ul. Czysta 3/2, Kraków


Kufle i Widelce


Kufle i Widelce to lokal w Krakowie, którego motto brzmi: "Gotujemy do piwa, pijemy do jedzenia." Jest pierwszym miejscem w Krakowie, które łączy piwa rzemieślnicze z jedzeniem.
Zobacz także

Targi Between kitchen & dining room - II edycja

W dniach 18-19 listopada w Hali Koszyki, w Warszawie odbędzie się druga edycja BETWEEN kitchen & dining room. Jest to nowy cykl targów, na których prezentują się firmy i marki związane z kuchnią oraz jadalnią, m.in.: ceramika, naczynia, małe AGD, akcesoria dekoracyjne, meble oraz artykuły spożywcze.

Gorąco Polecam Piekarnia - pilotażowy lokal na warszawskim Natolinie

Enata Bread, grupa zarządzająca marką Gorąco Polecam, wraca do źródeł, czyli do pieczenia chleba. I otwiera pierwszy pilotażowy lokal pod marką Gorąco Polecam Piekarnia - na warszawskim Natolinie.

Warszawski SEN powraca - w wersji azjatyckiej. Autorem menu Alon Than!

Po kilku miesiącach przerwy warszawska restauracja SEN wraca w nowej, azjatyckiej odsłonie. Menu skomponował Alon Than, zdobywca pierwszego miejsca na World Sushi Cup Japan w 2015 roku. W karcie - autorska kuchnia łącząca styl japoński ze światowym trendem fusion.

Strategia restauracji Rozbrat 20: powrót do fine diningu

Jak będzie wyglądała gastronomia po koronawirusie? Czy jest w niej jeszcze miejsce na fine dining? Czy serwujące ten typ kuchni restauracje będą w stanie przetrwać? Rozbrat 20 podejmuje ryzyko!

Pyzy, flaki gorące - tradycyjna polska kuchnia na warszawskiej Pradze

To kultowe na mapie Warszawy miejsce działa od 2015 r. Zlokalizowane na Pradze, dzielnicy o niepowtarzalnym klimacie, nawiązuje do tradycyjnej polskiej kuchni ulicznej, łącząc ją z nowymi smakami.

WHITEONE

WhiteOne to otwarta w kwietniu tego roku restauracja ulokowana w centrum Warszawy, na tyłach popularnej ulicy Koszykowej. Właścicielem i szefem kuchni jest Paweł Chomentowski, znany z sopockiego Bulaja, w którym pracował 9 lat i z którym zdobył dwie nagrody podczas Wine & Food Noble Night w 2015 r.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna strategia wyceny napojów

