x

Targi INTERNORGA za nami

Kategoria: Twój biznes - wiedza    20.03.2018

Tegoroczna edycja miała miejsce w terminie od 9 do 13 marca 2018 i zgromadziła około 1.300 wystawców (w tym 13 firm z Polski) oraz 93.000 zwiedzających z Niemiec i zagranicy.

Już od 92 lat Międzynarodowe Targi INTERNORGA w Hamburgu są ważnym wydarzeniem dla branży gastronomicznej, hotelarskiej, piekarskiej oraz cukierniczej w Europie i stanowią platformę wymiany fachowej wiedzy. Są miejscem prezentacji innowacyjnej oferty, kompleksowych rozwiązań i najnowszych trendów.

Każdego roku uczestnicy imprezy uzyskują kompletny przegląd całej branży, poznają najnowsze trendy i otrzymują pomysły dla rozwoju własnej firmy, nie tylko dzięki prezentacji przez wystawców obszernej oferty dla branży, ale również bogatemu programowi ramowemu towarzyszącemu imprezie. W tym roku oprócz tradycyjnych punktów programu jak kongresy FoodService Forum, Niemiecki Kongres Żywienia Zbiorowego i Forum Catering w Szkole, które umożliwiły ponad 3.000 uczestnikom wymianę wiedzy z międzynarodowymi naukowcami i fachowcami z branży oraz liczne konkursy,i prezentacie specjalne, pokazy gotowania na żywo w programie ramowym znalazły się nowe punkty zgodne z najnowszymi trendami w branży – CRAFT SPIRIT Lounge, Deutscher Gastro-Grϋnerpreis i Next Chef Award.

Specjalna prezentacja CRAFT SPIRIT Lounge przedstawiająca wytwarzane w sposób rzemieślniczy, szlachetne, wysokoprocentowe alkohole, jak gin, whiskey, rum, wódka i alkohole owocowe zainspirowała gastronomów i hotelarzy do zmiany karty alkoholi tak, aby zadziwić swoich wymagających klientów.

Aktualne tematy związane z żywieniem i żywnością wegańską i wegetariańską nie są pomijane na targach INTERNORGA. Dzięki partnerowi imprezy – ProVeg Deutschland e.V. gastronomowie i hotelarze mogli uzyskać szczegółowe informacje i porady dotyczące tego stylu żywienia.

Kolejna edycja targów INTERNORGA odbędzie się w już za rok, terminie 15 - 19 marca 2019. Organizatorzy już teraz zapraszają serdecznie do udziału.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MODEL BIZNESU GASTRONOMICZNEGO

Model biznesu gastronomicznego ma uporządkować informacje na temat sposobu, w jaki będzie funkcjonował lokal. Warto go stworzyć przed rozpoczęciem działalności, bo dzięki temu możliwe będzie wskazanie szans i zagrożeń.

LIDERZY STAWKI

To najlepsze wyniki od niespełna 10 lat: w 2016 r. 99 najlepszych operatorów gastronomicznych w Europie osiągnęło wzrost na poziomie 7,1 proc. Liderzy osiągnęli łączną sprzedaż na poziomie 100 mld euro. Badania przeprowadzili Gretel Weiss i Daniel Funnen ("Food Service Europe & Middle East").

Z topu w niebyt. Koniec wielkich restauracji

Zawodowe wypalenie, potrzeba zmian, poczucie spełnienia. W ostatnich miesiącach gastronomia żyła nie tylko głośnymi otwarciami, ale również zamknięciami słynnych topowych restauracji. Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść... Jak to robią znani szefowie kuchni?

Rekordy Uber Eats - podsumowanie z okazji czwartego roku działalności w Polsce

44 miasta i ponad 40 mln kilometrów, by dostarczyć ulubione posiłki - Uber Eats podsumował czwarty rok swej działalności w Polsce. Choć upłynął on na przystosowywaniu się do nowej rzeczywistości, coś pozostało bez zmian - cheeseburger jest wciąż najchętniej zamawianą potrawą przez Polaków.

Jak Covid-19 zmienia podejście Polaków do jedzenia?

Drugą młodość przeżywają czosnek i cebula, czyli stare, dobre metody budowania odporności. Przegrywamy jednak z czymś, na co pracowaliśmy latami i co jest silniejsze niż wirus - ze złymi nawykami żywieniowymi. Sprawdź szczegóły.

Dezynfekcja na co dzień

W nowej rzeczywistości po lockdownie restauratorzy i hotelarze większą wagę przywiązują do stosowania środków do dezynfekcji powierzchni, ciała oraz oczyszczania powietrza. Jest wiele metod i produktów dezynfekujących, a ich wybór zależy od docelowego przeznaczenia.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej