x

Święto niemieckiego Króla Win

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    09.08.2018

7-27 maja w całej Polsce odbyła się czwarta edycja Riesling Weeks. Akcja Niemieckiego Instytutu Wina promowała niemieckiego rieslinga.

W działaniach Niemieckiego Instytutu Wina wzięły udział restauracje, winebary oraz sklepy specjalistyczne, w sumie 127 restauracji i wine barów oraz 100 sklepów i importerów, w ponad 60 miastach, którzy przygotowali mnóstwo atrakcji. Ofertę uczestniczących w akcji partnerów: restauracji, wine barów i sklepów specjalistycznych oraz wydarzeń można było znaleźć na stronie internetowej: www.rieslingweeks.pl

Podczas tych kilku majowych tygodni odbywały się liczne wydarzenia z rieslingiem w roli głównej: degustacje (m.in.: master class prowadzone przez Adama Pawłowskiego MS oraz Tomasza Prange- Barczyńskiego), pikniki, pokazy filmowe, wycieczki, warsztaty łączenia win niemieckich z jedzeniem, a wina niemieckie można było kupić w specjalnych cenach. Jak co roku, celem wiosennej kampanii, promującej niemieckiego Króla Win było promowanie jakości i niepowtarzalnego smaku niemieckiego rieslinga.

Riesling od kilku lat przeżywa renesans w skali światowej, a Niemcy są jej największym producentem na świecie. Powierzchnia upraw wynosi ponad 23,7 tys. ha, co stanowi ok. 60% uprawy tej winorośli na świecie. Najwięcej Rieslinga uprawia się w regionach Palatynatu, Mozeli i Hesji Nadreńskiej.

Wiosenna, coroczna akcja promocyjna „Riesling Weeks” była organizowana przez Niemiecki Instytut Wina – organizację działającą na rzecz promocji wina niemieckiego na świecie.

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

II EDYCJA AKCJI "KUKBUK POLECA" Z DWIEMA NOWYMI KATEGORIAMI

"Kukbuk poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny "Kukbuk". Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub online. Ubiegłoroczna, I edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Juz jutro otwarcie Muzeum Polskiej Wódki

We wtorek 12.06 Muzeum Polskiej Wódki otworzy swoje podwoje dla pierwszych gości. Zwiedzający zapoznają się z bogatą, wielowiekową historią oraz tradycją wytwarzania Polskiej Wódki.

Nie dajmy się zarazie!

W zaistniałej sytuacji chcemy wciąż działać, być z wami i dal was, informować was o najważniejszych dla branży HoReCa sprawach.

PODSUMOWANIE RESTAURANT WEEK

W 378 najlepszych restauracjach i 30 miastach w całej Polsce przy wspólnym stole spotkało się 90 tys. osób - tak wyglądała kolejna edycja RW pod hasłem "Emocje na talerzach". Wyniki plebiscytu gości wiosennej edycji festiwalu zostały ogłoszone 17 maja br. na konferencji online.

Znamy zwycięzców Mistrzostw Burgerowych 2017

Kill Grill Burger & Sandwich Bar, Burger Park, Beef'N'Roll oraz Pasibus to laureaci czwartej edycji Mistrzostw Burgerowych na Festiwalu Food Trucków Żarcie Na Kółkach w Warszawie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej