Targi VeggieWorld wreszcie w Warszawie!
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

W dniach 12-13 maja w Warszawie przy ul. Mińskiej 65 odbędzie się pierwsza polska edycja VeggieWorld, największych i najstarszych targów w Europie promujących roślinny styl życia.

VeggieWorld to otwarta platforma inspiracji i edukacji, pełna wystawców, wykładów, warsztatów oraz spotkań z najciekawszymi ludźmi związanymi z wegańskim stylem życia w Polsce i na świecie. Międzynarodowe targi VeggieWorld organizuje ProVeg przy współpracy z Fundacją Viva!

VeggieWorld jest najważniejszym wegańskim wydarzeniem, które organizowane jest już
w 14 europejskich miastach, takich jak Paryż, Barcelona, Bruksela, Zurych, Londyn, Monachium
czy Berlin. Od pierwszych edycji targi są tłumnie oblegane. Średnia liczba odwiedzających to około 8000 osób. Teraz VeggieWorld mają szansę stać się najmodniejszym i największym wydarzeniem również w Warszawie!
Celem VeggieWorld jest promocja roślinnego stylu życia: pysznego jedzenia, nowoczesnej mody
i kosmetyków. Dlatego nasze wydarzenie kierujemy nie tylko do wegan czy wegetarian. Zapraszamy na nie wszystkich, którzy chcą lepiej poznać wegańskie produkty, odkryć nowe marki, bezpośrednio porozmawiać z ekspertami czy wystawcami albo spróbować pysznej kuchni roślinnej, którą oferujemy podczas każdej edycji targów – mówi Patricia Homa, dyrektor polskiej filii ProVeg, organizatora VeggieWorld.

W Polsce stale wzrasta zainteresowanie zdrowym odżywianiem oraz rośnie liczba wegetarian
i wegan. Już w roku 2013, według Badań Instytutu Opinii Publicznej Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie Light Box, w Polsce żyło ponad milion wegetarian i wegan. Zaś Warszawa po Berlinie i Los Angeles uznana została za 3-cie najprzyjaźniejsze weganom miejsce.

Przez dwa majowe dni organizatorzy oddadzą do dyspozycji odwiedzających niebanalną przestrzeń na warszawskiej Pradze, w której powstanie część wystawowa z topowymi markami – począwszy od wegańskiej żywności, odzieży i kosmetyków aż po usługi.

Już dziś widzimy duże zainteresowanie targami. Cieszy nas, że zgłaszają się do nas nie tylko firmy
z kraju, ale też nowe koncepty z zagranicy, które pragną przedstawić swoją ofertę polskim konsumentom – mówi Joanna Lotkowska, koordynator VeggieWorld w Warszawie.

Uzupełnieniem powierzchni wystawowej będzie multimedialna strefa pokazowa i część wykładowa poświęcona zdrowemu odżywianiu, kosmetykom, modzie i stanowiąca doskonałe miejsce do dyskusji wokół roślinnego stylu życia.

W wydarzeniu wezmą udział znani blogerzy i influencerzy, a jego gwiazdą będzie dr Melanie Joy, absolwentka Harvardu, psycholog i aktywistka, którą pokochały media na całym świecie. Jej książkę "Dlaczego kochamy psy, jemy świnie i zakładamy krowy" za przełomową uznała sama Ellen DeGeneres a nawiązujący do niej TED talk,  jest już niemal kultowy w social media: https://youtu.be/o0VrZPBskpg

Wstęp na imprezę jest płatny. Cena biletu online – 10 zł, na miejscu – normalny: 15 zł, ulgowy (uczniowie, studenci, osoby niepełnosprawne, seniorzy z okazaniem legitymacji) – 10 zł.
Dzieci do 14 r.ż. wchodzą za darmo.

Zapraszamy do śledzenia najnowszych informacji na temat 1. edycji VeggieWorld Warszawa na profilu wydarzenia:  https://www.facebook.com/events/285524708642769/

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej