x

Ekskluzywne spotkanie dla branży HoReCa

Kategoria: Twój biznes - wiedza    14.03.2018

200 uczestników na 22 wydarzeniach w 11 miastach - tak można podsumować sykl "Szef dla szefów". Makro Polska nieustannie rozwija program i organizuje kolejne spotkania branżowe.



2300 UCZESTNIKÓW NA 22 WYDARZENIACH W 11 MIASTACH – TAK MOŻNA PODSUMOWAĆ CYKL SZEF DLA SZEFÓW.
MAKRO POLSKA NIEUSTANNIE ROZWIJA PROGRAM I ORGANIZUJE KOLEJNE SPOTKANIA BRANŻOWE
DLA SEKTORA HORECA.

Szef dla Szefów to cykl wydarzeń branżowych umożliwiających na-
wiązanie dialogu, budowanie sieci kontaktów oraz poznanie trendów
i nowości na rynku. Dotychczas odbyły się 22 spotkania w 11 mia-
stach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Solcu Ku-
jawskim. Sieć hurtowni Makro Polska rozwija projekt oraz organizuje
kolejne spotkania – zaplanowane są wydarzenia m.in. w Poznaniu,
we Wrocławiu, w Katowicach, Trójmieście czy Kołobrzegu.
Na każde ze spotkań sieć hurtowni zaprasza właścicieli i menedżerów
restauracji oraz szefów kuchni z danego regionu – do tej pory w progra-
mie wzięło udział ponad 2300 uczestników. Zaproszeni przedstawiciele
branży HoReCa mogą poszerzać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną
dzięki pokazom kulinarnym, warsztatom, prezentacjom produktowym
i szkoleniom prowadzonym przez znanych i cenionych szefów kuchni
oraz ekspertów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Współpraca browaru stacjonarnego z browarem kontraktowym - poradnik

Jak powinna wyglądać dobra współpraca podmiotu, który chciałby uwarzyć własne piwo, bądź posiadać swoją markę prywatną, z browarem stacjonarnym, w którym de facto to piwo powstaje?

Jakie są perspektywy rozwoju branży delivery?

Zainteresowanie Polaków dostawami jedzenia online dynamicznie rośnie, a pandemia COVID-19 wpłynęła na jeszcze większy wzrost takich zamówień. Czy nowi konsumenci dań z dowozów przekonają się do nich na trwałe? Jak będzie rozwijać się segment delivery?

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Z radością informujemy, że magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

MODEL BIZNESU GASTRONOMICZNEGO

Model biznesu gastronomicznego ma uporządkować informacje na temat sposobu, w jaki będzie funkcjonował lokal. Warto go stworzyć przed rozpoczęciem działalności, bo dzięki temu możliwe będzie wskazanie szans i zagrożeń.

Epidemia koronawirusa a podatki

Przedsiębiorcy, którzy już teraz odczuli finansowe skutki epidemii koronowirusa, nie muszą czekać na nową specustawę, ale już dziś mogą starać się o odroczenie terminu płatności podatku lub umorzenie swoich należności podatkowych. Wnioski można składać przez platformę ePUAP.

Marketing restauracji - wsparcie z głową

Wytypowanie profesjonalnej agencji marketingowej dla lokalu gastronomicznego to nie lada wyzwanie. Kluczem do wyboru właściwej firmy powinno być hasło "dla gastronomii"

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej