Kiosk od LSI Software
Kategoria: Produkty

KLIENT CENI SWOBODĘ, A MY WIEMY, JAK MU JĄ ZAPEWNIĆ

Coraz więcej klientów gastronomii to ludzie młodzi o umiarkowanych dochodach, którzy cenią sobie możliwości wyboru oraz szybkość zamówienia. Swobodę zamawiania może zapewnić kiosk samoobsługowy, który kiedyś kojarzony był głównie z dużymi sieciami fast foodów. Obecnie korzyści płynące z tego rozwiązania są zauważane przez mniejsze sieci, a nawet pojedyncze lokale. Kiosk to przede wszystkim zdecydowanie szybsza obsługa klientów – rzecz niezwykle wartościowa dla konsumentów, którzy są coraz bardziej zabiegani i nie chcą tracić czasu na stanie w kolejkach. Kiosk pozwala lepiej zorganizować pracę personelu, co w dłuższej perspektywie przyczynia się do optymalizacji kosztów i zwiększenia zysków.


LSI Software SA
ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź
tel.: 42 680 80 00, e-mail: info@lsisoftware.pl

Autor tekstu: Jakub Gutek
inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
Food Service Summit 2017 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 2
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 3
więcej