Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie. Jej fundamentem jest poczucie, że obie strony mają ten sam cel, komplementarnie się uzupełniając. McDonald’s to blisko 70-letnie doświadczenie, wciąż doskonalone procedury, skuteczny marketing i siła brandu. Franczyzobiorca to ambasador marki w najważniejszym punkcie – tam, gdzie weryfikowane są marketingowe obietnice, w kontakcie z klientami. To szef znający swoich pracowników i gości, wychodzący naprzeciw ich oczekiwaniom, wykorzystujący swój talent i doświadczenie, tak by dostrzegać możliwości i w pełni wykorzystywać potencjał systemu.
Franczyza McDonald’s nie jest dla każdego. Jednak osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, doświadczeniem biznesowym, a przede wszystkim właściwym podejściem, mają teraz wyjątkową szansę na rozwój.
https://mcdonalds.pl/o-mcdonalds/franczyza


McDonald's rozwija franczyzę


W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców.
Zobacz także

SZLACHETNA MATERIA

Obrusy, serwetki, bieżniki czy zasłony i dekoracje okienne - tekstyliów w restauracyjnej sali jest więcej, niż mogłoby się wydawać. Czy warto inwestować w jakościowe materiały, czy czasem lepiej w ogóle z nich zrezygnować?

Jak wyposażyć ogródek, by przyciągnąć gości?

Wyposażenie ogródków i tarasów restauracji, kawiarni oraz hoteli to obszar, na który w sezonie od wiosny do jesieni właściciele powinni zwrócić szczególną uwagę.

SYSTEMOWA JAKOŚĆ

Każdy lokal gastronomiczny to złożony mechanizm. W zapanowaniu nad nim pomocny jest odpowiedni system - zwłaszcza w przypadku dużej liczby lokali w ramach sieci. Jakie są nowości w rozwiązaniach programowych dla gastronomii?

Przekąski w karnawale

Karnawał trwa. To czas zabaw i balów, podczas których jedzenie zawsze stanowi sympatyczny dodatek, ceniony tym bardziej, im jest smaczniejszy i różnorodny.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Czekolada drukowana w 3D

Dowiedz się, w jaki sposób już od teraz tanio, łatwo i na dużą skalę wykonasz skomplikowane formy i struktury z czekolady.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

