x

Fanex wprowadził wegański sos majonezowy VEGA MAJO ze znakiem V-Label

Kategoria: Twój biznes - oferta    07.08.2018

Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Wegański sos majonezowy VEGA MAJO, składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdzi się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek.

VEGA MAJO jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych. Nowy sos otrzymał także prestiżowy certyfikat V-Label. Ten międzynarodowy symbol służy do oznaczania produktów przeznaczonych dla wegetarian i wegan. Jednolite kryteria i rzetelny sposób kontroli użytkowania znaku powodują, że symbol V-Label jest w skali europejskiej unikalnym znakiem jakości, który gwarantuje brak obecności składników pochodzenia zwierzęcego w produkcie.

W gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 10 sosów:


1) Ketchup Grill Łagodny

2) Ketchup Premium nr VII

3) Ketchup Premium nr VII Pikantny

4) Sos Meksykański

5) Sos Pikantny z Sambalem

6) Sos Słodkie Chili

7) Sos Orientalny Słodko-Kwaśny

8) Sos Barbecue

9) Sos Paprykowy Sriracha

10) Sos Majonezowy Vega Majo


- Stworzenie majonezu VEGA MAJO ze znakiem V-Label, to dla nas istotne wydarzenie na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy ogromne korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości. Firma z jednej strony posiada w ofercie swoje klasyczne produkty, których nie zmienia od lat - gdyż są niezwykle cenione na rynku - z drugiej zaś, ciągle stawia na rozwój innowacyjnej oferty zgodne z trendami branżowymi oraz stara się wyprzedzać zainteresowania kulinarne konsumentów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

W KAWIE SIŁA

Jak zadbać o jakość kawy w lokalu, który nie jest specjalistyczną kawiarnią? Czy można zapewnić dobrą kawę na większą skalę i wreszcie: jakie mogą płynąć z tego wymierne korzyści? O to zapytaliśmy kilku specjalistów.

Misanthropy - start up, który stawia na koncepcję bezkontaktowej restauracji

Wyobraźcie sobie restaurację, w której goście siedzą w osobnych, przeszklonych pokojach. Zamówienia składane są przez aplikację, a jedzenie dostarczane bezkontaktowo, przez okienko w oszklonym pokoju. Tak wyglądać może przyszłość gastronomii w dobie pandemii.

50% większe obroty dzięki innowacji Klikbot?

Na rynku pojawił się nowy produkt, który ma nie tylko zwiększyć zyski restauracji, ale także uelastycznić branżę restauracyjną na sytuację związaną z obostrzeniami w czasach pandemii. Firma z Wrocławia proponuje innowacyjną platformę, która jest zintegrowana z Facebook Messengerem. Jak działa?

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

Pizza Hut we franczyzie

AmRest wdraża model franczyzowy dla restauracji Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki rozwojowi franczyzy marka przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy swój zasięg w mniejszych ośrodkach od 80 tys. mieszkańców.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej