x

Intensywne dwa dni na "Food Service Summit"

Kategoria: Twój biznes - wiedza    07.03.2018

W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. 

Food Service Summit to spotkanie najbardziej doświadczonych, przedsiębiorczych i ambitnych praktyków branży HoReCa. Platforma wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji, integrująca środowisko od 2014 roku. Celem tegorocznego spotkania jest przybliżenie i ocena możliwości mających wpływ na generowanie wzrostów sprzedaż w lokalach gastronomicznych. W programie poza blokiem wykładowym organizatorzy przewidzieli także warsztaty, panele dyskusyjne, pokazy, degustacje oraz wieczorne after party.

Przestrzeń rozwoju w jednym miejscu - upselling, delivery, nowa restauracja
W tym roku organizatorzy do udziału w konferencji zachęcają warsztatami, podczas których grono praktyków podzieli się wiedzą i doświadczeniem z zakresu upselling’u oraz przyjrzy się specyfice otwierania kolejnych restauracji. Uczestnicy będą mieli również niepowtarzalną okazję,
by w mniejszych grupach omówić interesujące ich obszary działań, w tym szanse potencjalnego rozwoju lokali gastronomicznych. Nie zabraknie też nieformalnych spotkań z wybitnymi restauratorami i menadżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Doświadczeni w branży dzielą się wiedzą
Program Food Service Summit 2018 został opracowany w ścisłej współpracy z Grzegorzem Kłosem. Prelegent i uczestnik minionych spotkań, z branżą gastronomiczną związany jest od 18 lat. Współtwórca takich konceptów jak: Fabryka Pizzy, Moment Resto Bar, Buena Vista, Zazie Bistro i Modern Catering jest obecnie właścicielem restauracji Ed Red w Warszawie i Krakowie. Jesteśmy przekonani, że doświadczanie i wiedza, które wnosi w organizację konferencji Grzegorz Kłos, będą dla uczestników tegorocznej konferencji niezwykle cenne i pomocne – podkreśla Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu „Food Service”. Wśród prelegentów i panelistów będą uznani restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie. Dołączą do nich także eksperci HR i specjaliści od marketingu i finansów, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy.

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają właścicieli i managerów restauracji, szefów kuchni, oraz przyszłych restauratorów, producentów i dostawców branży HoReCa. Nie zabraknie tematów dla mediów i agencji PR oraz dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo w branży gastronomicznej.

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na: www.foodservicesummit.pl

Organizatorem konferencji jest „Food Service”, wiodący miesięcznik branży HoReCa, wydawany przez VFP Communications. Partnerami głównymi wydarzenia zostali Coca-Cola oraz Makro. Konferencję wspierają również – Erlenbacher, California Wines Polska i Ed Red.

 

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej