x

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

Kategoria: Twój biznes - oferta    11.10.2017

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Lokal ruszy wraz z nowym wrocławskim CH Wroclavia. Jak podaje AmRest, niebieska żaba to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci restauracji typu casual dining w Chinach. Jej menu łączy kuchnię azjatycką z amerykańską.

Do tej pory format ten obecny był wyłącznie na rynku chińskim, gdzie sieć Blue Frog liczy dziś 40 placówek.

AmRest jest operatorem sieci KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatella, Kabb. Prowadzi 1450 restauracji w 14 krajach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Przekąski urozmaicają ofertę i zwiększają zyski w dostawie

Proste przekąski i dodatki to doskonały sposób nie tylko by zwiększyć przychody w trakcie pandemii, ale także przyciągnąć dodatkowych klientów. Musimy jednak pamiętać o pewnych podstawowych zasadach dotyczących nie tylko sposobu dowozu.

Funkcjonalne i nowoczesne wyposażenie kuchenne

Dobrze wyposażone kuchnie gastronomiczne stają się coraz bardziej nowoczesne i coraz częściej przypominają miejsce akcji filmów sci-fi. Obecnie trudno sobie wyobrazić profesjonalne zaplecze kuchenne bez pieca konwekcyjno-parowego. Jakie jeszcze technologiczne nowości warto mieć w kuchni?

Czyściwa przemysłowe Tork

Znana na całym świecie marka Tork wprowadza na rynek czyściwa przemysłowe.

Śliwkowe żniwa w Kalifornii

W sadach kalifornijskiej śliwy w Północnej Kalifornii trwają żniwa. Ze zbiorów powstaną suszone śliwki - Kalifornia jest ich największym globalnym producentem zaopatrującym 40 proc. światowych rynków.

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Wracają szkolenia do Instytutu Kulinarnego Transgourmet

Po kilkumiesięcznej przerwie, nowoczesna przestrzeń Instytutu Kulinarnego Transgourmet znów wypełni się inspirującymi wydarzeniami dla branży HoReCa, z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej