x

Powstanie pierwszy w Polsce Instytut Kulinarny Transgourmet

Kategoria: Twój biznes - wiedza    03.04.2018

Sprzęt kuchenny najnowszej generacji, nowoczesne stanowiska barmańskie i baristyczne, do tego bogaty program szkoleń kulinarnych i sommelierskich oraz spotkań z kucharzami z całej Europy - tak zapowiada się pierwszy w Polsce Instytut Kulinarny Transgourmet.

Otwarcie zaplanowane jest w pierwszej połowie tego roku.

Instytut Kulinarny będzie działał w budynku hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesna przestrzeń od połowy roku 2018 wypełni się wydarzeniami dla branży HoReCa. Za program wydarzeń będzie odpowiadał jego manager – Krystian Zalejski, który oficjalnie ogłosił otwarcie Instytutu Kulinarnego 22 marca br. podczas międzynarodowych targów EuroGastro w Warszawie.

–  Instytut Kulinarny będzie platformą wymiany doświadczeń dla kucharzy. Chcemy dać naszym klientom możliwość poznania technik kulinarnych i europejskich trendów w gastronomii. Dzięki temu, że jesteśmy częścią międzynarodowego holdingu Transgourmet, szkolenia i warsztaty będą prowadzić także kucharze z Francji, Austrii, Szwajcarii czy Niemiec. Tutaj też będą odbywały się przygotowania do Kulinarnych Mistrzostw Świata w Luksemburgu jedni z najlepszych kucharzy w kraju z Narodowej Kadry Kucharzy OSSKIC - mówi Krystian Zalejski, Manager Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Instytut Kulinarny Transgourmet i Selgros Cash&Carry to pierwsze w Polsce miejsce, którego wyposażenie odwzoruje kuchnie najlepszych europejskich restauracji, uhonorowanych gwiazdkami Michelin. W jego przestrzeni zostaną wydzielone specjalne osobne strefy do prowadzenia szkoleń kulinarnych, w tym z kuchni molekularnej oraz barmańskich i baristycznych. Dzięki lokalizacji, odbywające się szkolenia i warsztaty, będą bazować na szerokim asortymencie produktów dostępnych w  hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie, w tym m.in. świeżych owoców i warzyw, mięsa czy ryb i owoców morza, które dostarczane są prosto z portu w Bremerhaven.

–  Powołujemy Instytut Kulinarny w oparciu o 20 lat doświadczenia naszej pracy w branży oraz ze względu na duże zapotrzebowanie naszych klientów na szkolenia kulinarne. Wiemy, że dynamicznie rozwijający się rynek HoReCa w Polsce to przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą – kucharze, restauratorzy czy osoby prowadzące firmy cateringowe. Dzięki Instytutowi Kulinarnemu chcemy dać im możliwość doskonalenia swoich umiejętności, a także wymiany doświadczeń z innymi kucharzami, również z tymi spoza kraju. W Instytucie będziemy szkolić nie tylko naszych klientów, ale również pracowników firmy – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet..

Z programu szkoleń i warsztatów Instytutu Kulinarnego, będą mogli bezpłatnie skorzystać klienci HoReCa Selgros Cash&Carry i Transgourmet. Działająca do tej pory w strukturach firmy Akademia Kulinarna Selgros Cash&Carry i Transgourmet, stanie się jego integralną częścią.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gastronomia walczy o przetrwanie! Na jaką pomoc państwa może liczyć?

Aż 67 proc. firm branży gastronomicznej oraz eventowej w Polsce całkowicie wstrzymało działalność z powodu pandemii - wynika z ankiety serwisu Briefly. 32 proc. działa w ograniczonym stopniu, oferując jedzenie na wynos lub z dowozem, a jedynie 1-2 proc. funkcjonuje normalnie.

Bezdotykowe dostawy jedzenia w Pyszne.pl

Aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa, dostawcy Pyszne.pl będą zostawiali jedzenie przed drzwiami.

Nowoczesne techniki motywacji

Dynamicznie rozwijający się rynek pracowników gastronomii w ciągu następnych dekad napędzać będą przede wszystkim ludzie urodzeni w XXI w. Świat Horeca otwiera drzwi przed młodzieżą z rocznika 2001. Jak skutecznie motywować młodych? Zaproście ich do grywalizacji!

Daj się znaleźć w sieci cz. II

Ten odcinek poświęcony będzie kolejnym kanałom, za pomocą których możemy trafiać do naszych potencjalnych klientów. Skupimy się na reklamie displayowej, portalach społecznościowych oraz możliwościach, jakie dają narzędzia analityczne.

Zaprojektuj atmosferę

Dobrze zaprojektowane wnętrze to ważny element budowania wizerunku restauracji. Wystrój tworzy atmosferę i wpływa na samopoczucie gości. Jest częścią szerszej opowieści, która mówi, o czym i do kogo kierowany jest nasz lokal.

Bocuse d’Or Poland 2018 za nami

W dniach 27-28 lutego w Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw odbył się Finał Krajowych Eliminacji Bocuse d’Or Poland 2018.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej