x

XI edycja prestiżowego konkursu Wine & Food Noble Night

Kategoria: Twój biznes - wiedza    15.03.2018

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie.

Iwański, Filipkiewicz, Budzik, Stężalski - to między innymi finaliści poprzednich edycji Wine & Food Noble Night. Profesjonalne losy uczestników konkursu wskazują, że to trampolina dla najlepszych szefów kuchni w Polsce. Dla startujących restauracji to moment zaistnienia przed prestiżowym gronem, które z przyjemnością podąża szlakiem nagrodzonych. Goście gali będą głównym jury, a dodatkowo uczestników ocenią profesjonaliści.

W konkurs wpisany jest rozwój uczestników, a zwycięzcy otrzymują staże u zagranicznych szefów kuchni na świecie (bracia Roca – grand prix 2017 r., Elena Arzak – grand prix 2016 r.) oraz inne cenne nagrody.

Do 13 kwietna trwa rekrutacje i eliminacje, gdzie poza zgłoszonymi propozycjami dań ocenie podlega m.in. obsługa, wystrój i regularne menu zgłoszonej restauracji. 12 uczestników wyłonionych w I etapie weźmie udział w gali finałowej. Organizator zapewnia wsparcie techniczne i merytoryczne oraz gamę działań promocyjnych, udział w konkursie jest bezpłatny.

Więcej informacji: www.noblenight.pl

"Food Service" jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wypalenie zawodowe. Jak mu zaradzić?

Dopada zwykle niespodziewanie. Typowe objawy to: stałe poczucie zmęczenia wykonywanymi obowiązkami, brak motywacji i niechęć do własnej pracy, negatywne podejście do gości oraz współpracowników, brak pewności siebie, obniżona efektywność, kreatywność i samodzielność.

Rekordy Uber Eats - podsumowanie z okazji czwartego roku działalności w Polsce

44 miasta i ponad 40 mln kilometrów, by dostarczyć ulubione posiłki - Uber Eats podsumował czwarty rok swej działalności w Polsce. Choć upłynął on na przystosowywaniu się do nowej rzeczywistości, coś pozostało bez zmian - cheeseburger jest wciąż najchętniej zamawianą potrawą przez Polaków.

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Z radością informujemy, że magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Marketing niespontaniczny - nie improwizuj

Marka restauracji podobnie jak człowiek powinna być stosownie ubrana, mieć charakter, historię i przekonania. Walcząc o uwagę i przestrzeń na konkurencyjnym rynku, powinna mówić, budować kontakty i zabiegać o przyjaciół. Im bardziej jest przekonująca, tym większą społeczność buduje wokół siebie.

McDonald's: Skala ma znaczenie

McDonald’s to największy gracz na rynku restauracji sieciowych. Duża skala oznacza odpowiedzialność za środowisko naturalne, w którym firma działa. Z Anną Borys-Karwacką, dyrektor ds. relacji korporacyjnych, rozmawiamy o szczegółach działań na rzecz strategii Scale for Good.

Jaki wpływ na polską gospodarkę ma McDonald’s? Podsumowanie

Ponad 4,1 miliarda złotych wartości dodanej, około 40 tysięcy miejsc pracy wygenerowanych bezpośrednio i pośrednio, ponad 1,8 mld złotych wypłaconych wynagrodzeń. Sieć McDonald’s podsumowała swój wpływ na polską gospodarkę w 2019 roku.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej