x

Kolejny rok inwestycji Kalifornijczyków w Polsce

Kategoria: Twój biznes - oferta    01.09.2017

Trwają zbiory śliwek w północnej Kalifornii. Prognozy dla rynku śliwki kalifornijskiej są optymistycznie, a Amerykanie właśnie rozpoczęli kolejny cykl inwestycji w programy marketingowe również w Polsce.

Według najnowszych badań konsumenckich utrzymuje się trend,
w którym Polacy zamierzają kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości – 28% ankietowanych
deklaruje taką chęć. Żniwa w Kalifornii trwają od połowy sierpnia, przez ok. 30 dni. Całkowicie zautomatyzowane zbiory, poprzedzone są starannymi badanymi zawartości naturalnego cukru w owocach. Śliwki wkalifornijskich dolinach Sacramento i San Joaquin strząsane są z drzew przy pomocy maszyn, aby nie miały kontaktu z ziemią. Prace zaczynają się, kiedy owoce osiągną odpowiednio wysoki poziom słodkości, co gwarantuje wysoką jakość i mięsistość śliwki w procesie suszenia. Następnie śliwki myte są źródlaną wodą oraz suszone w specjalnych tunelach. Według prognoz podanych w czerwcu przez Amerykański Urząd Statystyczny ds. Rolnictwa (NASS), szacowane tegoroczne zbiory suszonych śliwek kalifornijskich wyniosą ok. 105 tys. ton. Śliwki kalifornijskie na polskim rynku kalifornijską branżę suszonej śliwki reprezentuje California Prune Board. Rada działa już ponad 65 lat, inwestując w programy marketingowe oraz badania i rozwój branży. W Polsce inwestycje w programy marketingowe na rzecz wzmacniania rynku śliwki kalifornijskiej zaczęły się w 2014 roku. „Śliwka kalifornijska cieszy się coraz większym uznaniem polskich konsumentów, którzy jak pokazują badania cenią sobie zdrowe i jakościowe produkty. W kampaniach informacyjnych staramy się pokazać wysoką jakość śliwki z Kalifornii, a także dzielimy się świeżymi pomysłami na zastosowanie

tego wszechstronnego owocu w kuchni. 70% badanych konsumentów deklarujących chęć zakupu
suszonej śliwki, to wspaniały wynik. Kolejne inwestycje w Polsce to dobra informacja zarówno dla
polskiego jak i kalifornijskiego biznesu” – mówi Esther Ritson-Elliott, European Marketing Director,
California Prune Board (Europe).
Uznanie wśród konsumentów
Jak pokazują najnowsze badania z czerwca 2017 roku, Polscy konsumenci docenili wyjątkową jakość i
wszechstronność kulinarną suszonej śliwki kalifornijskiej. Coraz częściej spożywają suszoną śliwkę
jako przekąskę. Badania pokazują, że zakup suszonej śliwki częściej niż raz w miesiącu deklaruje
47%, a 55% ankietowanych deklaruje chęć spożywania jej częściej niż raz w tygodniu. Blisko
70% ankietowanych jest świadoma kalifornijskiego pochodzenia tych suszonych owoców.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Będzie gastronomia w dawnej remizie Stoczni Cesarskiej w Gdańsku

Rozpoczęła się renowacja zabytkowego budynku remizy strażackiej na terenie Stoczni Cesarskiej w Gdańsku. Inwestor poszukuje partnerów pod planowaną w obiekcie działalność gastronomiczną.

Płatności bezgotówkowe w branży HoReCa

Minęły już czasy, kiedy gotówka stanowiła podstawowy środek płatniczy. Goście coraz chętniej dokonują płatności bezgotówkowych i trudno sobie wyobrazić restaurację lub kawiarnię, która ich nie obsługuje. Jakie w związku z tym możliwości i korzyści mają restauratorzy oraz goście?

NOWE MAGAZYNY CHEFS CULINAR W POLSCE

Na przełomie 2016 i 2017 r. firma Chefs Culinar wzbogaciła się o dwa magazyny: w Poznaniu i Ożarowie Mazowieckim.

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

Stabilne podłoże

Do krojenia, siekania, porcjowania lub zagniatania ciasta - deski to podstawa w profesjonalnej kuchni. Przedstawiamy kilka praktycznych porad i zasad, które pomogą przy wyborze tych najlepszych i znacznie ułatwią pracę.

Śliwki kalifornijskie - spada znaczenie ich ceny

Według najnowszych badań spada liczba polskich konsumentów, dla których głównym kryterium zakupu suszonych śliwek jest cena. Przybywa natomiast tych, którzy przy zakupie kierują się wiedzą o zdrowotnych właściwościach tych owoców.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej