Wódka i owoce - szlachetna para
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Moda na parowanie alkoholi i jedzenia zatacza coraz szersze kręgi. Tym razem w DOM WÓDKI - Restauracja Elixir odbył się lunch połączony z prelekcją na temat wódek owocowych.

Wódka i owoce są nierozłącznie związane z kuchnią polską. O tym, jak łączyć wódki owocowe z jedzeniem, opowiadał szef kuchni restauracji Dom Wódki Michał Tkaczyk, który tego dnia przygotował specjalne menu degustacyjne. Degustację urozmaiciły prelekcje o wymiarze edukacyjnym. Karol Majewski, znany polski producent Nalewek Staropolskich, opowiadał o skomplikowanym procesie produkcji wódek z owoców hodowlanych i dziko rosnących. O komponowaniu smaków i meandrach produkcji wódek owocowych mówiła Bernadeta Ejsmont, kierownik działu technologii i Kontroli Jakości POLMOS BIAŁYSTOK S.A. Gościem specjalnym wieczoru był Adam Łukawski, drukarz z zawodu i kolekcjoner z zamiłowania, który ma największą w Polsce kolekcję polskich etykiet wódki i likierów oraz historycznych butelek. Inicjatorami wydarzenia (którego kolejne edycje przed nami) są Piotr Popiński oraz Monika Kucia.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Sezon grillowy z TABASCO i Kikkoman

TABASCO® i Kikkoman zapraszają na oficjalne otwarcie sezonu grillowego. Do wspólnego grillowania można dołączyć w Czeladzi w trakcie finału VII mistrzostw Polski Saunmistrzów.

Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej