

Firmy Systemu Coca-Cola w Polsce wprowadzają na rynek nową markę


Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka - FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.
- fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa
- fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej
- fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku
- fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty
- fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.
Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach FUZETEA pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.
Nazwa FUZETEA nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję FUZETEA.
„Wierzymy w potencjał marki FUZETEA która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska.” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.
The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.
Promocję marki FUZETEA w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.
Więcej informacji na: www.fuzetea.pl
Zobacz także

Dobrana para. Jak dopasować koktajl do jedzenia?

O tym, że alkohol świetnie pobudza apetyt, wie niemal każdy. Równie dobrze sprawdza się w roli digestifu, przy okazji motywując nasz układ trawienny do żwawszego poradzenia sobie z posiłkiem. Warto jednak pamiętać, że dobrze dobrany alkohol jest też doskonałym towarzyszem jedzenia.

Cold brew i spółka

Cold brew, kawa, która powstaje na skutek powolnego macerowania w zimnej wodzie, pojawiła się na naszym rynku już kilka lat temu. Wszystko wskazuje jednak na to, że w tym roku, tak jak i w ubiegłym, cold brew będzie jednym z najpopularniejszych napojów kawowych podawanych na zimno.

BURSZTYNOWY NAPITEK

Piwo znano już w starożytnym Egipcie. Na naszych ziemiach popularnym napojem już w czasach słowiańskich. Gaszono nim pragnienie, pito do każdego posiłku warzone piwo było bowiem bezpieczne w odróżnieniu od skażonej, brudnej wody, którą uważano za nędzny napój dobry dla pokutników.

Przedwojenne koktajle. Sprawdź, co dawniej piła stolica!

Trudno wyobrazić sobie przedwojenną Warszawę bez restauracji, dancingów i barów, w których popijano kawę z whisky, wódkę z sodą lub grenadyną i koktajle z wermutem. Czym jeszcze raczyli się nasi dziadkowie?

Kombucha - naturalnie zdrowa

Jeżeli do tej pory nie słyszeliście o kombuchy, to znaczy, że ominął was bardzo ważny trend. Początkowo nieznany, niszowy napój obecnie pojawia się w coraz większej liczbie sklepów, lokali gastronomicznych, cateringów dietetycznych, a nawet na siłowniach i w klubach fitness.

Nowy browar na polskim rynku

Na rodzimy rynek piwny wchodzi Infinitum Brewing. Czym się charakteryzuje i z jakimi przystawkami najlepiej smakuje pierwszy trunek tego browaru?
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

