x

Wyjątkowa propozycja Tchibo Coffee Service Polska

Kategoria: Twój biznes - oferta    28.05.2018

Nowoczesny i ekskluzywny ekspres Coffea Professional.

 

Nowoczesny i ekskluzywny ekspres Coffea Professional, wyróżniający się możliwością zaprogramowania i serwowania aż 48 rodzajów napojów gorących oraz – co warto podkreślić - zimnych. Szeroki, urozmaicony wybór napojów kawowych pozwoli rozbudować i uatrakcyjnić ofertę lokalu. Personel doceni wygodę użytkowania, którą gwarantują duże pojemniki – dwa na kawę ziarnistą oraz dwa na produkty instant, a także funkcjonalny, 8-calowy, dotykowy wyświetlacz, ułatwiający szybkie wydanie napoju. Coffea Professional to gwarancja komfortu i zadowolenia, zarówno pracowników branży HoReCa, jak i ich klientów.

Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o.,
Aleje Jerozolimskie 172, 02-486 Warszawa
tel. 22 231 87 51-55,
www.tchibo-coffeeservice.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

ZDROWIE Z PIECA

Techniki gotowania bardzo się zmieniły na przestrzeni ostatnich kilku lat, podobnie jest ze sprzętem. Piekarniki starego typu wypierane są przez znacznie nowocześniejsze piece. A do panteonu niezbędnych urządzeń restauracyjnych weszły urządzenia, które jeszcze niedawno uważane były za kosmiczne.

Fanex wprowadził do sprzedaży Musztardę Rosyjską

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych

Bankietowo zastawione

Jak wybrać odpowiednią zastawę i sprzęt na karnawałowe przyjęcie? Porównaliśmy oferty wiodących hurtowni i wypożyczalni gastronomicznych oraz producentów zastawy jednorazowej.

Fanex wprowadza nową marke produktów - Tres Amigos

Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, która stanowi nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów.

Nowa linia marek własnych MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Perfekcyjne cięcie

To nie tylko podstawowe narzędzie kuchenne, ale wręcz atrybut każdego szefa kuchni. Niektórzy z nich swoje noże traktują jak świętość i  nie pozwalają używać ich nikomu innemu. Jak wybrać najlepszy nóż, taki, który będzie służył przez lata, w różnych okolicznościach?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej