x

Carpaccio w dwóch wariantach w portfolio marki MAKRO Premium

Kategoria: Twój biznes - oferta    23.05.2018

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej.

Nowe produkty MAKRO Premium cechuje wysoka jakość raz optymalna dla profesjonalnych kuchni gramatura – 800 gram. Dzięki temu świetnie sprawdzą się one w restauracjach oferujących dania z kategorii fine dining. Na półkach hal MAKRO znaleźć można carpaccio z dwóch rodzajów wysokiej jakości wołowiny: argentyńskiej, produkowanej zgodnie z wieloletnią tradycją oraz certyfikowanej wołowiny Black Angus, pochodzącej z hodowli w USA, w których zwierzęta są karmione kukurydzą przez minimum 120 dni. Carpaccio MAKRO Premium nadaje się do spożycia od razu po właściwym rozmrożeniu, co pozwala skrócić czas przygotowania dania.

W portfolio marki MAKRO Premium znajduje się również pulpa mango, zawierająca 99,9% czystego mango z gatunku Alphonso – jednej z najdroższych i najbardziej cenionych tego owocu. Gatunek ten cechuje się wysokim poziomem naturalnej słodyczy, dlatego też produkt MAKRO Premium nie jest dosładzany cukrem.

MAKRO Premium to linia dedykowana najbardziej kreatywnym i wymagającym kucharzom, zachęcająca do nieustannego eksperymentowania w profesjonalnej kuchni. W halach MAKRO znaleźć można również wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze marki MAKRO Chef, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii oraz środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne MAKRO Professional.  Obecnie w ofercie znajduje się 500 indeksów tych trzech marek, natomiast do końca 2018 roku będzie ich łącznie 800.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Kolejny rok inwestycji Kalifornijczyków w Polsce

Trwają zbiory śliwek w północnej Kalifornii. Prognozy dla rynku śliwki kalifornijskiej są optymistycznie, a Amerykanie właśnie rozpoczęli kolejny cykl inwestycji w programy marketingowe również w Polsce.

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

NOWE MAGAZYNY CHEFS CULINAR W POLSCE

Na przełomie 2016 i 2017 r. firma Chefs Culinar wzbogaciła się o dwa magazyny: w Poznaniu i Ożarowie Mazowieckim.

Pieczenie kompleksowe

Piec konwekcyjny łączy w sobie funkcje różnych innych urządzeń i może okazać się przydatny właściwie w każdej kuchni i w wielu sytuacjach. Jak wybrać odpowiedni piec do swojego lokalu - taki, który maksymalnie pomoże kucharzom i sprawi, że ich praca będzie bardziej wydajna?

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej