x

II edycja akcji "KUKBUK Poleca" z dwiema nowymi kategoriami

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.04.2018

"KUKBUK Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK.

Ubiegłoroczna, I edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników. Do redakcji dotarło ponad 450 produktów od ponad stu wytwórców. Certyfikat został przyznany 15. z nich. W tegorocznej edycji pojawiły się dwie nowe kategorie. O wyróżnienie „KUKBUK Poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych. Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub on-line.

W tym roku nagrody będą wręczane w siedmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (kosmetyki ekologiczne) oraz za miastem dla relaksu (agroturystyka). Dodatkowo przyznane zostaną nagrody od partnerów akcji „KUKBUK Poleca”.

Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych - opisu obiektu z cechami szczególnymi oraz zdjęciami i/lub filmami najwierniej oddającymi jego atmosferę. Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Grzegorz Łapanowski, Anna i Urszula Bieluń, Agata Kiedrowicz, Piotr Więcławski „Vienio”, David Gaboriaud oraz Agnieszka Saternus wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie „KUKBUK Poleca”.

Lokalni producenci oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych chcący zdobyć certyfikat KUKBUK-a mogą wysyłać niezbędne materiały razem z formularzem zgłoszeniowym (do pobrania ze strony www.kukbuk.com.pl/kukbukpoleca) na adres redakcji (ul. Czerniowiecka 4b, Warszawa)
z dopiskiem „KUKBUK Poleca” lub on-line do 7 maja. Zwycięzców poznamy 25 maja na uroczystej gali finałowej.

Odznaka „KUKBUK Poleca” to symbol uczciwego produktu, godnego zaufania producenta, przyjaznego miejsca. Wskazuje ludziom tych, od których warto kupować i tych, których warto odwiedzić. O wszystkich wyróżnionych w tegorocznej edycji będzie można przeczytać na www.kukbuk.com.pl oraz w magazynie KUKBUK. Certyfikat zostanie przyznany na rok, co oznacza, że będzie można się nim legitymować do połowy 2019 roku.

„Pierwsza edycja pokazała nam, że spektrum jakościowych produktów jest w Polsce naprawdę duże. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie i czego szukać. My tę wiedzę chcemy upowszechniać i pokazywać, że można lepiej, smaczniej, zdrowiej, piękniej. I to jest na wyciągnięcie ręki. Na gali finałowej przekonaliśmy się, że za każdym kapitalnym produktem stoi wspaniały człowiek, a najczęściej cała rodzina i jej fascynująca historia. To są ludzie, którzy wkładają w pracę całe swoje serce i to serce czuć i widać w ich produktach.” – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

Więcej informacji oraz regulamin na: www.kukbuk.com.pl/kukbukpoleca.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Transatlantyk Festival po raz kolejny zaprasza na Kino Kulinarne

Autorskie menu Kina Kulinarnego przygotują w tym roku jedni z najwybitniejszych w Polsce szefów kuchni. To niecodzienne wydarzenie, łączące sztukę filmową i kulinarną, podobnie jak w latach ubiegłych przygotowywane jest we współpracy z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Berlinale.

Dziennie 700 posiłków dla medyków od Belvedere Catering by Design

W ramach projektu "Wsparcie dla Służby Zdrowia" Belvedere Catering by Design wraz z Herbapolem Lublin i Polpharmą S.A. przekazał placówkom medycznym 20 tysięcy pełnowartościowych obiadów, co daje 700 porcji dziennie. Program będzie kontynuowany - w sumie dostarczonych będzie 40 tysięcy posiłków.

Przeciwko marnowaniu żywności

Makro razem z Federacją Polskich Banków Żywności przekazuje żywność potrzebującym. Makro Polska przekazało do tej pory 3,3 mln kg produktów, dzięki czemu udało się ufundować ponad 6,5 mln posiłków dla osób potrzebujących.

Jak Coca-Cola wykreowała współczesne symbole Bożego Narodzenia. 100-lecie kampanii świątecznych marki

Już od stu lat Coca-Cola kreuje sugestywną wizję Bożego Narodzenia - jej pierwsze świąteczne reklamy sięgają roku 1920. To właśnie ta marka upowszechniła współczesny wizerunek Świętego Mikołaja. Jak kampanie firmy wpłynęły na nasze postrzeganie świąt?

Akademia Smaku Sokołów o niemarnowaniu żywności

Marnowanie żywności i innych ważnych zasobów naturalnych jest dziś problemem o znaczeniu globalnym. Akademia Smaku Sokołów po raz kolejny poruszyła temat Zero Waste, organizując we Wrocławiu warsztaty kulinarne poświęcone temu zagadnieniu.

Gdzie na smaczne Walentynki w Warszawie?

Sprawdź, jak i gdzie możesz zorganizować w Warszawie naprawdę romantyczne Walentynki.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej