Fanex wprowadził wegański sos majonezowy VEGA MAJO ze znakiem V-Label
Kategoria: Twój biznes - oferta

Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Wegański sos majonezowy VEGA MAJO, składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdzi się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek.

VEGA MAJO jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych. Nowy sos otrzymał także prestiżowy certyfikat V-Label. Ten międzynarodowy symbol służy do oznaczania produktów przeznaczonych dla wegetarian i wegan. Jednolite kryteria i rzetelny sposób kontroli użytkowania znaku powodują, że symbol V-Label jest w skali europejskiej unikalnym znakiem jakości, który gwarantuje brak obecności składników pochodzenia zwierzęcego w produkcie.

W gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 10 sosów:


1) Ketchup Grill Łagodny

2) Ketchup Premium nr VII

3) Ketchup Premium nr VII Pikantny

4) Sos Meksykański

5) Sos Pikantny z Sambalem

6) Sos Słodkie Chili

7) Sos Orientalny Słodko-Kwaśny

8) Sos Barbecue

9) Sos Paprykowy Sriracha

10) Sos Majonezowy Vega Majo


- Stworzenie majonezu VEGA MAJO ze znakiem V-Label, to dla nas istotne wydarzenie na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy ogromne korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości. Firma z jednej strony posiada w ofercie swoje klasyczne produkty, których nie zmienia od lat - gdyż są niezwykle cenione na rynku - z drugiej zaś, ciągle stawia na rozwój innowacyjnej oferty zgodne z trendami branżowymi oraz stara się wyprzedzać zainteresowania kulinarne konsumentów.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

ODETCHNIJ PEŁNĄ PIERSIĄ W KUCHNI

Kuchnia bez systemu wentylacyjnego przypomina dzban bez ucha - gotowanie w niej jest możliwe, ale wyjątkowo trudne i męczące. Szczególnie ważne jest zbieranie zysków ciepła i wilgoci bezpośrednio nad stanowiskami, które je generują. Sama wentylacja nie wystarczy dlatego z pomocą przychodzą okapy.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej