x

Coctail Bar Max & Dom Whisky

Kategoria: Miejsca

W lutym br. otworzył się w Warszawie przy ul. Nowy Świat piąty lokal pod szyldem Coctail Bar Max.

Do tej pory istnieją bary w: Jastrzębiej Górze (1997), Sopocie (2010), Warszawie przy ul. Kruczej (2013), we Wrocławiu (2015)). Właścicielami miejsc są Andrzej Kubiś i Urszula Parchem, którzy w lokalach Coctail Bar Max od lat realizują marzenia o najbardziej wyszukanych i egzotycznych koktajlach. Miejsce słynie bowiem ze spektakularnych i kolorowych drinków przygotowywanych z użyciem świeżych, egzotycznych owoców sprowadzanych z najdalszych zakątków świata. Bary mają największą kolekcję alkoholi w Polsce (Coctail Bar Max w Jastrzębiej Górze ma ponad 1500 butelek na barze), dlatego też koktajle mogą być i są tworzone według preferencji smakowych gości. Nie ma tu menu, bo każdy koktajl przygotowywany jest pod indywidualne zamówienie. Za koktajl owocowy alkoholowy zapłacimy 29 zł, bezalkoholowy – 22 zł, Malibu w kokosie z alkoholem – 29 zł, natomiast koktajle alkoholowe na kruszonym lodzie z owocami są w cenie 27 zł. Bar nie ma kuchni, oferuje drobne przekąski: chipsy, paluszki, orzeszki. Lokal przy Nowym Świecie miłośnikom dobrych koktajli oraz alkoholi oferuje dwa piętra (200 miejsc siedzących), a łączna powierzchnia miejsca to 500 mkw. Centralną cześć parteru zajmuje okrągły bar o wysokości 8 m, pierwsze piętro kryje zaś strefę Domu Whisky, oferującą miłośnikom „wody życia” wybór z ponad 4000 butelek whisky/whiskey. Nowością konceptu Coctail Bar Max jest Cuban Room, czyli strefa dla miłośników rumu i cygar. Istnieje możliwość wynajmu powierzchni lokalu pod eventy zarówno dla osób prywatnych, jak i firm.   

ul. Nowy Świat 32, Warszawa

Autor tekstu: Agata Godlewska
O AUTORZE
Agata Godlewska
Redaktor naczelna magazynu „Food Service” oraz portalu Ouichef.pl. Magister kulturoznawstwa w SWPS. Przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczęła blisko 10 lat temu pod okiem Macieja Nowaka. Autorka niezliczonej ilości wywiadów z najważniejszymi polskimi szefami kuchni i restauratorami. Współtworzy i prowadzi coroczną konferencję Food Service Summit.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej