x

Kolejny rok inwestycji Kalifornijczyków w Polsce

Kategoria: Twój biznes - oferta    01.09.2017

Trwają zbiory śliwek w północnej Kalifornii. Prognozy dla rynku śliwki kalifornijskiej są optymistycznie, a Amerykanie właśnie rozpoczęli kolejny cykl inwestycji w programy marketingowe również w Polsce.

Według najnowszych badań konsumenckich utrzymuje się trend,
w którym Polacy zamierzają kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości – 28% ankietowanych
deklaruje taką chęć. Żniwa w Kalifornii trwają od połowy sierpnia, przez ok. 30 dni. Całkowicie zautomatyzowane zbiory, poprzedzone są starannymi badanymi zawartości naturalnego cukru w owocach. Śliwki wkalifornijskich dolinach Sacramento i San Joaquin strząsane są z drzew przy pomocy maszyn, aby nie miały kontaktu z ziemią. Prace zaczynają się, kiedy owoce osiągną odpowiednio wysoki poziom słodkości, co gwarantuje wysoką jakość i mięsistość śliwki w procesie suszenia. Następnie śliwki myte są źródlaną wodą oraz suszone w specjalnych tunelach. Według prognoz podanych w czerwcu przez Amerykański Urząd Statystyczny ds. Rolnictwa (NASS), szacowane tegoroczne zbiory suszonych śliwek kalifornijskich wyniosą ok. 105 tys. ton. Śliwki kalifornijskie na polskim rynku kalifornijską branżę suszonej śliwki reprezentuje California Prune Board. Rada działa już ponad 65 lat, inwestując w programy marketingowe oraz badania i rozwój branży. W Polsce inwestycje w programy marketingowe na rzecz wzmacniania rynku śliwki kalifornijskiej zaczęły się w 2014 roku. „Śliwka kalifornijska cieszy się coraz większym uznaniem polskich konsumentów, którzy jak pokazują badania cenią sobie zdrowe i jakościowe produkty. W kampaniach informacyjnych staramy się pokazać wysoką jakość śliwki z Kalifornii, a także dzielimy się świeżymi pomysłami na zastosowanie

tego wszechstronnego owocu w kuchni. 70% badanych konsumentów deklarujących chęć zakupu
suszonej śliwki, to wspaniały wynik. Kolejne inwestycje w Polsce to dobra informacja zarówno dla
polskiego jak i kalifornijskiego biznesu” – mówi Esther Ritson-Elliott, European Marketing Director,
California Prune Board (Europe).
Uznanie wśród konsumentów
Jak pokazują najnowsze badania z czerwca 2017 roku, Polscy konsumenci docenili wyjątkową jakość i
wszechstronność kulinarną suszonej śliwki kalifornijskiej. Coraz częściej spożywają suszoną śliwkę
jako przekąskę. Badania pokazują, że zakup suszonej śliwki częściej niż raz w miesiącu deklaruje
47%, a 55% ankietowanych deklaruje chęć spożywania jej częściej niż raz w tygodniu. Blisko
70% ankietowanych jest świadoma kalifornijskiego pochodzenia tych suszonych owoców.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

PLENEROWO I WYGODNIE

W sezonie wiosennym i letnim większość przyjęć i imprez przenosi się na zewnątrz. Ogrody, ogródki to najlepsza sceneria do dobrej zabawy. Jak zadbać nie tylko o odpowiednią atmosferę, ale też o komfort gości, właściwą oprawę i dobrać odpowiednią zastawę?

Świąteczna wyprzedaż e-booków firmy Fika Biznes

28 grudnia rozpoczyna się wielka wyprzedaż produktów internetowych firmy Fika. Potrwa do 2 stycznia.

Weganizm w natarciu - sosy Fanex

W obliczu zmieniających się upodobań żywieniowych i wzrostu popularności weganizmu w Polsce, konsumenci coraz chętniej i odważniej odkrywają nowe, nieznane dotąd smaki budowane na bazie składników roślinnych.

Marnuj mniej! Systemy optymalizacji biznesu gastronomicznego

Coraz głośniej ostatnio o marnowaniu żywności. Problem ten jest ważny także dla wielu restauratorów, bo straty żywności to nie tylko kwestia ekologii, ale również koszty, z którymi na co dzień musi zmierzyć się każdy właściciel gastronomii.

Rusza akcja wspierająca gastronomię - "zamównaświęta.pl"

Twoja firma przygotowuje świąteczny i noworoczny catering? Możesz bezpłatnie opublikować swoją ofertę w specjalnej ogólnopolskiej bazie i dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej