Nowa odsłona Targów EuroGastro i WorldHotel
Kategoria: Wydarzenia - branżowe

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12.edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się w dniach 27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo.

Nowa lokalizacja stwarza szansę na dalszy, dynamiczny rozwój tych wydarzeń oraz zwiększenie komfortu Wystawców i Gości. Nowe konkursy, nowe atrakcje, nowe imprezy towarzyszące, nowe eventy merytoryczne, a wszystko to z zachowaniem najlepszych elementów tradycji Targów, tworzą nowy obraz i nową jakość imprezy. Przy tej edycji przymiotnik „nowy” odmieniany jest przez wszystkie przypadki. I nie jest to przypadek, ale reguła.
Dogodne położenie, zaledwie 20 minut od centrum stolicy, bezpośrednio przy trasie S8, w niewielkiej odległości od A2 i S7, zapewnia łatwy i szybki dojazd. Na miejscu czeka 15.000 miejsc parkingowych. Wszyscy chętni będą mogli też skorzystać ze specjalnych autobusów targowych, które połączą centrum Warszawy z obiektem targowym. 20.000 m2 powierzchni wystawienniczej pozwoli na jeszcze lepszą prezentację ofert Wystawców.
W trakcie Targów zaplanowano cały szereg wydarzeń o charakterze merytorycznym. Planowany jest specjalny event dedykowany menedżerom restauracji i szefom kuchni, a także szkolenia i warsztaty dla hotelarzy i projektantów, restauratorów, dystrybutorów czy kelnerów.


Pojawią się nowe imprezy towarzyszące, a wśród nich konkurs i pokazy cukiernicze organizowane przez Pawła Mieszałę, co jednak nie oznacza odejścia od sprawdzonych i lubianych formatów. Powrócą więc tradycyjne konkursy, organizowane przez znanych i cenionych szefów kuchni, jak „CHEF Culinary Cup” pod patronatem Jerzego Pasikowskiego, „Kulinarny Talent” – autorski konkurs Roberta Sowy czy Festiwal Kuchni Greckiej Teo Vafidisa. W zmienionej i odświeżonej formule odbędzie się „Olimpiada Kawy”, organizowana przez Apro Trade / Akademię Kawy oraz MT Targi Polska. Zaplanowane zostały również specjalne atrakcje dla barmanów i sommelierów.


Nie zabraknie też konkursów dla Wystawców na Najlepszy Produkt Targów „Najwyższa Jakość EuroGastro” i „Najlepszy Produkt dla Hotelu „The Best of WorldHotel”.
Targi EuroGastro oraz WorldHotel to imprezy prezentujące bogatą ofertę rozwiązań technologicznych, usług i produktów dla branży HoReCa, uznawane za największe i najważniejsze wydarzenie branżowe w Polsce. Edycja 2018 zgromadziła blisko 300 wystawców z 20 krajów i przyciągnęła blisko 20.000 zwiedzających.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Ruszyły zgłoszenia do Bocuse d’Or Poland 2019

24 czerwca 2019 roku w w Akademii Kurta Schellera w Jawczycach odbędą się preeliminacje do Bocuse d’Or Poland 2019. Zgłoszenia można nadsyłać do 3 czerwca.

World Class Poland ogłosił 12 finalistów konkursu

Do piątego finału konkursu zakwalifikowało się 12 barmanów z Gdańska, Sopotu, Warszawy, Łodzi, Krakowa i Wrocławia. World Class Poland to zarazem rywalizacja barów i emocjonująca bitwa miast.

Znamy pierwszych jurorów Kulinarnego Pucharu Polski 2019

Organizatorzy Kulinarnego Pucharu Polski już od kilku miesięcy pracują na składem sędziowskim, mimo że tegoroczna edycja konkursu odbędzie się dopiero na początku października.

Polscy jurorzy w konkursie S.Pellegrino Young Chef

W gronie jurorów prestiżowego konkursu S.Pellegrino Young Chef znaleźli się Iwona Niemczewska i Marcin Popielarz. Do udziału w międzynarodowej rywalizacji młodych kucharzy można się zgłaszać do 30 kwietnia.

Czwarta edycja targów Mazury HoReCa - za nami

Prestiżowe konkursy kulinarne, pokazy znanych szefów kuchni, specjalistyczne szkolenia, klienci z całej Polski i najlepsi dostawcy - tak można scharakteryzować IV edycję targów Mazury HoReCa, które odbyły się 9 i 10 kwietnia w Ostródzie.

Zarabiaj na kawie z Segafredo Zanetti Poland

Kawa to obowiązkowa pozycja w menu właściwie każdego lokalu gastronomicznego. Nie jest też tajemnicą, że na kawie można dobrze zarabiać. Trzeba jedynie wiedzieć jak.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej