2300 UCZESTNIKÓW NA 22 WYDARZENIACH W 11 MIASTACH – TAK MOŻNA PODSUMOWAĆ CYKL SZEF DLA SZEFÓW.
MAKRO POLSKA NIEUSTANNIE ROZWIJA PROGRAM I ORGANIZUJE KOLEJNE SPOTKANIA BRANŻOWE
DLA SEKTORA HORECA.
Szef dla Szefów to cykl wydarzeń branżowych umożliwiających na-
wiązanie dialogu, budowanie sieci kontaktów oraz poznanie trendów
i nowości na rynku. Dotychczas odbyły się 22 spotkania w 11 mia-
stach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Solcu Ku-
jawskim. Sieć hurtowni Makro Polska rozwija projekt oraz organizuje
kolejne spotkania – zaplanowane są wydarzenia m.in. w Poznaniu,
we Wrocławiu, w Katowicach, Trójmieście czy Kołobrzegu.
Na każde ze spotkań sieć hurtowni zaprasza właścicieli i menedżerów
restauracji oraz szefów kuchni z danego regionu – do tej pory w progra-
mie wzięło udział ponad 2300 uczestników. Zaproszeni przedstawiciele
branży HoReCa mogą poszerzać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną
dzięki pokazom kulinarnym, warsztatom, prezentacjom produktowym
i szkoleniom prowadzonym przez znanych i cenionych szefów kuchni
oraz ekspertów.


Ekskluzywne spotkanie dla branży HoReCa


200 uczestników na 22 wydarzeniach w 11 miastach - tak można podsumować sykl "Szef dla szefów". Makro Polska nieustannie rozwija program i organizuje kolejne spotkania branżowe.
Zobacz także

Piwo z owocami jagodowymi? To coraz częstszy mariaż!

Owoce jagodowe to najpopularniejsza grupa polskich owoców używanych przez rzemieślniczych piwowarów. Nieustanny wzrost ich udziału w grupie dodatków do piw rzemieślniczych to efekt dobrej dostępności towaru i współpracy browarów z plantatorami, a także rozpoznawalnego przez konsumentów smaku.

Różnorodność hotelowych śniadań

Śniadanie w hotelu to obecnie norma. Dlatego poszczególne obiekty coraz częściej rywalizują ze sobą ceną, a przede wszystkim obfitością i oryginalnością ofert.

Jak sieciowe burgerownie reagują w Polsce na trend roślinny?

Bezmięsny fast food staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Eksperci kampanii RoślinnieJemy sprawdzili dostępność opcji roślinnych w 8 sieciach burgerowni w Polsce. Triumfują rodzimy 7th Street Bar & Grill oraz Max Burgers.

Zaprojektuj atmosferę

Dobrze zaprojektowane wnętrze to ważny element budowania wizerunku restauracji. Wystrój tworzy atmosferę i wpływa na samopoczucie gości. Jest częścią szerszej opowieści, która mówi, o czym i do kogo kierowany jest nasz lokal.

Z marketingiem czy bez, oto jest pytanie

Czy na pewno powinieneś korzystać z usług agencji marketingowej lub działu marketingu, aby twoja restauracja była bardziej rentowna?

Rząd wprowadza Tarczę Antykryzysową dla firm

Przejęcie przez państwo finansowania 40 proc. wynagrodzenia w firmach z problemami oraz jednorazową wypłatę ok. 2 tys. zł dla samozatrudnionych i osób na umowie zleceniu zakłada m. in. wprowadzana przez rząd Tarcza Antykryzysowa o wartości ok. 211 mld zł.
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

