x

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Kategoria: Twój biznes - oferta    12.10.2017

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

Rynek produktów mrożonych w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Pomimo wielu dyskusji na temat wykorzystania produktów mrożonych w lokalach gastronomicznych, restauratorzy wciąż decydują się na ten krok argumentując go zdecydowaną oszczędnością czasu, zwiększoną wydajnością oraz stałą ceną i jakością produktów  zarówno w okresie zimowym, jak i letnim.  Według raportu GFK, spośród niemal tysiąca lokali gastronomicznych, aż 78 proc. decyduje się na wykorzystanie mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Największą popularnością cieszą się one w przyhotelowych restauracjach, restauracjach, lunch barach oraz fast foodachi.

- Oczekiwania lokali gastronomicznych koncentrują się wokół wysokiej jakości menu. Przypuśćmy, że kucharz decyduje się na samodzielne przygotowanie frytek ze świeżego ziemniaka. Na początku musi go umyć i obrać, w ten sposób traci już blisko 1/3 z każdego kilograma. Do tego dochodzi wydłużony czas przygotowania takich frytek, a co za tym idzie wyższy koszt wykonanej pracy. Zastosowanie produktów mrożonych skraca czas przygotowania dań oraz zapewnia brak odpadów i strat przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości produktów – mówi Joanna Klasa, Marketing Manager w Farm Frites International.

Odpowiednio przechowywane oraz przyrządzane mrożone wyroby ziemniaczane posiadają praktycznie tyle samo składników odżywczych co  świeże produkty.
- Coraz więcej ludzi na całym świecie cieszy się smakiem frytek. O to właśnie nam chodziło, by znaleźć ich najlepszy smak. Jak to robimy? Frytki Farm Frites produkowane są z wyselekcjonowanych odmian ziemniaków, przy zachowaniu pełnej staranności i kontroli produkcji. Dzięki temu Konsumenci mogą cieszyć się smacznym, złocistym, chrupiącym produktem i wracają po więcej. Ważne jest jednak to, aby stale się rozwijać i dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb rynku -  dodaje Joanna Klasa.
Farm Frites to rodzinna firma wywodząca się z Holandii, z lokalnym podejściem do upraw, produkcji i budowania relacji. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Bazując na najlepszych wartościach globalnej marki, Farm Frites wykorzystuje lokalne zasoby eksperckiej wiedzy i umiejętności swojego zespołu, dzięki czemu około 80% sprzedawanych produktów pochodzi z polskich upraw.  Przez ponad 20 lat funkcjonowania w Polsce z hasłem „Stworzone dla gastronomii”, stale udoskonalając smak i jakość swoich produktów, wypracowała pozycję lidera na rynku mrożonych wyrobów ziemniaczanych wykorzystywanych przez gastronomików.

W bieżącym roku Farm Frites podjęło decyzję o zmianie sloganu firmowego na „The fresh taste of the land”. Nowe hasło „The fresh taste of the land” podkreśla troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.
- „Nasza ekspercka wiedza o ziemniakach pozwoliła nam na udoskonalenie idei i myśli przewodniej firmy. Chcąc podkreślić ważne dla nas wartości, podjęliśmy decyzję o zmianie sloganu firmowego. Nową myślą przewodnią „The fresh taste of the land” chcemy podkreślić najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów ziemniaczanych, bezpieczeństwo produkcji oraz dbałość o środowisko naturalne. A to wszystko po to, aby produkować najsmaczniejsze frytki i wywołać uśmiech na twarzach naszych Klientów.” - komentuje Joanna Klasa  – Marketing Manager w Farm Frites International.


***

Farm Frites International BV Sp. z o.o. to rodzinna, dynamicznie rozwijająca się firma założona
w Holandii w 1971 roku. Obecnie jest marką o zasięgu globalnym z siedmioma fabrykami, zlokalizowanymi w Polsce, Chinach, Egipcie, Argentynie, Belgii i Holandii. Ponad 20-letnie doświadczenie na polskim rynku oraz ekspercka wiedza o surowcu uplasowała Farm Frites na pozycji lidera mrożonych i schłodzonych produktów ziemniaczanych do gastronomii. Szczegółowe informacje dotyczące oferty Farm Frites International BV Sp. z o.o. dostępne są na stronie farmfrites.com/

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowość od Korala

Sekret doskonałości kryje się w starannie wyselekcjonowanych składnikach pochodzących wyłącznie od najlepszych i zaufanych lokalnych dostawców.

Coraz więcej słodkości na stacjach paliw

Zarówno punkty typu convinience store, jak i gastronomiczne lokale przystacyjne, poszerzają systematycznie swoją ofertę serwowanych produktów, a tzw. Food Service i Food to Go, budują wręcz przewagi na rynku stacji paliw. Na popularności zyskuje także coraz bardziej zróżnicowana oferta słodyczy.

Jak wybrać odzież dla pracowników?

Schludny, estetyczny, a przede wszystkim funkcjonalny i wygodny - taki właśnie powinien być strój roboczy w gastronomii. Jednak nie w każdym przypadku sprawdzi się to samo. Na co jeszcze warto zwrócić szczególną uwagę, wybierając odzież dla pracowników restauracji?

ODETCHNIJ PEŁNĄ PIERSIĄ W KUCHNI

Kuchnia bez systemu wentylacyjnego przypomina dzban bez ucha - gotowanie w niej jest możliwe, ale wyjątkowo trudne i męczące. Szczególnie ważne jest zbieranie zysków ciepła i wilgoci bezpośrednio nad stanowiskami, które je generują. Sama wentylacja nie wystarczy dlatego z pomocą przychodzą okapy.

Jakub Kuroń szuka lokalnych ekodostawców dla Kuroniowych Diet

Kuroniowie Diety zapraszają do współpracy lokalnych ekodostawców, by poszerzyć bazę produktów, z których firma przygotowuje dania do diet pudełkowych. Marka Jakuba Kuronia stawia na naturalność, lokalność i sezonowość.

Rusza akcja wspierająca gastronomię - "zamównaświęta.pl"

Twoja firma przygotowuje świąteczny i noworoczny catering? Możesz bezpłatnie opublikować swoją ofertę w specjalnej ogólnopolskiej bazie i dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej