x

Carpaccio marki MAKRO Premium

Kategoria: Twój biznes - oferta    28.05.2018

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium.

 

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium z dwóch rodzajów wysokiej jakości wołowiny: argentyńskiej, produkowanej zgodnie z wieloletnią tradycją oraz certyfikowanej wołowiny Black Angus, pochodzącej z hodowli w USA, w których zwierzęta są karmione kukurydzą przez minimum 120 dni. Produkty cechuje jakość przewyższająca standardy dostępne na rynku oraz optymalna dla profesjonalnych kuchni gramatura – 800 gramów. Dzięki temu świetnie sprawdzą się one w restauracjach oferujących dania z kategorii fine dining. Carpaccio MAKRO Premium nadaje się do spożycia od razu po właściwym rozmrożeniu, co pozwala skrócić czas przygotowania dania.

MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa, tel. +48 22 5000 000
www.makro.pl

Autor tekstu: Patrycja Siwiec
O AUTORZE
Patrycja Siwiec
Zastępczyni redaktor naczelnej magazynu „Food Service”, w którym redaguje dział Wino. Autorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”. Doświadczenie zdobywała m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii i El Celler de Can Roca w Hiszpanii. Absolwentka Wine & Spirits Education Trust.

Zobacz także

Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Nowość od Korala

Sekret doskonałości kryje się w starannie wyselekcjonowanych składnikach pochodzących wyłącznie od najlepszych i zaufanych lokalnych dostawców.

Smaczna fotografia

Czy współpraca restauratora i szefa kuchni z profesjonalnym fotografem się opłaca? Jakie możliwości oferuje rynek i jak wybrać optymalną opcję dostosowaną do charakteru lokalu? Przedstawiamy kilka możliwości i specyfikę restauracyjnej fotografii.

Zrównoważone rozwiązania w gastronomii: sprzęt, recykling, zero waste

Zrównoważony rozwój, recykling, zero-waste to hasła, które w kontekście funkcjonowania restauracji pojawiają się coraz częściej i są klarownym opisem kierunku, w którym branża będzie zmierzać w najbliższych latach. Przyjrzyjmy się zatem kwestii zrównoważonego rozwoju.

Pizza Hut we franczyzie

AmRest wdraża model franczyzowy dla restauracji Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki rozwojowi franczyzy marka przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy swój zasięg w mniejszych ośrodkach od 80 tys. mieszkańców.

Wirtualny sommelier już dostępny dla polskich konsumentów

Firma CEDC International przygotowała niespodziankę dla amatorów wina. Dzięki kampanii z wykorzystaniem technologii AR - rozszerzonej rzeczywistości, kupując wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, można wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez sommeliera.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej