Święto niemieckiego Króla Win
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

7-27 maja w całej Polsce odbyła się czwarta edycja Riesling Weeks. Akcja Niemieckiego Instytutu Wina promowała niemieckiego rieslinga.

W działaniach Niemieckiego Instytutu Wina wzięły udział restauracje, winebary oraz sklepy specjalistyczne, w sumie 127 restauracji i wine barów oraz 100 sklepów i importerów, w ponad 60 miastach, którzy przygotowali mnóstwo atrakcji. Ofertę uczestniczących w akcji partnerów: restauracji, wine barów i sklepów specjalistycznych oraz wydarzeń można było znaleźć na stronie internetowej: www.rieslingweeks.pl

Podczas tych kilku majowych tygodni odbywały się liczne wydarzenia z rieslingiem w roli głównej: degustacje (m.in.: master class prowadzone przez Adama Pawłowskiego MS oraz Tomasza Prange- Barczyńskiego), pikniki, pokazy filmowe, wycieczki, warsztaty łączenia win niemieckich z jedzeniem, a wina niemieckie można było kupić w specjalnych cenach. Jak co roku, celem wiosennej kampanii, promującej niemieckiego Króla Win było promowanie jakości i niepowtarzalnego smaku niemieckiego rieslinga.

Riesling od kilku lat przeżywa renesans w skali światowej, a Niemcy są jej największym producentem na świecie. Powierzchnia upraw wynosi ponad 23,7 tys. ha, co stanowi ok. 60% uprawy tej winorośli na świecie. Najwięcej Rieslinga uprawia się w regionach Palatynatu, Mozeli i Hesji Nadreńskiej.

Wiosenna, coroczna akcja promocyjna „Riesling Weeks” była organizowana przez Niemiecki Instytut Wina – organizację działającą na rzecz promocji wina niemieckiego na świecie.

 

 

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej