Targi VeggieWorld wreszcie w Warszawie!
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

W dniach 12-13 maja w Warszawie przy ul. Mińskiej 65 odbędzie się pierwsza polska edycja VeggieWorld, największych i najstarszych targów w Europie promujących roślinny styl życia.

VeggieWorld to otwarta platforma inspiracji i edukacji, pełna wystawców, wykładów, warsztatów oraz spotkań z najciekawszymi ludźmi związanymi z wegańskim stylem życia w Polsce i na świecie. Międzynarodowe targi VeggieWorld organizuje ProVeg przy współpracy z Fundacją Viva!

VeggieWorld jest najważniejszym wegańskim wydarzeniem, które organizowane jest już
w 14 europejskich miastach, takich jak Paryż, Barcelona, Bruksela, Zurych, Londyn, Monachium
czy Berlin. Od pierwszych edycji targi są tłumnie oblegane. Średnia liczba odwiedzających to około 8000 osób. Teraz VeggieWorld mają szansę stać się najmodniejszym i największym wydarzeniem również w Warszawie!
Celem VeggieWorld jest promocja roślinnego stylu życia: pysznego jedzenia, nowoczesnej mody
i kosmetyków. Dlatego nasze wydarzenie kierujemy nie tylko do wegan czy wegetarian. Zapraszamy na nie wszystkich, którzy chcą lepiej poznać wegańskie produkty, odkryć nowe marki, bezpośrednio porozmawiać z ekspertami czy wystawcami albo spróbować pysznej kuchni roślinnej, którą oferujemy podczas każdej edycji targów – mówi Patricia Homa, dyrektor polskiej filii ProVeg, organizatora VeggieWorld.

W Polsce stale wzrasta zainteresowanie zdrowym odżywianiem oraz rośnie liczba wegetarian
i wegan. Już w roku 2013, według Badań Instytutu Opinii Publicznej Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie Light Box, w Polsce żyło ponad milion wegetarian i wegan. Zaś Warszawa po Berlinie i Los Angeles uznana została za 3-cie najprzyjaźniejsze weganom miejsce.

Przez dwa majowe dni organizatorzy oddadzą do dyspozycji odwiedzających niebanalną przestrzeń na warszawskiej Pradze, w której powstanie część wystawowa z topowymi markami – począwszy od wegańskiej żywności, odzieży i kosmetyków aż po usługi.

Już dziś widzimy duże zainteresowanie targami. Cieszy nas, że zgłaszają się do nas nie tylko firmy
z kraju, ale też nowe koncepty z zagranicy, które pragną przedstawić swoją ofertę polskim konsumentom – mówi Joanna Lotkowska, koordynator VeggieWorld w Warszawie.

Uzupełnieniem powierzchni wystawowej będzie multimedialna strefa pokazowa i część wykładowa poświęcona zdrowemu odżywianiu, kosmetykom, modzie i stanowiąca doskonałe miejsce do dyskusji wokół roślinnego stylu życia.

W wydarzeniu wezmą udział znani blogerzy i influencerzy, a jego gwiazdą będzie dr Melanie Joy, absolwentka Harvardu, psycholog i aktywistka, którą pokochały media na całym świecie. Jej książkę "Dlaczego kochamy psy, jemy świnie i zakładamy krowy" za przełomową uznała sama Ellen DeGeneres a nawiązujący do niej TED talk,  jest już niemal kultowy w social media: https://youtu.be/o0VrZPBskpg

Wstęp na imprezę jest płatny. Cena biletu online – 10 zł, na miejscu – normalny: 15 zł, ulgowy (uczniowie, studenci, osoby niepełnosprawne, seniorzy z okazaniem legitymacji) – 10 zł.
Dzieci do 14 r.ż. wchodzą za darmo.

Zapraszamy do śledzenia najnowszych informacji na temat 1. edycji VeggieWorld Warszawa na profilu wydarzenia:  https://www.facebook.com/events/285524708642769/

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Restauracja Przyjazna Dzieciom

Każdy rodzic wie, że znalezienie w restauracji smacznego, ale i ciekawego posiłku dla malucha, może czasem stanowić wyzwanie. Aby ułatwić życie wszystkim, którzy chcą zabrać najmłodszych do restauracji, powstał program Restauracja Przyjazna Dzieciom.

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej