x

Targi INTERNORGA za nami

Kategoria: Twój biznes - wiedza    20.03.2018

Tegoroczna edycja miała miejsce w terminie od 9 do 13 marca 2018 i zgromadziła około 1.300 wystawców (w tym 13 firm z Polski) oraz 93.000 zwiedzających z Niemiec i zagranicy.

Już od 92 lat Międzynarodowe Targi INTERNORGA w Hamburgu są ważnym wydarzeniem dla branży gastronomicznej, hotelarskiej, piekarskiej oraz cukierniczej w Europie i stanowią platformę wymiany fachowej wiedzy. Są miejscem prezentacji innowacyjnej oferty, kompleksowych rozwiązań i najnowszych trendów.

Każdego roku uczestnicy imprezy uzyskują kompletny przegląd całej branży, poznają najnowsze trendy i otrzymują pomysły dla rozwoju własnej firmy, nie tylko dzięki prezentacji przez wystawców obszernej oferty dla branży, ale również bogatemu programowi ramowemu towarzyszącemu imprezie. W tym roku oprócz tradycyjnych punktów programu jak kongresy FoodService Forum, Niemiecki Kongres Żywienia Zbiorowego i Forum Catering w Szkole, które umożliwiły ponad 3.000 uczestnikom wymianę wiedzy z międzynarodowymi naukowcami i fachowcami z branży oraz liczne konkursy,i prezentacie specjalne, pokazy gotowania na żywo w programie ramowym znalazły się nowe punkty zgodne z najnowszymi trendami w branży – CRAFT SPIRIT Lounge, Deutscher Gastro-Grϋnerpreis i Next Chef Award.

Specjalna prezentacja CRAFT SPIRIT Lounge przedstawiająca wytwarzane w sposób rzemieślniczy, szlachetne, wysokoprocentowe alkohole, jak gin, whiskey, rum, wódka i alkohole owocowe zainspirowała gastronomów i hotelarzy do zmiany karty alkoholi tak, aby zadziwić swoich wymagających klientów.

Aktualne tematy związane z żywieniem i żywnością wegańską i wegetariańską nie są pomijane na targach INTERNORGA. Dzięki partnerowi imprezy – ProVeg Deutschland e.V. gastronomowie i hotelarze mogli uzyskać szczegółowe informacje i porady dotyczące tego stylu żywienia.

Kolejna edycja targów INTERNORGA odbędzie się w już za rok, terminie 15 - 19 marca 2019. Organizatorzy już teraz zapraszają serdecznie do udziału.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Action Plan, czyli do dzieła!

Aby osiągnąć sukces w branży gastronomicznej, należy wciąż rozwijać swój biznes i szukać nowych szans na zwiększenie konkurencyjności. Trzeba poprawnie definiować i planować cele, a także monitorować ich realizację. Pomoże w tym bardzo przydatne narzędzie - Action Plan.

Polacy szturmują lokale gastronomiczne

Cztery razy w miesiącu je w barach i restauracjach statystyczny Polak po 15. roku życia. Miesięcznie na jedzenie i napoje poza domem wydaje 130 zł. Częściej niż kiedyś decyduje się na zmianę miejsca konsumpcji. To dane z najnowszego raportu "Rynek gastronomiczny w Polsce" przygotowanego przez GfK.

W Green Caffè Nero nic się nie zmarnuje. Sieć dołącza do Too Good To Go

Niesprzedane w danym dniu świeże produkty z kawiarni Green Caffè Nero można kupić w aplikacji Too Good To Go w formie paczek - niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do użytkowników apki.

MISJA: BUDAPESZ

Terroir Budapest, które odbyło się 30 października w stolicy Węgier, to druga europejska odsłona kanadyjskiego projektu integrującego lokalne środowiska szefów kuchni, producentów żywności, sommelierów oraz wszelkiej maści aktorów i innowatorów świata kulinarnego.

Piwo z owocami jagodowymi? To coraz częstszy mariaż!

Owoce jagodowe to najpopularniejsza grupa polskich owoców używanych przez rzemieślniczych piwowarów. Nieustanny wzrost ich udziału w grupie dodatków do piw rzemieślniczych to efekt dobrej dostępności towaru i współpracy browarów z plantatorami, a także rozpoznawalnego przez konsumentów smaku.

Bezkontaktowa dostawa zamówień z sieci Sfinksa

Sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK zarządzane przez Sfinks Polska wobec zamknięcia lokali gastronomicznych postawiły na dowóz zamówień oraz odbiór osobisty. Spółka wdrożyła dodatkowe procedury bezpieczeństwa oferując bezkontaktową dostawę.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej