x

Fanex wprowadził wegański sos majonezowy VEGA MAJO ze znakiem V-Label

Kategoria: Twój biznes - oferta    07.08.2018

Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Wegański sos majonezowy VEGA MAJO, składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdzi się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek.

VEGA MAJO jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych. Nowy sos otrzymał także prestiżowy certyfikat V-Label. Ten międzynarodowy symbol służy do oznaczania produktów przeznaczonych dla wegetarian i wegan. Jednolite kryteria i rzetelny sposób kontroli użytkowania znaku powodują, że symbol V-Label jest w skali europejskiej unikalnym znakiem jakości, który gwarantuje brak obecności składników pochodzenia zwierzęcego w produkcie.

W gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 10 sosów:


1) Ketchup Grill Łagodny

2) Ketchup Premium nr VII

3) Ketchup Premium nr VII Pikantny

4) Sos Meksykański

5) Sos Pikantny z Sambalem

6) Sos Słodkie Chili

7) Sos Orientalny Słodko-Kwaśny

8) Sos Barbecue

9) Sos Paprykowy Sriracha

10) Sos Majonezowy Vega Majo


- Stworzenie majonezu VEGA MAJO ze znakiem V-Label, to dla nas istotne wydarzenie na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy ogromne korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości. Firma z jednej strony posiada w ofercie swoje klasyczne produkty, których nie zmienia od lat - gdyż są niezwykle cenione na rynku - z drugiej zaś, ciągle stawia na rozwój innowacyjnej oferty zgodne z trendami branżowymi oraz stara się wyprzedzać zainteresowania kulinarne konsumentów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Janusz Palikot planuje otwarcie sieci restauracji

Nowa wódka, rzemieślnicze destylaty i sieć własnych restauracji - spółka Alembik Polska Janusza Palikota ogłosiła plany rozwoju w najbliższym czasie.

Lody (z okienka) odporne na kryzys

Desery lodowe to najwyraźniej produkt odporny na kryzys. Przekonała się o tym firma Sweet Gallery, która mimo pandemii od maja rozwija nową sieć SiGelato z lodami naturalnymi. Ma już 25 franczyzobiorców.

NOWINKI IT

Oprogramowanie w gastronomii rządzi się swoimi prawami, a jego wybór i zróżnicowanie może przyprawić o zawrót głowy. Każdy większy lokal gastronomiczny wyposażony jest w terminal POS, bez którego normalne funkcjonowanie nie byłoby możliwe. Jakie nowinki oferuje rynek oprogramowania?

Kulturalne kulinaria

Kulturalno-kulinarny to ostatnio modne zestawienie - połączenie dwóch dziedzin i słów o bardzo szerokich znaczeniach. Jak zmaterializować to zgrabne hasło i stworzyć kulturalną knajpę? I to wyjątkowo kulturalną, bo działającą przy poważnej instytucji kultury.

Fanex z nową stroną www oraz sklepem online

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany i gruntownie odświeżył swoją stronę internetową oraz sklep online. Koncept wizualny projektu został znacząco uproszczony, a jego graficzny design nawiązuje do obecnych trendów rynkowych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej