Fanex wprowadził do sprzedaży Musztardę Rosyjską
Kategoria: Twój biznes - oferta

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych

Nowe Musztarda Rosyjska od Fanex, to dodatek spożywczy oparty o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.


Wśród wszystkich musztard w ofercie Fanex, Rosyjska wyróżnia się ostrym smakiem oraz unikalną gruboziarnistą strukturą, dzięki dodatkowi gorczycy czarnej. Potrawom do których będzie dodawana, nada zatem ostrości i wyrazu. Świetnie sprawdzi się jako dodatek do pieczeni, wędlin oraz jako baza do sosów zimnych i gorących.
Dzięki badaniom laboratoryjnym oraz licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.


- Wprowadzenie nowej Musztardy Rosyjskiej to naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Jesteśmy przekonani, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem Klientów. Obecnie pracujemy także nad kolejna musztardą – ta, będzie jednak czymś bardziej unikatowym na rynku. Już niedługo powinniśmy wprowadzić tę kolejną nowość – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

KAWA, JAKIEJ OCZEKUJĄ KLIENCI

Kawa coraz częściej pojawia się w ofercie restauracji, barów, bufetów, stołówek. Ta dobrej jakości wymaga jednak dobrego sprzętu. Jak wybrać ekspres najlepiej dostosowany do naszego konceptu restauracyjnego i budżetu?

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

ROZWIĄZANIE DLA CUKIERNIKÓW: SCHŁADZARKOZAMRAŻARKI SZOKOWE

Współczesna cukiernia to już nie miejsce do którego wpada się na kawę i wuzetkę. Klienci oczekują coraz więcej, a cukiernie aby wyróżnić swoją ofertę, muszą proponować coraz bardziej wyszukane desery. Zadanie to niewątpliwie ułatwia stosowanie schładzarkozamrażarek szokowych.

Praca w gastro

Ruszyła właśnie pierwsza polska platforma rekrutacyjna skierowana wyłącznie do sektora HoReCa. Szukasz pracy? Potrzebujesz pracowników? GastroJob jest właśnie dla ciebie!

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej