Święto sztuki koktajlowej
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Pierwsza edycja World Class Cocktail Festival już 6 czerwca.

W dniach 6 – 17 czerwca, w kilkunastu miastach w Polsce, odbędzie się World Class Cocktail Festival, czyli wydarzenie dedykowane sztuce koktajlowej. Goście festiwalu będą mogli odwiedzić blisko 200 najlepszych lokali w całym kraju i samodzielnie skosztować pysznych koktajli, w festiwalowej cenie 29 zł za 2 napoje. Rezerwacje na Cocktail Festival są dostępne od 21 maja na stronie www.CocktailFestival.pl
Wydarzenie stanowi przede wszystkim dokonały pretekst do poznania prawdziwej sztuki koktajlowej, degustacji klasycznych oraz autorskich koktajli w najlepszych barach, w co najmniej 11 miastach. Ciepłe, wiosenne wieczory, to dokonały moment na degustacje mixów z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie.
World Class Cocktail Festival jest pierwszym tego typu wydarzeniem w Polsce, dającym możliwość odkrycia koktajlowych klasyków, które na stałe wpisały się w popkulturę i regularnie pojawiają się na srebrnym ekranie czy w produkcjach telewizyjnych. Popularny dziś Cosmopolitan zawdzięcza swoją sławę przede wszystkim bohaterkom „Seksu w wielkim mieście”. Old Fashioned to z kolei ulubiony trunek głównego bohatera Mad Men. Marilyn Monroe w „Pół żartem, pół serio” samodzielnie przygotowuje kultowego Manhattana. Z kolei „Miami Vice” na początku lat dwutysięcznych rozsławiło Mojito, a koniec lat 90. upłynął pod znakiem White Russian, czyli ulubionego napoju Jeffa Lebowskiego.
Klimatyczne koktajlbary są bez wątpienia motywem, który cyklicznie powraca nie tylko do kin, ale również świetnie odnajduje się w sztuce. „Nocne marki”, czyli jedno z najpopularniejszych dzieł Edwarda Hoppera, od lat pozostaje ikoną sceny koktajlowej i restauracyjnej.
Koktajlową ucztę dla podniebienia w ramach Cocktail Festival zwieńczy krajowy finał konkursu barmańskiego World Class 2018. Wielbiciele sztuki koktajlowej, przyprawionej dawką sportowej rywalizacji, będą mogli na żywo obserwować zmagania najlepszych polskich barmanów, 17 czerwca w Warszawie.

**********************************************************************************
Widzimy się przy barze!
Daty Festiwalu: 6 – 17 czerwca
Otwarcie rezerwacji: 21 maja
Rezerwacje: www.CocktailFestival.pl
Lokalizacje: Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań, Lublin, Szczecin, Trójmiasto (Gdańsk, Sopot Gdynia), Silesia (Katowice,Gliwice)

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej