Nitki chili mają intensywny czerwony kolor. Można użyć ich bezpośrednio przed wydaniem potrawy lub wcześniej krótko podprażyć na patelni czy namoczyć kilka minut w ciepłej wodzie, co zintensyfikuje ich smak. Chili w nitkach Prymat GastroLine jest idealne do aromatycznych gulaszów, rozgrzewających zup i ostrych sosów, a także ryb i owoców morza. Jest także efektownym i nietypowymi urozmaiceniem deserów.
Chili w nitkach jest dostępne w wygodnym opakowaniu typu PET. Gramatura: 50 g.
Produkt można kupić w naszym sklepie internetowym Prymat GastroLine.
Prymat sp. z o.o., ul. Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój, tel.: 32 47 33 833
e-mail: prymat@prymat.pl, www.prymatgastroline.pl


Chili nitki - nowość w ofercie marki Prymat GastroLine


Chili w formie nitek doskonale sprawdza się przede wszystkim jako element dekoracyjny do potraw. W ciągu kilku sekund nadaje daniom niezwykły efekt wizualny oraz unikalny ostry smak.
Zobacz także

ZIMOWE INSPIRACJE MONIN. KAWA ZIMĄ

Kawa i ciastko to ulubiona para podczas chwili dla siebie lub dla umilenia spotkania. Inspirując się tą kombinacją, tworzymy receptury, które wyciągają esencję tego połączenia, oferując aromat kawy i ulubionego deseru w jednym napoju.

Higiena i bezpieczeństwo - nowa oferta Komat

Firma Komat opracowała nową ofertę na produkty sanitarne do dezynfekcji rąk.

NUGGETSY SOJOWE

Nuggetsy sojowe w chrupiącej, kukurydzianej panierce

Terminal płatniczy w twoim smartfonie

SIX Payment Services, spółka należąca do Worldline, lidera na rynku płatności elektronicznych w Europie, wraz z polskim fintechem SOFTPOS wprowadziła najbardziej wszechstronny na rynku terminal płatniczy typu SoftPos, który rewolucjonizuje rynek płatniczy w Polsce i na świecie.

Aromatyczny afrodyzjak? Tak, chef!

W sezonie zimowym Chefs Culinar stawia na afrodyzjaki. Jednym z nich jest pasta waniliowa firmy Wiberg, której intensywny aromat kusi i intryguje.

Cheddary od Hochland Professional dla profesjonalistów

Hochland Cheddar to nowa linia produktów w ofercie Hochland Professional dla gastronomii oraz klientów B2B.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

