x

Już 200 produktów nowych marek własnych w ofercie Makro

Kategoria: Produkty    19.04.2018

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych przeznaczonych dla specjalistów w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional.

Do końca 2018 r. w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset pozycji tych marek oraz kilkanaście produktów z linii Makro Premium, o jakości przewyższającej rynkowe standardy.


Makro Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Na półkach można znaleźć takie pozycje tej marki, jak ryże, kasze, owoce w żelu czy cięte zioła. Natomiast Makro Professional to środki czystości, narzędzia i urządzania niezbędne w każdej kuchni. Na klientów czekają m.in. płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa oraz noże.


Makro Cash and Carry Polska SA, al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa
tel.: 22 500 00 00, www.makro.pl, www.facebook.com/MAKROPolska

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej