x

McDonald's rozwija franczyzę

Kategoria: Twój biznes - oferta    20.11.2017

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców.

Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie. Jej fundamentem jest poczucie, że obie strony mają ten sam cel, komplementarnie się uzupełniając. McDonald’s to blisko 70-letnie doświadczenie, wciąż doskonalone procedury, skuteczny marketing i siła brandu. Franczyzobiorca to ambasador marki w najważniejszym punkcie – tam, gdzie weryfikowane są marketingowe obietnice, w kontakcie z klientami. To szef znający swoich pracowników i gości, wychodzący naprzeciw ich oczekiwaniom, wykorzystujący swój talent i doświadczenie, tak by dostrzegać możliwości i w pełni wykorzystywać potencjał systemu.
Franczyza McDonald’s nie jest dla każdego. Jednak osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, doświadczeniem biznesowym, a przede wszystkim właściwym podejściem, mają teraz wyjątkową szansę na rozwój.
https://mcdonalds.pl/o-mcdonalds/franczyza

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

Fanex z nową stroną www oraz sklepem online

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany i gruntownie odświeżył swoją stronę internetową oraz sklep online. Koncept wizualny projektu został znacząco uproszczony, a jego graficzny design nawiązuje do obecnych trendów rynkowych.

Systemy kasowe online dla branży HoReCa. Wkrótce nowe przepisy!

Od 1 stycznia 2021 r. wchodzą w życie zmiany prawne w zakresie fiskalizacji dla branży HoReCa. Miały obowiązywać od połowy tego roku, ale wdrożenie nowego prawa opóźniła pandemia, która obciążyła rynek gastronomiczny i hotelowy. O czym warto pamiętać przy wyborze systemu kasowego online?

Płatności bezgotówkowe w branży HoReCa

Minęły już czasy, kiedy gotówka stanowiła podstawowy środek płatniczy. Goście coraz chętniej dokonują płatności bezgotówkowych i trudno sobie wyobrazić restaurację lub kawiarnię, która ich nie obsługuje. Jakie w związku z tym możliwości i korzyści mają restauratorzy oraz goście?

Piec - uniwersalny czy specjalistyczny?

W restauracji o różnorodnej karcie dań niewiele da się zdziałać bez sprawnego i funkcjonalnego pieca. Najważniejsze, czy wystarczy jeden uniwersalny i na co zwrócić uwagę przy jego wyborze.

Mazurska Manufaktura Alkoholi wprowadza usługę click and collect

Mazurska Manufaktura Alkoholi - rodzinny producent mocnych alkoholi rzemieślniczych - rozwija sieć punktów odbioru dla swojego sklepu internetowego ekraft.pl. Jednocześnie zaprasza do współpracy producentów alkoholi kraftowych, jak i właścicieli sklepów z koncesjami na sprzedaż alkoholu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej