x

Kolejny Fine Dining Week już w lutym

Kategoria: Lifestyle - książki    15.01.2018

W dniach 7 - 18 lutego 2018 roku, odbędzie się czwarta edycja Fine Dining Week. Festiwal poświęcony polskiej scenie fine - diningu obejmie swoim zasięgiem cztery miasta: Warszawę, Poznań, Wrocław oraz Kraków.

Rezerwacje specjalnego 5-daniowego menu dostępne są od 11. stycznia na stronie FineDiningWeek.pl, w festiwalowej cenie 119 zł.

Festiwal po raz pierwszy odbędzie się w czterech miastach i skupi aż 45 restauracji. W Warszawie  są to m.in.: Amber Room, Belvedere, N31 by Robert Sowa. W Poznaniu Goście będą mieli niepowtarzalną okazję na degustacje pięciodaniowego menu w restauracjach: The Time, Gusto, Cucina. Festiwal po raz drugi odbędzie się w Krakowie i zadebiutuje we Wrocławiu.

- Jako szef kuchni restauracji Amber Room od dłuższego czasu obserwuję coraz większe zainteresowanie tym projektem, które pozwala także dotrzeć do nowej grupy gości, zaprezentować nowe menu, coraz częściej opierane na najwyższej jakości produktach regionalnych - mówi Robert Skubisz. - Tworząc specjalną kartę, zawsze staram się wkomponować w nią klasyki, z których słynie restauracja, a z drugiej strony skupiam się na daniach i składnikach. Za każdym razem, przygotowując się do tego festiwalu, odpowiednio projektujemy dania, dokumentujemy je zdjęciami i planujemy logistykę obsługi kelnerskiej, aby zapewnić serwis na najwyższym poziomie - dodaje.

Stoliki w najlepszych restauracjach można już rezerwować na stronie www.FineDiningWeek.pl. Najbardziej atrakcyjne Restauracje znikają z reguły w ciągu pierwszych 24 godzin, dlatego warto pamiętać o możliwości wcześniejszej rezerwacji. Lista potwierdzonych do tej pory restauracji obejmuje między innymi: Amber Room, Belvedere czy N31 by Robert Sowa.

 

RSVP: www.FineDiningWeek.pl

Otwarcie rezerwacji: 11 stycznia 2018

Dress - code: Smart casual+

Czas: 7 – 18 lutego 2018

Miejsce: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań

 

fot. Restauracja Amber Room, szef kuchni: Robert Skubisz

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej