x

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex

Kategoria: Karta - dania    09.03.2018

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Rynek produkcji sosów oraz dodatków gastronomicznych jest dość silnie nasycony. Bez wyróżnienia się indywidualnym podejściem popartym dobrą jakością, ciężko sprzedawać produkty na szeroką skalę. Polska gastronomia ewidentnie poszukuje coraz to bardziej nietypowej oferty, gdyż m.in. w taki sposób poszczególne koncepty mogą wyróżnić się spośród konkurencji.

- Przyglądając się rynkowym trendom, od wielu lat stawiamy na realizację zamówień poprzez procedurę personalizacji produktowej na życzenie Klientów. Jest to nasza duża zaleta, a elastyczność i skala tej działalności wyróżniają nas spośród konkurencji. Na rynku mamy opinię partnera, który jest w stanie sprostać wielu wyzwaniom. Zapotrzebowanie na coraz bardziej niebanalną ofertę, jest duże i stale rośnie – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.

W 2018 roku Fanex zamierza umacniać swoją pozycję w obszarach, w których jest silnym liderem i konsekwentnie będzie zwiększał swoje udziały w sprzedaży skierowanej do szeroko rozumianej branży HoReCa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma planuje jeszcze silniej rozwijać procedury personalizacji produktów oraz inwestować we własne laboratorium.

W 2017 roku, łącznie dla wszystkich klientów i pod marką własną, Fanex otworzył 106 projektów dotyczących wszystkich rodzajów sosów. Dzięki rozwojowi laboratorium oraz rozwijanym procedurom personalizacji, z tej puli udało się wdrożyć aż 27 nowych receptur, co stanowi około 25% rozpoczętych projektów. Na przestrzeni miesiąca firma, produkuje dziesiątki ton sosów na specjalne zamówienia.

Rozwój firmy Fanex jest na stabilnym poziomie – spółka utrzymuje wzrost przychodów ze sprzedaży każdego roku. Jak wynika z analiz działu handlowego, zapotrzebowanie rynkowe w segmencie sosów, wydaje się być również stosunkowo korzystne – musztardy, ketchupy, majonezy oraz inne bardziej egzotyczne sosy i dressingi, cieszą się coraz większą popularnością wśród konceptów gastronomicznych.

Oprócz bezpośredniego wykorzystywania jako finalnego produktu, bardzo często sosy oraz dodatki Fanex, stanowią wstępną bazę do wielu kulinarnych kompozycji autorskich. Obecnie zauważalna jest zmiana w podejściu Klienta do zakupów. Klienci gastronomiczni, ale także dystrybutorzy, posiadają większą świadomość jakości oraz przywiązują coraz większą wagę do składu produktów. Dlatego Fanex starając się sprostać tym wymaganiom, stale ulepsza składniki swojego asortymentu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Słodka kraina - przegląd trendów deserowych

Od kilku lat słodkie trendy rozwijają się w kilku kierunkach. Z jednej strony mamy sezonowe hity stawiające na konkretne smaki i dodatki, z drugiej - klasyki chętnie zamawiane przez cały rok, a z jeszcze innej - modne nowinki. Oto przegląd inspiracji oraz oferty gastronomicznej deserów i dodatków.

TATAR WOŁOWY, GRZANKI, JAJKO PRZEPIÓRCZE

Przepis na tatar wołowy pochodzi z menu restauracji Brasserie Warszawska. Jej właścicielką jest Marta Jakubowska, a głównym szefem kuchni Mateusz Wichrowski.

Powiew świeżości, eksplozja aromatu

Dostępne w setkach (lub tysiącach) różnych odmian, gatunków i podgatunków. Potrafią różnić się od siebie diametralnie, ale często decydujące są subtelne niuanse. Jak wydobyć i wykorzystać ziołowy potencjał?

Czarniak norweski - zdrowy sposób na smaczne menu

Soczysty i chudy czarniak norweski świetnie komponuje się z mocniejszymi ziołami i przyprawami. Dzięki temu można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w kuchni przy przyprawianiu tej ryby.

JAK BĘDZIEMY JEDLI W 2019 ROKU? POZNAJ 9 NAJWAŻNIEJSZYCH TRENDÓW

Kuchnia wegańska, soczyste steki, orientalne smaki, a może swojskie pierogi? Choć 2019 dopiero przed nami, specjaliści już wiedzą, jak będziemy jedli w nadchodzącym roku.

Cierpkość dzikiej tarki

Dziko rosnący krzew daje owoce, które mogą być używane do nalewek i syropów albo do wytrawnych konfitur czy w postaci mrożonej jako podstawa sosów, świetnie łączących się z dziczyzną.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej