x

Wyjątkowy wieczór

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    28.05.2018

"T o , co nieoczywiste ..." - pod takim hasłem już 13 października odbędzie się XI Gala Wine & Food Noble Night .

Inspiracją do tematyki imprezy jest tryptyk Andrei Malraux. Oddaje atmosferę i plan organizatorów tegorocznej Wielkiej Gali WFNN: – Oczarowanie, nieoczywistość, zaskoczenie to uczucia, które mają towarzyszyć 1000 gościom Gali Wine & Food Noble Night w tym roku – opowiada Edyta Brykała, prezes Noble Concierge.

PRZEDSTAWIAMY SKŁAD FINAŁOWEJ 12 SZEFÓW KUCHNI,
KTÓRZY WEZMĄ UDZIAŁ W FINALE:
• restauracja Autentyk Kuchnia i Ludzie, Poznań, szef kuchni Ernest Jagodziński
• restauracja Bez Tytułu, Warszawa, szef kuchni Erwan Debono
• restauracja Boletus w Zamku Kliczków, Kliczków, szef kuchni Mariusz Kucharczak
• restauracja Chapeau Bas w hotelu Grand Lubicz, Ustka, szef kuchni Marcin Szwak
• restauracja Fiorentina, Kraków, szef kuchni Robert Koczwara
• restauracja Lumière, Baranowo, szef kuchni Jakub Kasprzak
• restauracja Natura w Rosevia Resort, Rozewie, szef kuchni Sebastian Truszkowski
• restauracja Papu, Warszawa, szef kuchni Paweł Tkaczuk
• restauracja ProVita w hotelu Wellness ProVita, Kołobrzeg, szef kreatywny Wiktor Ignaczak
• restauracji SmaQ Wine & Food w Q Hotel Plus, Katowice, szef  kuchni Arkadiusz Gawron
• restauracja Sztuczka, Gdynia, szef kuchni Jacek Koprowski
• restauracja Unicus i Unicus Palace, Kraków, szefowie kuchni Mateusz Suliga, Grzegorz Pawlik

Dla zwycięzców zostały przewidziane nagrody – staże, wyjazdy zagraniczne, szkolenia rangi premium. Więcej o nagrodach, uczestnikach i ich restauracjach dowiecie się w ciągu najbliższych miesięcy na fanpage’u WFNN oraz na stronie www.noblenight.pl. Tam również znajdziecie relację ze spotkania finalistów (24 maja) inaugurującego przygotowania do gali.

„Food Service” jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej