x

Selgros Cash&Carry deklaruje chęć wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego

Kategoria: Twój biznes - wiedza    16.04.2018

Sieć samoobsługowych hal hurtowych Selgros Cash&Carry, należąca do Transgourmet Polska, zadeklarowała, że razem ze swoimi dostawcami podejmie działania prowadzące do wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

Decyzja podjęta przez Transgourmet Polska jest związana z konsekwentnie realizowaną przez firmę polityką zrównoważonego rozwoju oraz wcześniejszą analizą rynku i trwających w ramach koncernu prac zmierzających do zaprzestania sprzedaży jaj pochodzących z chowu klatkowego. Dobrostan zwierząt jest ważnym kryterium oceny w odniesieniu do asortymentu produktów Selgros Cash&Carry oraz odpowiedzialności firmy za ich jakość.


Nasza firma przykłada wielką wagę do działań z obszaru zrównoważonego rozwoju
i społecznej odpowiedzialności biznesu. Dbamy nie tylko o rozwój polskiej przedsiębiorczości, ale też o zdecydowane ograniczanie negatywnego wpływuna ekosystem. Przykładem są rozwiązania ekologiczne, które zastosowaliśmy w naszej najnowszej inwestycji, hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie, m.in. zieleń ekstensywna na dachu, odzysk energii do ogrzewania obiektu z chłodnictwa oraz energooszczędne oświetlenie LED – mówi Cezary Furmanowicz Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska i Selgros Cash&Carry.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

McDonald’s rezygnuje z plastikowych słomek

We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce od teraz dostępne są wyłącznie papierowe słomki. Sieć wprowadza także nowe, przyjazne środowisku opakowania lodów McFlurry oraz patyczki do balonów. To dopiero początek ekologicznych zmian!

Pięć kroków do idealnego posta, który wspiera sprzedaż dowozów

Brak pomysłu i strategii na budowanie wizerunku lokalu oraz promowanie go w mediach społecznościowych to bolączka wielu restauratorów. Żeby uprościć proces sprzedażowy Facebooka, przedstawiam wam instruktaż pięciu kroków do idealnego posta, który wesprze sprzedaż.

Fit Cake: 2020 to był dobry rok

Choć w najnowszej historii rok 2020 zapisze się jako pandemiczny, trudny i kryzysowy, to dla pierwszej polskiej niecukierni Fit Cake okazał się on pasmem biznesowych sukcesów. Franczyzowa sieć z Białegostoku zwiększyła swoje obroty o ponad 100 proc. Otworzyła też 12 nowych lokali.

Kiedy kucharz staje się producentem

Dania z cateringów sprzedawane w osiedlowych sklepach, przetwory i produkty garmażeryjne, które można zakupić w restauracji i zabrać do domu - jeśli w swojej kuchni zaczynasz produkcję żywności pakowanej, musisz oznaczyć ją datą trwałości.

Mikser kulinarny MAKRO

Zapraszamy na wideo-relację z pierwszego Miksera Kulinarnego w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów. Spotkanie, w którym udział wzięło 200 uczniów szkół gastronomicznych i młodych kucharzy z całej Polski, poprowadzili Paweł Oszczyk, Wojciech Harapkiewicz, Dorota Minta i Tomasz Górski.

Intensywne dwa dni na "Food Service Summit"

W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej