Firmy Systemu Coca-Cola w Polsce wprowadzają na rynek nową markę
Kategoria: Karta - napoje

Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka - FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach:

    - fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa

    - fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej

    - fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku

    - fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty

    - fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach FUZETEA pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Nazwa FUZETEA nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję FUZETEA.

„Wierzymy w potencjał marki FUZETEA która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska.” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Promocję marki FUZETEA w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.

Więcej informacji na: www.fuzetea.pl

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
HISTORIA LONG BARU WCIĄŻ TRWA

Singapore Sling jest powszechnie uznawany za narodowy drink Singapuru. To też wizytówka barów i hoteli Raffles na całym świecie. Również Warszawa ma swoją wersję Slinga. Jak to się stało? Przeczytajcie sami.

LÓD W KOKTAJLACH WAŻNIEJSZY NIŻ MYŚLISZ

Lód jest prawdopodobnie najbardziej niedocenianym składnikiem koktajlu. Przynajmniej w oczach gości barów. Utarło się nawet błędne stwierdzenie, że jego nadmiar dodawany jest w celu "zaoszczędzenia alkoholu". Otóż nic bardziej mylnego!

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

Wakacje z kawą na zimno!

Lubię kawę, uwielbiam pracować z kawą i wykorzystywać w koktajlach jej błogosławieństwo, czyli smak i walory energetyczne. I choć polskie lato w kratkę czasem wymaga rozgrzania w chłodne deszczowe pory, to jednak częściej szukamy możliwości ugaszenia pragnienia w upalne dni.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

BURSZTYNOWY NAPITEK

Piwo znano już w starożytnym Egipcie. Na naszych ziemiach popularnym napojem już w czasach słowiańskich. Gaszono nim pragnienie, pito do każdego posiłku warzone piwo było bowiem bezpieczne w odróżnieniu od skażonej, brudnej wody, którą uważano za nędzny napój dobry dla pokutników.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej