

Powstanie pierwszy w Polsce Instytut Kulinarny Transgourmet


Sprzęt kuchenny najnowszej generacji, nowoczesne stanowiska barmańskie i baristyczne, do tego bogaty program szkoleń kulinarnych i sommelierskich oraz spotkań z kucharzami z całej Europy - tak zapowiada się pierwszy w Polsce Instytut Kulinarny Transgourmet.
Instytut Kulinarny będzie działał w budynku hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesna przestrzeń od połowy roku 2018 wypełni się wydarzeniami dla branży HoReCa. Za program wydarzeń będzie odpowiadał jego manager – Krystian Zalejski, który oficjalnie ogłosił otwarcie Instytutu Kulinarnego 22 marca br. podczas międzynarodowych targów EuroGastro w Warszawie.
– Instytut Kulinarny będzie platformą wymiany doświadczeń dla kucharzy. Chcemy dać naszym klientom możliwość poznania technik kulinarnych i europejskich trendów w gastronomii. Dzięki temu, że jesteśmy częścią międzynarodowego holdingu Transgourmet, szkolenia i warsztaty będą prowadzić także kucharze z Francji, Austrii, Szwajcarii czy Niemiec. Tutaj też będą odbywały się przygotowania do Kulinarnych Mistrzostw Świata w Luksemburgu jedni z najlepszych kucharzy w kraju z Narodowej Kadry Kucharzy OSSKIC - mówi Krystian Zalejski, Manager Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
Instytut Kulinarny Transgourmet i Selgros Cash&Carry to pierwsze w Polsce miejsce, którego wyposażenie odwzoruje kuchnie najlepszych europejskich restauracji, uhonorowanych gwiazdkami Michelin. W jego przestrzeni zostaną wydzielone specjalne osobne strefy do prowadzenia szkoleń kulinarnych, w tym z kuchni molekularnej oraz barmańskich i baristycznych. Dzięki lokalizacji, odbywające się szkolenia i warsztaty, będą bazować na szerokim asortymencie produktów dostępnych w hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie, w tym m.in. świeżych owoców i warzyw, mięsa czy ryb i owoców morza, które dostarczane są prosto z portu w Bremerhaven.
– Powołujemy Instytut Kulinarny w oparciu o 20 lat doświadczenia naszej pracy w branży oraz ze względu na duże zapotrzebowanie naszych klientów na szkolenia kulinarne. Wiemy, że dynamicznie rozwijający się rynek HoReCa w Polsce to przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą – kucharze, restauratorzy czy osoby prowadzące firmy cateringowe. Dzięki Instytutowi Kulinarnemu chcemy dać im możliwość doskonalenia swoich umiejętności, a także wymiany doświadczeń z innymi kucharzami, również z tymi spoza kraju. W Instytucie będziemy szkolić nie tylko naszych klientów, ale również pracowników firmy – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet..
Z programu szkoleń i warsztatów Instytutu Kulinarnego, będą mogli bezpłatnie skorzystać klienci HoReCa Selgros Cash&Carry i Transgourmet. Działająca do tej pory w strukturach firmy Akademia Kulinarna Selgros Cash&Carry i Transgourmet, stanie się jego integralną częścią.
Zobacz także

McDonald’s rezygnuje z plastikowych słomek

We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce od teraz dostępne są wyłącznie papierowe słomki. Sieć wprowadza także nowe, przyjazne środowisku opakowania lodów McFlurry oraz patyczki do balonów. To dopiero początek ekologicznych zmian!

Rośnie spożycie ryb i owoców morza

64% Polaków je ryby i owoce morza średnio raz w tygodniu lub częściej. Wyprzedzamy Niemcy, ale jesteśmy za Wielką Brytanią, Francją czy Włochami - wynika z badań Norweskiej Rady ds. Ryb i Owoców Morza.

BAR W LICZBACH

Fundamentem doskonale prowadzonego baru jest świetne zarządzanie, z kolei dobrze znane porzekadło mówi, że "jeśli coś nie jest mierzalne, to nie można tym zarządzać". Odpowiedzią na te kwestie jest nic innego jak analiza oferty i danych sprzedażowych POS.

BUDOWANIE ZESPOŁU SALI

Kluczem do sukcesu w biznesie gastronomicznym są ludzie. Znalezienie ich, zarządzanie nimi oraz zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najtrudniejszych wyzwań, przed jakimi stoją właściciele lokali.

16 edycja L’Art de la cuisine Martell

3. marca br. odbędzie się jeden z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce

Kiedy kucharz staje się producentem

Dania z cateringów sprzedawane w osiedlowych sklepach, przetwory i produkty garmażeryjne, które można zakupić w restauracji i zabrać do domu - jeśli w swojej kuchni zaczynasz produkcję żywności pakowanej, musisz oznaczyć ją datą trwałości.
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

