x

Nowa odsłona Targów EuroGastro i WorldHotel

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12.edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się w dniach 27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo.

Nowa lokalizacja stwarza szansę na dalszy, dynamiczny rozwój tych wydarzeń oraz zwiększenie komfortu Wystawców i Gości. Nowe konkursy, nowe atrakcje, nowe imprezy towarzyszące, nowe eventy merytoryczne, a wszystko to z zachowaniem najlepszych elementów tradycji Targów, tworzą nowy obraz i nową jakość imprezy. Przy tej edycji przymiotnik „nowy” odmieniany jest przez wszystkie przypadki. I nie jest to przypadek, ale reguła.
Dogodne położenie, zaledwie 20 minut od centrum stolicy, bezpośrednio przy trasie S8, w niewielkiej odległości od A2 i S7, zapewnia łatwy i szybki dojazd. Na miejscu czeka 15.000 miejsc parkingowych. Wszyscy chętni będą mogli też skorzystać ze specjalnych autobusów targowych, które połączą centrum Warszawy z obiektem targowym. 20.000 m2 powierzchni wystawienniczej pozwoli na jeszcze lepszą prezentację ofert Wystawców.
W trakcie Targów zaplanowano cały szereg wydarzeń o charakterze merytorycznym. Planowany jest specjalny event dedykowany menedżerom restauracji i szefom kuchni, a także szkolenia i warsztaty dla hotelarzy i projektantów, restauratorów, dystrybutorów czy kelnerów.


Pojawią się nowe imprezy towarzyszące, a wśród nich konkurs i pokazy cukiernicze organizowane przez Pawła Mieszałę, co jednak nie oznacza odejścia od sprawdzonych i lubianych formatów. Powrócą więc tradycyjne konkursy, organizowane przez znanych i cenionych szefów kuchni, jak „CHEF Culinary Cup” pod patronatem Jerzego Pasikowskiego, „Kulinarny Talent” – autorski konkurs Roberta Sowy czy Festiwal Kuchni Greckiej Teo Vafidisa. W zmienionej i odświeżonej formule odbędzie się „Olimpiada Kawy”, organizowana przez Apro Trade / Akademię Kawy oraz MT Targi Polska. Zaplanowane zostały również specjalne atrakcje dla barmanów i sommelierów.


Nie zabraknie też konkursów dla Wystawców na Najlepszy Produkt Targów „Najwyższa Jakość EuroGastro” i „Najlepszy Produkt dla Hotelu „The Best of WorldHotel”.
Targi EuroGastro oraz WorldHotel to imprezy prezentujące bogatą ofertę rozwiązań technologicznych, usług i produktów dla branży HoReCa, uznawane za największe i najważniejsze wydarzenie branżowe w Polsce. Edycja 2018 zgromadziła blisko 300 wystawców z 20 krajów i przyciągnęła blisko 20.000 zwiedzających.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Grzegorz Adamarek ponownie w finale Kulinarnego Pucharu Polski

Nominację otrzymał wygrywając konkurs kulinarny "Galicyjskie Smaki Wczoraj, Dziś i Jutro".

Inauguracja Akademii Inspiracji MAKRO w Krakowie

Sieć hurtowni MAKRO Polska otworzyła Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji. Gościem specjalnym wydarzenia był Tim Raue, szef kuchni i właściciel berlińskiej restauracji wyróżnionej dwoma gwiazdkami Michelin.

MAKRO Polska wydało kalendarz z portretami czołowych szefów kuchni

Z początkiem tego roku MAKRO Polska przygotowało limitowaną edycję kalendarza w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Do udziału w projekcie zaproszono 30 czołowych przedstawicieli polskiej branży gastronomicznej.

Rozdanie nagród przewodnika Michelin krakowskim restauracjom

21 listopada w restauracji Trzy Rybki w Hotelu Stary w Krakowie odbyło się wręczenie Plakiet Przewodnika Michelin 2019 Main Cities of Europe krakowskim restauracjom.

Water&Wine docenione przez Akademię Gastronomiczną w Polsce

W piątek 16 marca 2018 w warszawskim hotelu Bristol rozdane zostały nagrody Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej AIG PRIX oraz ARS COQUINARIA dla wybitnych jednostek i instytucji, które wyróżniają się międzynarodową jakością.

POWRÓT DO KORZENI

30 maja br. w Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach odbyło się spotkanie szefów i szefowych kuchni. Punktem kulminacyjnym wydarzenia była "kolacja prymitywna", którą uczestnicy przygotowali, mając do dyspozycji jedynie XIX-wieczne narzędzia i techniki gotowania.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej