x

McDonald's rozwija franczyzę

Kategoria: Twój biznes - oferta    20.11.2017

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców.

Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie. Jej fundamentem jest poczucie, że obie strony mają ten sam cel, komplementarnie się uzupełniając. McDonald’s to blisko 70-letnie doświadczenie, wciąż doskonalone procedury, skuteczny marketing i siła brandu. Franczyzobiorca to ambasador marki w najważniejszym punkcie – tam, gdzie weryfikowane są marketingowe obietnice, w kontakcie z klientami. To szef znający swoich pracowników i gości, wychodzący naprzeciw ich oczekiwaniom, wykorzystujący swój talent i doświadczenie, tak by dostrzegać możliwości i w pełni wykorzystywać potencjał systemu.
Franczyza McDonald’s nie jest dla każdego. Jednak osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, doświadczeniem biznesowym, a przede wszystkim właściwym podejściem, mają teraz wyjątkową szansę na rozwój.
https://mcdonalds.pl/o-mcdonalds/franczyza

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej