x

Nowość od Korala

Kategoria: Twój biznes - oferta    28.05.2018

Sekret doskonałości kryje się w starannie wyselekcjonowanych składnikach pochodzących wyłącznie od najlepszych i zaufanych lokalnych dostawców.

 

Tworząc naszą markę, sięgnęliśmy po zapisywane przez dziesiątki lat receptury tworzenia najlepszych lodowych rarytasów. Sekret doskonałości kryje się w starannie wyselekcjonowanych składnikach pochodzących wyłącznie od najlepszych i zaufanych lokalnych dostawców. Oferujemy aż 26 ciekawych smaków – m.in. caffe latte, słony karmel, masło orzechowe, malaga z rodzynkami, mango, marakuja. Reprezentujemy segment premium, dlatego nasze lody produkowane są na bazie masła, śmietanki, najlepszej jakości owoców oraz z dodatkiem prawdziwej czekolady belgijskiej, kawy i chałwy. Współpracujemy z jednym z najlepszych kucharzy młodego pokolenia w Polsce – Łukaszem Konikiem, który opracowuje intrygujące propozycje pysznych deserów z naszymi lodami.

PPL Koral, dział marketingu,
33-300 Nowy Sącz, Legionów 2
marketing@koral.com.pl,
tel. 18 444 15 30

Autor tekstu: Patrycja Siwiec
O AUTORZE
Patrycja Siwiec
Zastępczyni redaktor naczelnej magazynu „Food Service”, w którym redaguje dział Wino. Autorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”. Doświadczenie zdobywała m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii i El Celler de Can Roca w Hiszpanii. Absolwentka Wine & Spirits Education Trust.

Zobacz także

Wentylacja w restauracji

Restauracje i inne lokale gastronomiczne powinny być wyposażone w odpowiednio przemyślaną i zaprojektowaną wentylację. Jej właściwe działanie jest niezbędne, by zapewnić komfort pracownikom kuchni i sali, a przede wszystkim - gości.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

Nowa linia marek własnych MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Burgery. Jak wyróżnić się z ofertą na dowóz?

Znów gastronomia działa tylko na wynos i na dowóz. Dopóki nie będzie możliwe zaproszenie gości do lokali, musimy w pełni skupić się na ofercie delivery i sprawić, aby klient wybrał nasze propozycje - z wielu pozostałych. Jak zatem wyróżnić się wśród konkurencji?

Rynek Hotelarski 2019

Inwestycje hotelowe w Polsce rozwijają się niezwykle prężnie. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest w znacznej mierze zwiększone zainteresowanie naszym krajem ze strony turystów.

Odpowiedni ciężar

Precyzja to w gastronomii kluczowe słowo. Jak wybrać dokładną wagę, która będzie adekwatna do potrzeb lokalu i personelu? Polecamy najlepsze rozwiązania.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej