reflex™ stała się lepiej zorganizowanym i bardziej higienicznym miejscem pracy. Nowe dozowniki papieru miały szczególne znaczenie dla wzrostu produktywności pracowników i efektywności wykonywanych przez nich czynności. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w produktach, takie jak obrotowa dysza i dozowanie pojedynczych odcinków sprawiają, że papier można pobierać pod dowolnym kątem. Tork Reflex™ zmniejsza ryzyko krzyżowego przenoszenia bakterii, ponieważ pracownik dotyka tylko tego fragmentu ręcznika, który zostanie przez niego zużyty. Nowy Tork Reflex™ dozownik do ręczników centralnie dozowanych to idealne rozwiązanie, które zostało zaprojektowane tak, by ułatwiać wycieranie rąk i powierzchni roboczych w profesjonalnych środowiskach pracy, dopasowując się do panującego tam rytmu. Łatwy w użyciu, higieniczny i trwały system zwiększa elastyczność pracy i pomaga w dokładniejszym i szybszym czyszczeniu. Dozowanie odcinek po odcinku pozwala ograniczyć zużycie papieru nawet o 37% w porównaniu do standardowych systemów centralnie dozowanych, a wskaźnik zużycia wkładu gwarantuje, że nigdy nie zaskoczy nas brak produktu.

Oprócz dozowników Tork Reflex™ w eksperymencie wykorzystano również: kolorowe wielorazowe ściereczki do czyszczenia, składane serwetki i bezdotykowe dozowniki mydła.
“Utrzymanie higieny jest pierwszą i najważniejszą zasadą w kuchni. Polecam umieszczanie ręczników papierowych we wszystkich częściach kuchni, także przy wejściu i wyjściu, na wysokości oczu – tak, by mycie rąk zmienić w nawyk” - mówi Simon Wood, właściciel i szef kuchni w Wood Manchester oraz zwycięzca programu MasterChef w Wielkiej Brytanii w 2015 roku.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

ODETCHNIJ PEŁNĄ PIERSIĄ W KUCHNI

Kuchnia bez systemu wentylacyjnego przypomina dzban bez ucha - gotowanie w niej jest możliwe, ale wyjątkowo trudne i męczące. Szczególnie ważne jest zbieranie zysków ciepła i wilgoci bezpośrednio nad stanowiskami, które je generują. Sama wentylacja nie wystarczy dlatego z pomocą przychodzą okapy.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

ROZWIĄZANIE DLA CUKIERNIKÓW: SCHŁADZARKOZAMRAŻARKI SZOKOWE

Współczesna cukiernia to już nie miejsce do którego wpada się na kawę i wuzetkę. Klienci oczekują coraz więcej, a cukiernie aby wyróżnić swoją ofertę, muszą proponować coraz bardziej wyszukane desery. Zadanie to niewątpliwie ułatwia stosowanie schładzarkozamrażarek szokowych.

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej