Lokal ruszy wraz z nowym wrocławskim CH Wroclavia. Jak podaje AmRest, niebieska żaba to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci restauracji typu casual dining w Chinach. Jej menu łączy kuchnię azjatycką z amerykańską.
Do tej pory format ten obecny był wyłącznie na rynku chińskim, gdzie sieć Blue Frog liczy dziś 40 placówek.
AmRest jest operatorem sieci KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatella, Kabb. Prowadzi 1450 restauracji w 14 krajach.


Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku


18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.
Zobacz także

Przekąski urozmaicają ofertę i zwiększają zyski w dostawie

Proste przekąski i dodatki to doskonały sposób nie tylko by zwiększyć przychody w trakcie pandemii, ale także przyciągnąć dodatkowych klientów. Musimy jednak pamiętać o pewnych podstawowych zasadach dotyczących nie tylko sposobu dowozu.

Funkcjonalne i nowoczesne wyposażenie kuchenne

Dobrze wyposażone kuchnie gastronomiczne stają się coraz bardziej nowoczesne i coraz częściej przypominają miejsce akcji filmów sci-fi. Obecnie trudno sobie wyobrazić profesjonalne zaplecze kuchenne bez pieca konwekcyjno-parowego. Jakie jeszcze technologiczne nowości warto mieć w kuchni?

Czyściwa przemysłowe Tork

Znana na całym świecie marka Tork wprowadza na rynek czyściwa przemysłowe.

Śliwkowe żniwa w Kalifornii

W sadach kalifornijskiej śliwy w Północnej Kalifornii trwają żniwa. Ze zbiorów powstaną suszone śliwki - Kalifornia jest ich największym globalnym producentem zaopatrującym 40 proc. światowych rynków.

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Wracają szkolenia do Instytutu Kulinarnego Transgourmet

Po kilkumiesięcznej przerwie, nowoczesna przestrzeń Instytutu Kulinarnego Transgourmet znów wypełni się inspirującymi wydarzeniami dla branży HoReCa, z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny.
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

