x

XI edycja prestiżowego konkursu Wine & Food Noble Night

Kategoria: Twój biznes - wiedza    15.03.2018

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie.

Iwański, Filipkiewicz, Budzik, Stężalski - to między innymi finaliści poprzednich edycji Wine & Food Noble Night. Profesjonalne losy uczestników konkursu wskazują, że to trampolina dla najlepszych szefów kuchni w Polsce. Dla startujących restauracji to moment zaistnienia przed prestiżowym gronem, które z przyjemnością podąża szlakiem nagrodzonych. Goście gali będą głównym jury, a dodatkowo uczestników ocenią profesjonaliści.

W konkurs wpisany jest rozwój uczestników, a zwycięzcy otrzymują staże u zagranicznych szefów kuchni na świecie (bracia Roca – grand prix 2017 r., Elena Arzak – grand prix 2016 r.) oraz inne cenne nagrody.

Do 13 kwietna trwa rekrutacje i eliminacje, gdzie poza zgłoszonymi propozycjami dań ocenie podlega m.in. obsługa, wystrój i regularne menu zgłoszonej restauracji. 12 uczestników wyłonionych w I etapie weźmie udział w gali finałowej. Organizator zapewnia wsparcie techniczne i merytoryczne oraz gamę działań promocyjnych, udział w konkursie jest bezpłatny.

Więcej informacji: www.noblenight.pl

"Food Service" jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Rząd wprowadza Tarczę Antykryzysową dla firm

Przejęcie przez państwo finansowania 40 proc. wynagrodzenia w firmach z problemami oraz jednorazową wypłatę ok. 2 tys. zł dla samozatrudnionych i osób na umowie zleceniu zakłada m. in. wprowadzana przez rząd Tarcza Antykryzysowa o wartości ok. 211 mld zł.

Jak poprawić płynność finansową?

Aby dobrze zarządzać biznesem gastronomicznym, niezbędna jest znajomość pojęcia płynności finansowej. Pozwala ona osiągnąć pełną świadomość dotyczącą kondycji finansowej firmy i umożliwia podejmowanie decyzji prowadzących do jej poprawy.

Jak i w co wyposażyć food trucka?

Wyposażenie food trucka można podzielić z grubsza na to obowiązkowe, czyli wymagane przepisami prawa, oraz na to, które umożliwi lub ułatwi pracę.

DLACZEGO RESTAURACJE UPADAJĄ - PERSONEL

Niezależnie od tego, w jakim modelu gastronomicznym działa nasza firma, świadomość tego, w którym miejscu znajduje się próg jej rentowności, jest bardzo istotna.

Co wiesz o swoich gościach, czyli o zarządzaniu relacjami

Od poniedziałku do niedzieli przez drzwi twojego lokalu przewija się X klientów. Kolejne Y zamawia jedzenie przez stronę WWW lub aplikacje partnerów delivery. Czy cokolwiek wiesz o swoich gościach? Jak do ciebie trafili? Zbierasz o nich informacje, by móc dotrzeć do nich ponownie?

Kolejne firmy z branży HoReCa odchodzą od jaj kur z chowu klatkowego

Ten globalny trend jest coraz bardziej widoczny w sieciach sprzedaży detalicznej, hurtowej, w gastronomii, hotelarstwie oraz wśród producentów żywności. Wpisuje się to w nastroje społeczne i stale rosnącą świadomość konsumentów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej